ST3 wachtruimte
De 2 grootste verbruikers zijn accelereren en wind. In stand 2 langzamer accelereren en met wind mee 45 rijden is dus zuinig(er). Maar ook in stand 3 met wind mee ben je zuinig, enkel door het sneller accelereren niet zo zuinig, weer afh hoe dikwijls je moet stoppen en terug vertrekken. Geniet ervan.Yellow Submarine schreef: ↑15 mei 2019, 16:53 Opvallend is het grote verschil in stroomverbruik van stand 2 vs 3, namelijk dat 2 maar de helft lijkt te verbruiken van stand 3. Nochtans haal ik ook in 2 mits wat rugwind 45 km/u!
goed nieuws !
FM had nog een voorbestelling van een ST3 en toch wel juist in mijn maat en kleur.
Dus in plaats van levering eind juli kan ik volgende week reeds de papieren ophalen om de nummerplaat aan te vragen dus hopelijk begin juni fietsend naar het werk.
FM had nog een voorbestelling van een ST3 en toch wel juist in mijn maat en kleur.
Dus in plaats van levering eind juli kan ik volgende week reeds de papieren ophalen om de nummerplaat aan te vragen dus hopelijk begin juni fietsend naar het werk.
- Stromer ST3
-
- Runner-up
- Berichten: 12
- Lid geworden op: 04 mei 2019, 18:00
- Locatie: België
- Merk SP: Stromer
Gisteren heb ik de ST3 LE Deep Green afgehaald bij Hopmans Fietsgigant in Bergen op Zoom.
Nauwelijks wachttijd : tussen het eerste telefonische contact en de eigenlijke levering waren er twee weken (die ik nodig had om een partner dealer in België te vinden die de fiets in het Stromerplatform wil overnemen en mijzelf ervan te overtuigen dat het zinvol was speciaal voor de Deep Green versie naar Nederland te trekken).
Tijdens die twee weken kreeg van de FM telefonische ondersteuning bij alle (technische) vragen zodat de koop goed voorbereid was.
Nu nog de afhandeling door de Belgische douane afwachten (aangifte kan tegenwoordig online via MyMinFin) en dan de inschrijving bij DIV... misschien kan ik volgend weekend al rijden?...
Nauwelijks wachttijd : tussen het eerste telefonische contact en de eigenlijke levering waren er twee weken (die ik nodig had om een partner dealer in België te vinden die de fiets in het Stromerplatform wil overnemen en mijzelf ervan te overtuigen dat het zinvol was speciaal voor de Deep Green versie naar Nederland te trekken).
Tijdens die twee weken kreeg van de FM telefonische ondersteuning bij alle (technische) vragen zodat de koop goed voorbereid was.
Nu nog de afhandeling door de Belgische douane afwachten (aangifte kan tegenwoordig online via MyMinFin) en dan de inschrijving bij DIV... misschien kan ik volgend weekend al rijden?...
ST3 LE Deep Green maat L. 983Wh - Gent - België
- jannijm
- Expert
- Berichten: 114
- Lid geworden op: 16 feb 2019, 20:07
- Locatie: NL - Gelderland
- Merk SP: Stromer
Na een paar dagen getest te hebben met een Klever X-Speed, een ST1X en een ST3 is de knoop doorgehakt. Vanochtend heb ik bij Vietz in Herveld een ST3 bestelt en als het goed is kan ik hem in de loop van volgende week ophalen.
Ik ben bij mijn keuze (ook voor de accessoires) erg geholpen met alle info en tips op dit forum. Bedankt daarvoor! !
Ik ben bij mijn keuze (ook voor de accessoires) erg geholpen met alle info en tips op dit forum. Bedankt daarvoor! !
Stromer ST3 XL Deep Black 983Wh - Bodyfloat Kinekt 2.1 - Abus rIngslot - Ergotec M88 spiegel - Ultegra cassette 11-28 - Van Zijp 175 mm - Ergon GS3 handvatten - Ortlieb Backroller Classic - Cycliq Fly12 CE & Fly6 CE