ST3 wachtruimte

Gebruikersavatar
Henry
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 2190
Lid geworden op: 30 jul 2017, 11:22
Locatie: Almere

Misschien moet ik eerst wat tijd steken in het tunen van standje 2. :bh:
Het probleem is dat je hiervoor even moet stoppen om dit via de App te doen.
Witte ST3 van maart 2019
Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

Met deze wind gaat alles op 100% —> standje3 :cool2:
Gebruikersavatar
Lamkram
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1047
Lid geworden op: 01 sep 2017, 08:15
Locatie: Almere
Merk SP: Stromer ST7 ARBR
Km-stand: 53.000

SuperStroom schreef: 15 mar 2019, 22:44 Nog een paar dagen geduld en dan rijdt er weer een extra op de weg.
Mooi toch. Have fun.

Groet Mark
:d3:
Go-ST1x 13455 km
GO-FAST ST5 (L) 37215 km
GO-Nice ST7 ARBR 2653 km
GO-Nice ST7 #2 ARBR........km


25Km enkele reis. Regio Almere-Amsterdam-Almere
:d3:
Gebruikersavatar
Lamkram
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1047
Lid geworden op: 01 sep 2017, 08:15
Locatie: Almere
Merk SP: Stromer ST7 ARBR
Km-stand: 53.000

Henry schreef: 16 mar 2019, 13:23 Vandaag met Lamkram vroeg op pad gegaan. Ondanks dat we iets te vroeg waren, kordaat en met ferme stappen de wachtruimte links laten liggen en doorgelopen naar het magazijn. Van de vriendelijke medewerker de toelichting aangehoord, nog wat additionele spulletjes gekocht en met de witte fiets met de kleine hoorntjes rustig het pand uitgelopen. Buiten samen met Lamkram even de 45 km/uur aangetikt, om vervolgens onze beide stromers op de fietsendrager naar huis te vervoeren. :d3:
Henry,
Wat was dat tussen die oren van je. Oh ja, het was die grote Stromer Smile :bp: :bp:

Groet Mark
:d3:
Go-ST1x 13455 km
GO-FAST ST5 (L) 37215 km
GO-Nice ST7 ARBR 2653 km
GO-Nice ST7 #2 ARBR........km


25Km enkele reis. Regio Almere-Amsterdam-Almere
:d3:
Raglan
Runner-up
Runner-up
Berichten: 10
Lid geworden op: 20 feb 2019, 20:15

Net een witte ST3 983 W en bodyfloat, Ortlieb... besteld. Nu nog wachten op de administratie bij de werkgever en dan gaat het hopelijk snel (voorraad). De proefrit vandaag was in alle geval indrukwekkend :).
SuperStroom
Runner-up
Runner-up
Berichten: 13
Lid geworden op: 10 mar 2019, 11:09

Inmiddels dag 2 van mijn woon werk verkeer op de ST3. Doel was om in maximaal een uur op mijn werk te zijn. Dat is gelukt. Fietstijd was vandaag 50 minuten, maar met zaken als lader aansluiten in de fietsenstalling en handigheid krijgen in het vouwslot precies een uur bezig van keukestoel tot bureaustoel.

Vanochtend erg weinig verkeer waardoor gemiddelde wel hoger was dan gisteren (38,3km/h) en daarbij 660W elektrisch vermogen geleverd gemiddeld.

Eerste observaties:
  • Voorrem loopt wat aan (geluid) in bochten. Rechtuit is het prima.
  • Remmen piepen net zo hard als op al mijn oude fietsen. Had ik niet verwacht voor zo'n mooi systeem.
  • Fiets lijkt in te houden/af te remmen in situaties van uitrijden, of kort na remmen, en bij licht mee trappen bij snelheden rond 40km/h. Pas na een paar pedaalrondjes stevigere kracht voel ik dan de ondersteuing weer. Ik weet niet of dit zo hoort te zijn. Erg prettig vind ik het niet. Ik wil gewoon freewheelen dan.
Al met al valt dit forensen me 100% mee voor een ex-verstokte automobilist.
Stromer ST3 2019 Cool white - ww 32,5km
Gebruikersavatar
JeroenDG
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 256
Lid geworden op: 22 aug 2018, 09:42
Locatie: Aalst, BE

De eerste 2 punten had ik ook, dit heeft zichzelf opgelost, ik vermoed dat de remmen wat ingereden moeten worden.
Enkel bij regen maken ze nog wat geluid nu.

Je 3e punt is waarschijnlijk de motorrem die je voelt. Je kan deze bijregelen of uit zetten in het menu op de fiets als dit storend is.
ST3 Deep Black XL 983 Wh | Stuur 20mm rise & 20° backsweep | Thudbuster ST

Woon-werk & Stroomverbruikoverzicht
HansA
Runner-up
Runner-up
Belgium
Berichten: 14
Lid geworden op: 12 jan 2019, 10:12
Locatie: Vlaams Brabant
Merk SP: Stromer
Km-stand: 3925

Vandaag bericht dat mijn ST3 black L binnen is na bijna 4 maand wachten. Nu 2~4weken wachten op nummerplaat, verzekering... :cool2:
Gebruikersavatar
Henry
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 2190
Lid geworden op: 30 jul 2017, 11:22
Locatie: Almere

Vier maanden wachten.... :shock:
Ik bewonder je geduld.
Witte ST3 van maart 2019
mrstrom

HansA schreef: 02 apr 2019, 22:07 Vandaag bericht dat mijn ST3 black L binnen is na bijna 4 maand wachten. Nu 2~4weken wachten op nummerplaat, verzekering... :cool2:
ja geduld zeg wow.... waarom duurt die plaat zo lang? die is er toch binnen een paar dagen?
Ben toch blij dat ik achteraf het showroom model kon kopen, na een weekje wachten was ik onderweg.

Maar je gaat er geen spijt van krijgen! blijft een super machine.
Plaats reactie