Doe mij er maar één...

pleeyer_wan
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 97
Lid geworden op: 04 sep 2018, 13:01
Locatie: Schulen, België

Net mail gehad dat mijn st5 in de shop staat!
Nu nog wachten tot de lease alles heeft doorgestuurd om plaat aan te vragen. Wat een trage bedoening allemaal! Lease en loonbedrijf hebben er sinds mei over gedaan om alles in orde te brengen. Nu dus nog niet klaar. :bu:

Ik vind het wachten op de papierwinkel erger dan op de fiets. Verschrikkelijk dat mijn fiets al in shop staat te blinken en ik hem nog niet meekrijg!
Time you enjoy wasting, isn't wasted time.
St5 rider! :dwarf:
BOTA
Rookie
Rookie
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 aug 2018, 20:20

Tomorrow morning delivery ST5 @ work. Exciting
Stromer ST5 20” Bodyfloat Puig Mirror - Work @ +/- 28 km.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Gefeliciteerd! :cool2:
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
pleeyer_wan
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 97
Lid geworden op: 04 sep 2018, 13:01
Locatie: Schulen, België

Ik ben net in de fietsenwinkel een babbeltje gaan doen en mijn ST5 gaan bekijken in real life!
Wat een knappe fiets! Hij was nog niet opgestart voor de eerste maal, anders mocht ik al eens een ritje gaan doen... maar ik mocht gerust daarvoor eens een andere keer binnenspringen!

Nu nog het ellenlange wachten tot de lease de bestelbon doorstuurt en de platen aangevraagd kunnen worden.

Ik ben wel blij dat deze fiets toevallig vrij is gekomen omdat iemand, na bestelling door de winkel, nog van maat is veranderd!
De ST5 is begin juni door mij besteld en ik was de eerste die de vrijgekomen fiets heeft laten vastleggen. :bp:

De fiets is zeer knap afgewerkt en voelde oerdegelijk aan...met als enige uitzondering het befaamde afdekplaatje (die had ook hier een afwijkende kleur en pastte niet zo mooi) op het stuur, maar daar zou een oplossing voor komen, wist de dame van de fietsenwinkel me te vertellen. Ik ga het me niet aan mijn hart laten komen... komt wel goed.
Het was een zeer fijne babbel en de juffrouw wist ook wel waar ze over praatte. Ik heb dan ook veel gelezen hier op het forum om alle minder fijne ervaringen te vermijden! ze was op de hoogte van de krimpkousen en tmc controller (ze wist er meer van dan mij) :geek:

Ik kijk er alleszins keihard naar uit om eens te mogen rijden op de st5! :mrgreen:
Time you enjoy wasting, isn't wasted time.
St5 rider! :dwarf:
allesstroomt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 662
Lid geworden op: 15 jul 2017, 23:26
Locatie: Belgisch Limburg
Merk SP: Stromer ST3

Aha is dat jouw fiets die bij Gaethofs staat te wachten (gok op basis van je woonplaats:)) :) ik wacht nog op de 22 inch en ben de volgende na jou. En inderdaad is Inez zeer goed bij de les. Ik moet zelf nog een week ofzo wachten. Jammer dat ze in de rangorde van stromer nog wat laag staan maar met de kennis en service van hen zal dat misschien wel snel veranderen.

Bewijs daarvan alvast hun st2 testfiets die ik een weekend had en die echt zeer goed in orde staat. Niet zo evident voor een testfiets.
pleeyer_wan
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 97
Lid geworden op: 04 sep 2018, 13:01
Locatie: Schulen, België

allesstroomt schreef: 14 sep 2018, 08:38 Aha is dat jouw fiets die bij Gaethofs staat te wachten (gok op basis van je woonplaats:)) :) ik wacht nog op de 22 inch en ben de volgende na jou. En inderdaad is Inez zeer goed bij de les. Ik moet zelf nog een week ofzo wachten. Jammer dat ze in de rangorde van stromer nog wat laag staan maar met de kennis en service van hen zal dat misschien wel snel veranderen.

