Comfort op een ST3

Werner719
Runner-up
Runner-up
Netherlands
Berichten: 14
Lid geworden op: 21 nov 2020, 23:20
Merk SP: Stromer ST3 L 983wh kinekt

Stromance schreef: 22 dec 2020, 00:12
Werner719 schreef: 11 dec 2020, 09:01
Stijnemans schreef: 10 dec 2020, 18:39

Dank! Het was een zware bevalling, haha. Komende dinsdag wordt ie geleverd. Heb er veel zin in!
Geniet ervan! Ben nu zelf een paar weken verder op de ST3 en begrijp steeds minder van de toch best veel mensen die een Stromer na korte tijd weer weg doen. Er staan er best veel op marktplaats met soms best wel weinig kilometers. Offcourse zijn er altijd begrijpelijke redenen... Ik ben nu al naar een paar weken besmet met een soort stromer virus ..🤓
Sinds eind maart ben ik ook besmet met dat Virus, ik rijd, inmiddels met winterbanden op mijn ST3, door blubber, stromende regen, mist en begin december zelfs achter de strooiwagen. Met een grote grijns op mijn gezicht en waanzinnige innerlijke blijdschap. Ik rijd zelfs graag s nachts na een late dienst naar huis, alles verlaten en heel veel ruimte.
Haaa dat is heel herkenbaar Stromance. Tot nu toe vind ik alle weersomstandigheden geweldig met de ST3. Inderdaad zijn de winterbanden onontbeerlijk. Rij nu met de smalle WT Pirelli 's en wil binnenkort over naar de brede uitvoering, al bevallen deze smalle meer dan goed. Wat betreft de innerlijke blijdschap... same!! haha! Waar is jou woonwerk traject?
Werner719
Runner-up
Runner-up
Netherlands
Berichten: 14
Lid geworden op: 21 nov 2020, 23:20
Merk SP: Stromer ST3 L 983wh kinekt

Stromance schreef: 22 dec 2020, 00:12
Werner719 schreef: 11 dec 2020, 09:01
Stijnemans schreef: 10 dec 2020, 18:39

Dank! Het was een zware bevalling, haha. Komende dinsdag wordt ie geleverd. Heb er veel zin in!
Geniet ervan! Ben nu zelf een paar weken verder op de ST3 en begrijp steeds minder van de toch best veel mensen die een Stromer na korte tijd weer weg doen. Er staan er best veel op marktplaats met soms best wel weinig kilometers. Offcourse zijn er altijd begrijpelijke redenen... Ik ben nu al naar een paar weken besmet met een soort stromer virus ..🤓
Sinds eind maart ben ik ook besmet met dat Virus, ik rijd, inmiddels met winterbanden op mijn ST3, door blubber, stromende regen, mist en begin december zelfs achter de strooiwagen. Met een grote grijns op mijn gezicht en waanzinnige innerlijke blijdschap. Ik rijd zelfs graag s nachts na een late dienst naar huis, alles verlaten en heel veel ruimte.
En wat ik voor de tijd wel wat heb onderschat is het belang van de kleding. Ik heb de maanden voor de Stromer geleverd werd de tijd gebruikt om mijn hele kledingset van Gore Wear bij elkaar te sprokkelen. Marktplaats ebay enz. vaak voor goedkope prijzen maar wat een top kwaliteit! Maakt het in de praktijk meer dan waar en was nog leuk ook om dingen voor spotprijzen binnen te hengelen die normaal best wel duur :shock: zijn..
Plaats reactie