ST3 wachtruimte

Blue
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 246
Lid geworden op: 23 sep 2018, 17:23
Locatie: Lier
Merk SP: Geen :(
Km-stand: 800

Das bizar Lotte!

Maandag afspraak op div gemaakt via de website.
Dinsdag mocht ik langskomen in Kontich
(Ook al met dat nieuwe douane doc)
(Was daar op 5min geregeld)
Woensdag platen via de Post
2023: Klever N Pinion L 1600Wh besteld en geannuleerd wegens nieuwe “misschien” leverdatum van de 1600Wh in Nov/Dec?
Ex-Stromer ST3
Lotte
Expert
Expert
Berichten: 275
Lid geworden op: 21 sep 2018, 20:37
Locatie: ieper West - Vlaanderen Belgie

nick1 schreef: 23 feb 2019, 19:28
Lotte schreef: 23 feb 2019, 18:36 En nu begint het wachten op mijn zenuwen te werken,eerst wachten tot de fietsen konden geleverd worden met zware batterij,dan weer wachten om de fiets te kunnen dedouaneren,omdat ze werken met een nieuw systeem,en u weeral wachten omdat de DiV blijkbaar ook werkt met een nieuw systeem en er reeds een grote achterstand is.Volgens FM die contact had opgenomen met KBC hebben deze twee weken geleden een plaat aangevraagd,en deze is er nog steeds niet.Het weer wordt stillekes aan beter,en had ik de fiets al gehad,dan stonden er zeker al enkele honderden kms op de teller,maar helaas. :cry:
Meteen de reden dat ik zelf steeds naar een D.I.V.-kantoor ga. Geen gezever....directe behandeling van de inschrijving en ten laatste 2 dagen nadien nrplaat/inschrijvingsbewijs aangetekend thuis bezorgd door Bpost.
Als je via het werk instapt in een fietslease heb je helaas niet de keus om zelf iets te doen,in mijn geval ben ik aangewezen op de goodwill van KBC fietslease,en zij op hun beurt op de Div,en blijkbaar werken ze zich op het bureau nog niet te snel in het zweet,loket gaat idd sneller .Ben het ondertussen al gewend als je hier in Belgie iets moet hebben van de overheidsambtenaren dat je een zee van tijd moet hebben,stress?????dan moeten ze eerst eens even in het privé in een fabriek komen een weekje meedraaien,dan zullen ze pas weten wat werken inhoudt.En dit is zeker niet uit de lucht gegrepen,want info komt van enkele vrienden in dergelijke jobs,of er nu 10 of 100 telefoons on hold staan...de koffiemachine krijgt voorrang op alles.Ik wacht wel nog even,me nog drukker maken zal toch geen oplossing zijn,maar het is wel frustrerend.
ST3 cool White
Lotte
Expert
Expert
Berichten: 275
Lid geworden op: 21 sep 2018, 20:37
Locatie: ieper West - Vlaanderen Belgie

Blue schreef: 23 feb 2019, 19:47 Das bizar Lotte!

Maandag afspraak op div gemaakt via de website.
Dinsdag mocht ik langskomen in Kontich
(Ook al met dat nieuwe douane doc)
(Was daar op 5min geregeld)
Woensdag platen via de Post
Het douane document is reeds in orde,en de aanvraag van de plaat is maandag laatstleden aangevraagd,maar zoals reds vermeld zitten ze mede door hun nieuwe systeem met een ernstige achterstand en duurt het allemaal langer dan het zou mogen.
ST3 cool White
KoenG
Runner-up
Runner-up
Berichten: 20
Lid geworden op: 31 aug 2018, 16:17
Locatie: West-Vlaanderen

Hallo iedereen,

Hier is de lang (eind augustus...) verwachte zwarte XL, mét douanepapier 705 net binnen. :bp:
Morgen naar de verzekeraar om de omniumverzekering te finaliseren en online de nummerplaten aan te vragen. Jouw verhaal indachtig Lotte hoop ik dat zij sneller te werk kunnen gaan, desnoods vraag ik hen een ritje doen naar Oostende. Kwestie van één-op-één service.

Alleen de kalmte kan u redden, en aan ieder 'wachten op' komt een eind, tenzij Godot in het spel is. En velen weten het ondertussen, een Stromer is dat wachten zeker waard.
Lotte
Expert
Expert
Berichten: 275
Lid geworden op: 21 sep 2018, 20:37
Locatie: ieper West - Vlaanderen Belgie

@ koen G,hoop voor je dat alles snel gaat en we bieden binnenkort de weg op kunnen ;)
ST3 cool White
Gebruikersavatar
Patrick63
Veteraan
Veteraan
Berichten: 350
Lid geworden op: 30 aug 2018, 11:13

Keep the faith Guys :cool2:

Duurde 10 werkdagen voor m’n nr plaat.
Stromer St3 Sport 2019 deep black L :d3: , helm Giro Bexley :cool2:
Blue
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 246
Lid geworden op: 23 sep 2018, 17:23
Locatie: Lier
Merk SP: Geen :(
Km-stand: 800

Koen check wel op voorhand jouw div kantoor.
Ik dacht dat ze nu allemaal alleen nog op afspraak werkte ;).
(kontich toch al zeker)
2023: Klever N Pinion L 1600Wh besteld en geannuleerd wegens nieuwe “misschien” leverdatum van de 1600Wh in Nov/Dec?
Ex-Stromer ST3
KoenG
Runner-up
Runner-up
Berichten: 20
Lid geworden op: 31 aug 2018, 16:17
Locatie: West-Vlaanderen

Bedankt voor de goede tip blue.
Alle beetjes helpen om snel de weg op te kunnen. :ay
Gebruikersavatar
JeroenDG
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 256
Lid geworden op: 22 aug 2018, 09:42
Locatie: Aalst, BE

Blue schreef: 24 feb 2019, 14:43 Koen check wel op voorhand jouw div kantoor.
Ik dacht dat ze nu allemaal alleen nog op afspraak werkte ;).
(kontich toch al zeker)
Niet allemaal.
Ik ben in Gent geweest, daar is het nog steeds binnen wandelen en een nummertje trekken.
ST3 Deep Black XL 983 Wh | Stuur 20mm rise & 20° backsweep | Thudbuster ST

Woon-werk & Stroomverbruikoverzicht
Ernie
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 85
Lid geworden op: 28 mei 2018, 09:29
Locatie: Leuven

Check hier: https://mobilit.belgium.be/nl/contact/adressen

Brussel werkt alleen op afspraak.
ST3 LE XL, Bodyfloat, Spurcycle Black
Plaats reactie