Doe mij er maar één...

Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

Ik heb op de atb ook altijd een beetje overmaatse zadelpem die dus diep in het frame zit. Dit vanwegen bovengenoemde redenen.
wiseguy
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 31
Lid geworden op: 14 nov 2019, 10:25

Vandaag een proefritje gefietst op de St3 en de St5. Inderdaad een BIG Smile tijdens het fietsen.
Prive aanschaffen is een St5 flink boven mijn budget maar een St3 past beter.

Ik ben alleen nog aan het onderzoeken of het aanschaffen van een SP als ZZP voordelen bied. En zoals het er nu naar uitziet met alle belastingvoordelen is een ST5 binnen bereik :)




Stromeur schreef: 14 nov 2019, 21:04
wiseguy schreef: 14 nov 2019, 12:19 Zaterdag a.s. een proef ritje maken op de ST5. Ik ben benieuwd hoe de ervaring zal zijn als beginnende SP fietser.
Doe alsjeblieft rustig aan. Snel kan altijd nog. Laat je ook niet overweldigen door de fantastische beleving (gaat geheid gebeuren), maar neem goed te tijd om uitgebreid te testen of je lekker zit en of het wat voor je is.
wiseguy schreef: 14 nov 2019, 12:19 Verder twijfel ik of het aanpassen van je cassette niet ten koste gaat van je garantie
Wat Stromer betreft kost dit je inderdaad je garantie. En als je het zelf doet, wat de dealer betreft misschien ook. Maar als de dealer de cassette zelf voor je aanpast, dan mag je verwachten dat die er ook voor zorgt dat eventuele garantie-aanvragen goed worden afgehandeld. Laat dit desnoods op de factuur vermelden.
wiseguy schreef: 14 nov 2019, 12:19 en iedere FM dit ook wil en kan aanpassen
Nope. Ze willen dat niet allemaal, want Stromer wil het niet. Een dealer die het niet kán: wat FreddyH zegt.
wiseguy schreef: 14 nov 2019, 12:19 Wie weet post ik volgende week de foto's :cool2:
Veel plezier!
Gebruikersavatar
mboelis
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1031
Lid geworden op: 21 feb 2019, 14:43
Locatie: Westfriesland
Merk SP: Stromer ST3 2019
Km-stand: 40k

wiseguy schreef: 16 nov 2019, 17:54Ik ben alleen nog aan het onderzoeken of het aanschaffen van een SP als ZZP voordelen bied. En zoals het er nu naar uitziet met alle belastingvoordelen is een ST5 binnen bereik :)
de btw gaat er al af, dan wordt het verschil 1/6 deel kleiner. Als je een goed zzp jaar hebt gedraaid is dit een goede gelegenheid voor een duurzame investering dit jaar. 🍃
/Marco
ST3 2019 Sport L Cool White 983Wh, woon-werk 30km vv
Plaats reactie