Doe mij er maar één...

Lomito

Ik vind het ook niet erg om te wachten maar af en toe moet er even een klepje opengezet worden om wacht-stoom af te blazen. Gisteren gebeurd, kan er weer even tegen... :hy:

En dan te bedenken dat, terwijl wij meestentijds volledig kalm wachten op de aflevering van de ST5, ergens in Zwitserland mogelijk dikke stress en paniek om zich heen grijpt om de nieuwe fiets op tijd gereed te krijgen, niet alleen qua productie maar vooral om alle tests af te werken en actie te ondernemen als de fiets op een testonderdeel faalt. Stel je voor dat de motor in de fik vliegt of dat het frame krom trekt bij hoge temperaturen...

Wat zou het mooi zijn als we over een half jaar de documentaire "The making of the Stromer ST5" bij Discovery te zien krijgen.

Ik moet nu het verlangen naar die laatste gedachte even onderdrukken... :bu:
macfiets
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 104
Lid geworden op: 04 dec 2017, 13:21
Locatie: Brasschaat, Vlaanderen

Ja daar heb ik al eens aan gedacht. en de zoektocht naar die zwaardere batterij, zeker met de snellere motor. Misschien krijgt er wel één van die kerels momenteel naar zijn oren omdat hij het was die heeft gezegd dat ze klaar zullen zijn in juni.

zeg, door deze rubriek krijg ik het nu ook te pakken, dat ze maar wat opschieten :dwarf:
Stromer rijder sinds 6 juni 2016.
ST7 XL Dark Platinum
Riese Muller Load 75 High Speed Bakfiets
Lomito

Niet zo bescheiden met dat 'windje'... de druk moet van de ketel dus zet die klep even vol open! :bi
Lomito

Bij fietsenwinkel punt ennelll kun je de ST5 nu bestellen met een levertijd van slechts 1-2 weken. :bj
Wiebe
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1030
Lid geworden op: 06 dec 2017, 21:50
Locatie: Gouda
Merk SP: Klever N Rogue
Km-stand: 7000

Krijg je toch zin om hem te bestellen om ze daarna om de oren te slaan met het niet aan hun voorwaarden voor levering te kunnen voldoen :dwarf:
Stromer St1X dec 2017 22" Orange, 814 Wh, 32 km enkel, 43506 and not counting anymore.
Klever N Rogue 2023 L Titan, 1200 Wh, 32 km enkel, 4000+ and counting.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Ik ben sowieso benieuwd hoe lang deze internet-dozenschuiver nog overeind blijft. In december vorig jaar hebben ze een zaak verloren tegen Accell, leverancier van o.a. Sparta, Batavus en Kogo (dus bepaald niet de kleinste merken). Accell hoeft vanaf april 2018 niet meer onder de huidige condities te leveren aan de winkel, dus de vraag is of die merken hierna überhaupt nog in hun assortiment zitten.

Bron:
http://www.tweewieler.nl/ondernemen/nie ... l-10133166
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Tomasj
Veteraan
Veteraan
Papua New Guinea
Berichten: 2789
Lid geworden op: 07 jan 2018, 22:01
Locatie: Vlaams-Brabant, B

Lomito schreef: 15 feb 2018, 15:31 Bij fietsenwinkel punt ennelll kun je de ST5 nu bestellen met een levertijd van slechts 1-2 weken. :bj
Mij blijven ze bestoken met advertenties van Stromer, welke website ik ook opstart, alle reclame ingenomen door f.nl en allemaal Stromertjes in de aanbieding ;p
'Ludo' : ST2 2018 - 983 Wh - 20" Sport - White Gloss - 04/2018 - 27000 km
woon-werk 54 km enkel (Tienen - Genk)
macfiets
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 104
Lid geworden op: 04 dec 2017, 13:21
Locatie: Brasschaat, Vlaanderen

Er komt beweging ivm ST5: Dit komt vanwege de Vlaggenschip winkel in oberwangen, voor wat het waard is:

Flagship Store in Oberwangen:

Unsere ersten Stromer ST5 sind da! Nutzen Sie die Gelegenheit und kommen Sie am Samstag, 3. März zum Testfahren vorbei.

Wir heissen Sie zwischen 9 und 16 Uhr herzlich bei uns im Flagship Store in Oberwangen willkommen und stellen Ihnen einige Modelle des neuen ST5 zum Testen zur Verfügung. Falls es zu Wartezeiten kommt, können Sie von unseren Sonderangeboten auf unser Zubehör profitieren oder Sie überbrücken die Zeit mit Kaffee und Kuchen.
Stromer rijder sinds 6 juni 2016.
ST7 XL Dark Platinum
Riese Muller Load 75 High Speed Bakfiets
Gebruikersavatar
Fastedde
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 341
Lid geworden op: 16 jul 2017, 18:10
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST2s
Km-stand: 7500

De ST5 in actie, vandaag eerste testdag.....






:d3: :d3: :d3: :d3:

Voor de liefhebber....
+ST2S and n-joying it to the max...
Lomito

Gisteren heb ik nog wat verliefde blikken naar de ST5 in de Qicq-stand geworpen, hoog op een podium zodat het beest van verre te zien is. Introductie in juni is sowieso 3-4 maanden te laat gezien de start van het fietsseizoen in maart-april. Aan de andere kant kennen we als Stromer-rijders geen fietsseizoen, het is dan ook vooral een argument om de fiets eerder in handen te krijgen...

Gisteren had één ST5 beschikbaar moeten zijn op de testbaan van de E-bike Xperience in Utrecht. :aq

Overigens zag ik op de testbaan opvallend veel mensen op de nieuwe ST2-2018 rijden. Er was ook zandkleurige ST1x-2018 beschikbaar maar die stond vooral stil, net als het arsenaal Essen, ik telde 6 Essen in de stalling maar geen op de testbaan. Nu heb ik die nieuwe ST2 al gereden bij onze dealer in Herveld en daardoor begrijp ik de interesse voor de ST2 die net zo gretig rijdt als een Es.

Terug naar de ST5, op het filmpje is op de OMNI te zien hoe de ondersteuningsstanden 0-1-2-3-S in de display verschijnen. Ik ben benieuwd wat het werkelijke nut in de praktijk gaat zijn van die S... Net als de RECUP dat best wel handig is als je zoals ik regelmatig de Grebbeberg afdender maar zelfs dan alleen handig is om de snelheid te beheersen zonder de schijfremmen te gebruiken. Het recupereren van de accu is minimaal en niet interessant in NL. Maar wat kan het me schelen? Laat maar komen die ST5 met of zonder S en met of zonder RECUP. Ik ben toch verloren. :ba
Plaats reactie