Linka Leo

Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

En hoe wordt je op de hoogte gesteld van die GPS data? Zit er een SIM kaart in? En zo ja: wat kost het abo hiervoor?
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
allesstroomt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 662
Lid geworden op: 15 jul 2017, 23:26
Locatie: Belgisch Limburg
Merk SP: Stromer ST3

Er zit een SIM in (wereldwijd bruikbaar). Blijkbaar krijg je 3 jaar abonnement inbegrepen (mag ook wel voor die prijs). Daarna 10 dollar per maand, lees ik bij de FAQ op de website.
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Dan is het dus goedkoper om elke 3 jaar een nieuw slot te kopen dan om het abonnement aan te houden :bu:
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
allesstroomt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 662
Lid geworden op: 15 jul 2017, 23:26
Locatie: Belgisch Limburg
Merk SP: Stromer ST3

Nee sorry. Het is 10 dollar per jaar! Oef.
Gebruikersavatar
Henry
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 2190
Lid geworden op: 30 jul 2017, 11:22
Locatie: Almere

Ik ben benieuwd wat de Linka Leo doet als er een spaak of een ventiel in de weg zit. Het is een soort van Rusische roulette, maar eentje waar de kans op een treffer volgens mij wat groter is.
Witte ST3 van maart 2019
allesstroomt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 662
Lid geworden op: 15 jul 2017, 23:26
Locatie: Belgisch Limburg
Merk SP: Stromer ST3

Trekt onmiddellijk terug. Al enkele keren voorgehad.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

allesstroomt schreef: 22 apr 2019, 15:26 The GPS will activate when the lock detects tamper movement (ie. in Theft Tracking mode). It will sync location once every 20 seconds for the first 20 minutes, or until movement stops. The GPS tracking will optimise according to the intensity of tamper movement over time.
Ah ja, dat is inderdaad wel beter dan Stromer. Een Stromer geeft (volgens mij?) zelke zoveel minuten de locatie door, en ik heb nooit ergens gelezen dat die frequentie omhoog gaat als-ie in diefstalmodus gaat.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
allesstroomt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 662
Lid geworden op: 15 jul 2017, 23:26
Locatie: Belgisch Limburg
Merk SP: Stromer ST3

Voor alle duidelijkheid : de linka geeft geen locatie door tenzij je hem in diefstal modus zet. Ook: in diefstalmodus telt de teller 150u of 3 jaar van je abonnement. Na 150u is het afgelopen.
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

allesstroomt schreef: 22 apr 2019, 14:45 Ringslot alleen heeft niet heel veel zin op een stromer, omdat je dan even goed het elektronische slot van de stromer kunt gebruiken.
Ik gebruik altijd en overal (enkel) het ART-2 goedgekeurde ringslot, da's een voorwaarde die mijn verzekeraar me oplegt.

Elektronisch slot gebruik ik nooit, verbinding met de aarde is geen vereiste.
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

allesstroomt schreef: 22 apr 2019, 19:02 Trekt onmiddellijk terug. Al enkele keren voorgehad.
Maar dan heb je geen garantie dat hij op slot gaat? Het idee is toch dat je je fiets neerzet en dat je kunt weglopen, of heb ik dat verkeerd?
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Plaats reactie