Doe mij er maar één...

allesstroomt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 662
Lid geworden op: 15 jul 2017, 23:26
Locatie: Belgisch Limburg
Merk SP: Stromer ST3

Proficiat Chris, benieuwd welke accessoires je hebt overgezet van de st2s en welke pasten :) ik heb een kinekt 2.1 besteld maar nog niks anders.
Gebruikersavatar
Henry
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 2190
Lid geworden op: 30 jul 2017, 11:22
Locatie: Almere

Ik zie dat het afvallen nog niet is gelukt.



.
Laatst gewijzigd door Henry op 13 jul 2018, 14:03, 2 keer totaal gewijzigd.
Witte ST3 van maart 2019
jve66816
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 240
Lid geworden op: 30 apr 2018, 11:45
Locatie: Kalmthout, Antwerpen - B

Proficiat Chris, veel plezier ermee.
Groetjes, jerry.
Jerry: ST5 - BodyFloat/Spurcycle - Home-Scheldelaan 30km - rijder :cool2:
Lomito

Stromeur schreef: 13 jul 2018, 11:31 Wat is-ie gaaf Chris. Heel veel plezier de komende dagen, en wees voorzichtig! (Ook met die beulen van remmen, of eigenlijk: juist met die remmen.)
Bedankt allemaal, ik ben er zeer content mee, zelfs mét de schoonheidsfoutjes waar ik nog wel op terug zal komen. De dealer mag daarover met Stromer debatteren. Wat het afvallen betreft dat heb ik even uitgesteld, daarvoor was de wens te groot om dit bouwbeest in ontvangst te nemen en hoewel het afvallen geen dag gaat kosten komen er nog genoeg dagen om dit klusje uit te voeren.
@Bartgo: ik heb de Spurcycle overgezet, de Bodyfloat en voor de actioncam moet ik nog nadenken maar wordt waarschijnlijk op de stem geplaatst, d.w.z. op de daarvoor bestemde schroefbus. Geen haast, desnoods kan ik tijdelijk de helmmount gebruiken. De mount voor de rearcam kan zo weer overgezet worden op het achterlicht van de ST5. Vanwege het gebrek aan bagagerek heb ik een rugzak van Ortlieb gekocht, kan ik in ieder geval wat spullen meenemen.

Wanneer verwachten jullie de ST5 Jerry en Bartgo??
MarcoRasser
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 84
Lid geworden op: 20 sep 2017, 22:03
Locatie: Spijkenisse
Merk SP: stromer
Km-stand: ongoing

Gefeliciteerd Lomito, mooie fiets en een goede keuze die ortlieb rugtas.
Ik ben nog aan het wachten op de mijne :ay
Gebruikersavatar
Fastedde
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 341
Lid geworden op: 16 jul 2017, 18:10
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST2s
Km-stand: 7500

Lomito schreef: 13 jul 2018, 11:22 Voor mij is de voorpret helemaal verdwenen om plaats te maken voor echte pret met mijn nieuwe

BOUWPUTMOBIEL
.
Zoooooooooo Chris, may the fun begin!, ben benieuwd naar je eerste “ belevenissen in het wild met de ST5 :D
+ST2S and n-joying it to the max...
Gebruikersavatar
Polling
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 606
Lid geworden op: 05 okt 2017, 16:32
Locatie: Oudheusden (NB) (NL)

Lomito schreef: 13 jul 2018, 11:22 Voor mij is de voorpret helemaal verdwenen om plaats te maken voor echte pret met mijn nieuwe

BOUWPUTMOBIEL
Ik vind het kleurverschil inderdaad duidelijk en storend. Ik blijf het vreemd vinden dat een dergelijk topmerk met een topprijs de spullen zo aflevert, zeker omdat dat bij de product-presentatie en -foto’s niet duidelijk was...
Peter Polling
motorloze Gaastra 4.14 voor recreatie en vakanties;
Bulls Lacuba E45 (Brose middenmotor) voor WW-verkeer
Lomito

Fastedde schreef: 13 jul 2018, 16:10
Lomito schreef: 13 jul 2018, 11:22 Voor mij is de voorpret helemaal verdwenen om plaats te maken voor echte pret met mijn nieuwe

BOUWPUTMOBIEL
.
Zoooooooooo Chris, may the fun begin!, ben benieuwd naar je eerste “ belevenissen in het wild met de ST5 :D
Je bedoelt waarschijnlijk "Belevenissen in het wild met de ST5 op weg naar de Hemel met de actioncam..." :geek:
mhoutman

mooi man gefeliciteerd; laat je de zijreflectoren er bewust op ?
Awv
Veteraan
Veteraan
Berichten: 420
Lid geworden op: 03 jul 2017, 09:03

Toppie Chris. Veel plezier ermee.
Groet Anne Wim
Een witte ST1x:hy: met BF als enige uitspatting. ...oh ja...en een spatlapje :geek: & nep spurcycle, ..&conti top contact winter bandjes, &ali spaakreflectoren, &ultegra 8000R cassette 11-28, 34km enkele reis.
Plaats reactie