Het stuur van de ST5
- Daniel1975
- Veteraan
- Berichten: 2340
- Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11
Een RS-1 zou wel fraai staan
-
- Veteraan | Forum Supporter
- Berichten: 601
- Lid geworden op: 22 jun 2018, 19:26
- Locatie: Amersfoort
- Merk SP: Stromer ST5 (2)
- Km-stand: 20.000
Ik zou nog even terugkomen op de ronde (nieuw stuur) versus de ovale (huidige stuur) stuurbuis. Vandaag even navraag bij de FM gedaan en wat blijkt: er komen twee varianten van de verende voorvork, dus een ronde als een ovale variant.. Bijgevoegd een foto van de ovale variant...
- Bijlagen
-
- Verende voorvork ST5 - ovaal
- IMG_2939.jpeg (1.61 MiB) 3306 keer bekeken
ST5 XL (v2) met bagagedrager (jan '22), voorheen: ST5 XL (v1) ('18-'21) | Kinekt | Spurcycle | Jroen's spatbord 175mm | Giro Bexley MIPS | Ortlieb High Vis. zwart | Feedback Sports Pro-Elite | woon-werk-woon = 74km | 20.000km and counting
- Stromeur
- Admin | Forum Supporter
- Berichten: 22995
- Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
- Locatie: Friesland
- Merk SP: Stromer ST3 PINION SE
Aha, thanks.
Dan zal dit wel de reden zijn van het besluit om de eerder aangekondigde drie kleuren te wijzigen naar eentje, anders heb je zes varianten. (Niet dat ik het een wijs & handig besluit vond om maar 1 kleur te gaan leveren als je er 3 aankondigt, maar soit.)
Dan zal dit wel de reden zijn van het besluit om de eerder aangekondigde drie kleuren te wijzigen naar eentje, anders heb je zes varianten. (Niet dat ik het een wijs & handig besluit vond om maar 1 kleur te gaan leveren als je er 3 aankondigt, maar soit.)
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
-
- Veteraan
- Berichten: 662
- Lid geworden op: 15 jul 2017, 23:26
- Locatie: Belgisch Limburg
- Merk SP: Stromer ST3
Zou de st3 in een toekomstige 2020 variant misschien dan ook de ronde stuurbuis krijgen naar analogie met de st5 v2?
- Daniel1975
- Veteraan
- Berichten: 2340
- Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11
Ik snap soms geen hout van die ontwerpafdeling daar. Oncourante ovalen stuurbuis wordt nu toch rond, onhandige T70 torx bout is nu alweer imbus geworden; dit soort zaken bedenk je toch vóór de lancering van je product?
Soms voelt het een beetje als Tesla: duidelijk de beste op het gebied van aandrijving en accu’s, maar ook duidelijk geen autofabrikant.
Soms voelt het een beetje als Tesla: duidelijk de beste op het gebied van aandrijving en accu’s, maar ook duidelijk geen autofabrikant.
- Free2be
- Veteraan
- Berichten: 892
- Lid geworden op: 26 aug 2018, 10:58
- Locatie: Hasselt
- Merk SP: ST3 limited edition
- Km-stand: 2000
Ik heb pas het nodige T70 materiaal aangeschaft, een momentsleutel had ik al maar in m'n torx kit zat de grooste maat tot T60. Ik heb gekozen voor 'n 1/2" dop met verloopstukken naar 1/4" en neem on the road een T stuk mee met de dop, zodat ik me kan behelpen mocht het wiel eruit moeten. Waarom ze nu een zeskant verkiezen ipv de torx, is me niet duidelijk.
ST3 LE gewoon omdat het kan, vrije tijd en werk combinatie.
De kostprijs, verder moet je het niet zoeken ... neem (als voorbeeld) een M8 x 50 bout in dezelfde afwerking / kwaliteit : in torx kost deze 55% (!) meer dan in inbus.
Golvas V2.0
S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)