Nieuw: de Stromer ST3

Roos
Expert
Expert
Berichten: 173
Lid geworden op: 26 okt 2017, 22:21

Heel mooi de ST2, die kleur groen, prachtig!
Ben toch nog steeds erg blij met mij ST2, trots dat ik op zo'n superfiets rijden mag en ook lang voor gespaard hoor! Dus mijn ST2 blijft nog ruime tijd in mijn bezit, de Stromers zijn zo prijzig , ik kan echt niet zo maar over op de ST3 of ST5. Stromer doet dat goed natuurlijk , bij elke nieuwe editie willen men natuurlijk meer en beter. Desalniettemin bereik ik nog steeds mijn doel: ik fiets mijn 36 km naar mijn werk in een uur, heb beweging-toch nog een work-out- en mag mijzelf gelukkig prijzen dat ik buiten de stad naar vind ik zelf in een paradijsje woon.
Maar alle nieuwe editie Stromer rijders- veel plezier natuurlijk en hopelijk zie ik er eens een rondom Amsterdam fietsen!
ST2 rijder sinds juli 2016. Ik gebruik de Stromer vooral voor woon-werk verkeer.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22817
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Ik snap je helemaal Roos. Ik ben eind vorig jaar al overgegaan van een ST1 X op een ST2 S. Nou was dat wel een hele dikke aanbieding, maar ik heb er nog steeds een halve arm voor moeten verkopen (plus mijn complete peperdure dj-setup). En dan zie ik deze nieuwe ST3 en ik denk: jeuj! Hebben!!

We zijn er ook heel erg goed in om elkaar hier op het forum helemaal gek te krijgen. Stromer zou eigenlijk de hosting van het forum moeten betalen, in plaats van wij allemaal.

Dank dus voor je relativerende opmerkingen, ik sta weer met beide benen op de grond. Ik ben namelijk ook nog steeds onwijs gelukkig met mijn ST2 S.

Maar oh oh oh want is die groene ST3 MOOI!
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Stromerschierig
Runner-up
Runner-up
Berichten: 19
Lid geworden op: 20 apr 2018, 00:01

Wallride schreef: 10 jul 2018, 14:45 Reservatie voor ST3 launch model geplaatst bij de dealer. :bp:
Hij ging me op de hoogte houden ivm de levertijd.
Weet je de officiële prijs al, proficiat 👌
stromer st2 black :dwarf: keuze veranderd naar de st3 launch edition, bestelling doorgegeven me happy :mrgreen: :ay nu afwachten :cool2:
Marky
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 103
Lid geworden op: 03 jun 2018, 10:43
Locatie: belgië, Vlaams Brabant

Marky schreef: 12 jul 2018, 23:37 Hallo,

de limitted edition :

heeft er iemand een idee,

tot wanneer kan deze besteld worden.
Of is het eerder : er zijn x aantal gemaakt en wie bij de eerste is, heeft er één.
idem voor nederland/belgië

bedankt

Marky
Hallo,

heb dealer(s) gesproken en gaat dus blijkbaar over aantallen en niet een periode waarin ze besteld kunnen worden

groetjes

Marky
Stromend
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1707
Lid geworden op: 24 sep 2017, 16:41
Locatie: Dieren
Merk SP: Klever X-Commuter
Km-stand: 8200

Helemaal juist Roos. Ieder is natuurlijk baas over eigen portemonaie.
Vorig jaar werd mijn R&M Cruizer na een jaar met paar honderd € afschrijving verkocht en opgevolgd door een ST2s.
Deze prachtige fiets heb ik weloverwogen aangeschaft en geïndividualiseerd.
Nu ik over 4 maanden koers op 10.000 km in het eerste jaar en hij als nieuw fietst na een schoonmaakbeurtje zie ik geen enkele aanleiding voor vervanging door een opvolger.
De ST5 is uniek en de ST3 een waardige opvolger van de ST2. Ik vind beide fietsen prachtig.
Toch komt de overweging om afstand te doen van de heerlijke ST2s niet in me op. De schitterende woonwerkritten over het vlakke terrein langs de IJssel en uitdagende heuvelachtige deel van de Posbank geeft me dagelijkse voldoening en beweging. Dit is een individuele overweging net als het vervangen van een 1-2 jaar oude ST2s voor een ST5 dat is. Evenzo lekker blijven genieten.
R&M Cruiser HS 6.000km,
Stromer ST2s 2017, ruim 23.000km,
Klever X Commuter 2019 va. 6-2020
mhoutman

Inmiddels een update met nieuwe foto's van de Launch Edition. Toffe kleur fiets hoor :ay

https://electricbikereview.com/forum/th ... ost-152041

Het lijken me leren Brooks Ergon handvatten maar anders dan de bestaande GP1 :roll:
Martin

Ik heb het ook gezien en wat is die kleur fraai! :hy:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

(Bron: www.electricbikereview.com)
mhoutman

Martin schreef: 16 jul 2018, 15:06 Ik heb het ook gezien en wat is die kleur fraai! :hy:
Groen met koperkleurig contrast op ballhoofdlogo, striping en klinknagels op het zadel :cool2:
Gebruikersavatar
J3R
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 616
Lid geworden op: 15 mei 2018, 20:35
Locatie: NL

Roos schreef: 14 jul 2018, 23:12 Heel mooi de ST3, die kleur groen, prachtig!
Ben toch nog steeds erg blij met mij ST2, trots dat ik op zo'n superfiets rijden mag en ook lang voor gespaard hoor! Dus mijn ST2 blijft nog ruime tijd in mijn bezit, de Stromers zijn zo prijzig , ik kan echt niet zo maar over op de ST3 of ST5. Stromer doet dat goed natuurlijk , bij elke nieuwe editie willen men natuurlijk meer en beter. Desalniettemin bereik ik nog steeds mijn doel: ik fiets mijn 36 km naar mijn werk in een uur, heb beweging-toch nog een work-out- en mag mijzelf gelukkig prijzen dat ik buiten de stad naar vind ik zelf in een paradijsje woon.
Maar alle nieuwe editie Stromer rijders- veel plezier natuurlijk en hopelijk zie ik er eens een rondom Amsterdam fietsen!
Hear hear :cool2:
De huidige ST's doen het nog prima! Met de nieuwe ontwikkelingen zal er denk ik vrijwel elk jaar een verfijndere fiets van de tekentafel & fabriek komen rollen. Ik vergelijk het een beetje met de ontwikkeling van de Golf MK1 tot nu; de Golf MK7.
Ben zeer content met de ST2 en voor mij het prima alternatief voor de auto en woon-werkverkeer. Heb een hoop lol en nog wat leuke training ook.
Vind de ST3 een mooie ontwikkeling en van wat ik lees weer een verfijnder weggedrag, wel jammer dat de carbon vork het niet heeft gehaald.
🇳🇱 Stromer (ST2) ST3 🚲 Li-ion 983Wh 🔋
Martin

mhoutman schreef: 16 jul 2018, 16:51 Groen met koperkleurig contrast op ballhoofdlogo, striping en klinknagels op het zadel :cool2:
Inderdaad, die details maken het af. :cool2:
Wat mij betreft wordt de ST3 een grote kanshebber. Het mooie van de ST3 is ook nog dat je nu kunt kiezen uit opties. Zowel het stuur als de stuurpen kun je kiezen in verschillende uitvoeringen. Voor mij is niet alleen de look/design van de fiets belangrijk, het rijcomfort vind ik zelfs nog belangrijker.
Plaats reactie