Bewijs daarvan alvast hun st2 testfiets die ik een weekend had en die echt zeer goed in orde staat. Niet zo evident voor een testfiets.
Dat is inderdaad mijn machien! Wat een kleine stromer-wereld toch!
Time you enjoy wasting, isn't wasted time.
St5 rider! :dwarf:
Barry
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 601
Lid geworden op: 22 jun 2018, 19:26
Locatie: Amersfoort
Merk SP: Stromer ST5 (2)
Km-stand: 20.000

Woohooo! Ik heb de knoop doorgehakt vandaag en een ST5 besteld! :D :d3: :bp: De betere koplamp en het gemak van het electronisch schakelen zijn doorslagevend geweest om toch voor de ST5 ipv de ST3 te kiezen.. Het was echt lastig gegeven hoe goed de ST3 mij ook bevallen is tijdens het testrijden.

Het is nu wachten tot het Sinterklaas is, want dan wordt die geleverd :bp:

Heb de garantie van slechts 2 jaar nog even besproken en de FM onderzoekt of ze wellicht zelf een garantieverlenging kunnen gaan aanbieden van 5 jaar... Maar dat gaan ze nog onderzoeken..

Ik heb er direct een Giro Bexley bij besteld, ze hadden er eentje liggen en dat ding zit super. Wel een stuk zwaarder dan ik gewend ben van de Lazer en Abus die ik eerder geleend had. Daarnaast de usuals besteld: bodyfloat, ortliebjes, bagagedrager..

Vandaag dus helemaal happy! :d3: :d3: :d3:
ST5 XL (v2) met bagagedrager (jan '22), voorheen: ST5 XL (v1) ('18-'21) | Kinekt | Spurcycle | Jroen's spatbord 175mm | Giro Bexley MIPS | Ortlieb High Vis. zwart | Feedback Sports Pro-Elite | woon-werk-woon = 74km | 20.000km and counting
Lomito

Gefeliciteerd Barry, ik kan geen Stromer-bezitter bedenken die zo'n lange aanloop genomen heeft als jij. Van een nukkige ST2 naar een hyperactieve ST5 is me nogal een stap maar ik begrijp het volkomen. Onze uitstapjes vorige weekend zullen ongetwijfeld van invloed geweest zijn op je keuze voor de ST5. Wat ook niet onvermeld mag blijven zijn de inspanningen van de dealer om je van diverse demo's te voorzien en je steeds te helpen wanneer de Stromers kuren vertoonden. :az
Barry
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 601
Lid geworden op: 22 jun 2018, 19:26
Locatie: Amersfoort
Merk SP: Stromer ST5 (2)
Km-stand: 20.000

Ik heb inderdaad een lange beslistermijn genomen. Hulde aan de FM die daar echt geduldig en gemotiveerd in is gebleven om mij te overtuigen :ay

Ik heb zelf al mogen ervaren dat bij een Stromer kopen je niet alleen een product koopt maar ook in zee gaat met een serviceverlener waar je dikwijls wel/geen plezier van kunt hebben.

Ik verbaas me op dit forum nog wel eens over hoe snel sommigen van oriëntatie tot een keuze komen.. Ik ben zo iemand die met excelsheets en veel overpeizen tot een keuze komt. Zeker als het een bedrag boven de €500 betreft..
ST5 XL (v2) met bagagedrager (jan '22), voorheen: ST5 XL (v1) ('18-'21) | Kinekt | Spurcycle | Jroen's spatbord 175mm | Giro Bexley MIPS | Ortlieb High Vis. zwart | Feedback Sports Pro-Elite | woon-werk-woon = 74km | 20.000km and counting
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Gefeliciteerd Barry. Had ik het goed gegokt :D
Wat heb ik gewonnen? ;p
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Plaats reactie