Wachtruimte ST5

Gebruikersavatar
Patrick63
Veteraan
Veteraan
Berichten: 350
Lid geworden op: 30 aug 2018, 11:13

Ik heb alle begrip dat ze de topdealers/ verkopers van Stromers vlug hun bestellingen leveren.
Maar een bestelling van maart opschuiven naar augustus vind ik toch ook niet kunnen.
Klant is koning :ay
Stromer St3 Sport 2019 deep black L :d3: , helm Giro Bexley :cool2:
Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

Poeh, dat is wel een hele bijzondere politiek. Jaag je toch de klanten snel weg bij de kleinere dealers. Ik ga geen half jaar of langer wachten als ik ergens anders binnen 6 weken geholpen kan worde.
Gebruikersavatar
Martijn Rookie
Veteraan
Veteraan
Berichten: 336
Lid geworden op: 18 dec 2018, 21:56
Locatie: Vleuten

@Stromeur: welke topdealer zit bij jouw om de hoek of mag je dit niet vermelden?
Stromer ST2 2018 - Commute Vleuten-Hilversum 32 KM (neem detour door Lage Vuursche)
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Ik heb helaas geen enkele Stromer dealer bij mij om de hoek. Mijn dealer is QicQ in Amsterdam, hier 100km vandaan.

Waarom een dealer zo ver weg? Heel veel dichterbij zit er geen, dus ver werd het sowieso al. Ze hebben een goede naam (al zijn ze zeker niet de goedkoopste), ik had meteen een klik met ze, ze hebben een haal- en brengservice, ik ben niet 100% afhankelijk van mijn Stromer (in bezit van auto), ik ben ex-fietsmonteur dus ik kan vrij veel zelf, ik vind de telefoon en e-mail uitstekend werken en ik vlieg niet snel in de gordijnen bij problemen.

Voor mij werkt het prima met een dealer op afstand. Dat is een persoonlijke afweging; zoiets zal niet voor iedereen even wenselijk zijn. (Ik wil natuurlijk wel net als ieder ander dat mijn Stromer het gewoon doet, altijd. Dat is gelukkig het geval met mijn ST2 S. Met mijn ST1 X 2017 heb ik meer gedoe gehad, maar dit werd altijd snel opgelost.)
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Martijn Rookie
Veteraan
Veteraan
Berichten: 336
Lid geworden op: 18 dec 2018, 21:56
Locatie: Vleuten

Daar komt mijn fiets ook vandaan, denk eraan ook daar in onderhoud te houden. Woon in Vleuten dichtbij A2, zit ik zo in Adam, 30 min met de auto.

Niet echt zin om proefondervindelijk een goede dealer te zoeken.
Stromer ST2 2018 - Commute Vleuten-Hilversum 32 KM (neem detour door Lage Vuursche)
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Martijn Rookie schreef: 13 feb 2019, 23:41 Daar komt mijn fiets ook vandaan, denk eraan ook daar in onderhoud te houden. Woon in Vleuten dichtbij A2, zit ik zo in Adam, 30 min met de auto.
Maar dan sta je nog niet aan het Westerpark midden in A'dam ;)

De twee keer dat ik haast had en mijn Stromer achterin de auto heb gegooid (achterbank plat, afdekken met een deken of stuk karton, accu uit de Stromer, voorwiel ook eruit, past best), heb ik mijn auto aan de Haarlemmerweg gezet. Stromer uit de auto vissen, voorwiel + accu terug erin en een klein stukje peddelen, want met je auto kom je het terrein niet op.

Wel uitkijken met de metalen randen van de stelconplaten op het Westergas-terrein. Als het maar een beetje nat is, dan worden die spekglad.
Martijn Rookie schreef: 13 feb 2019, 23:41 Niet echt zin om proefondervindelijk een goede dealer te zoeken.
Van QIcQ weet ik dat ze een prima werkplaats hebben en alle onderdelen liggen meestal wel op de plank.

In de regio Utrecht ben ik minder bekend, ik ken eigenlijk alleen Juizz en Pronto, maar heb met beide geen ervaring. Je kunt altijd een topic openen en vragen om tips als je toch liever een Stromer dealer dichterbij hebt.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Martijn Rookie
Veteraan
Veteraan
Berichten: 336
Lid geworden op: 18 dec 2018, 21:56
Locatie: Vleuten

Ik zie het ja 👎🏻
Ben daar al eens geweest daar met Nike met een running clinic. Ik wel te doen en ik heb een fietsendrager.

Hoop ze niet te vaak nodig te hebben 😂
Stromer ST2 2018 - Commute Vleuten-Hilversum 32 KM (neem detour door Lage Vuursche)
Lotte
Expert
Expert
Berichten: 275
Lid geworden op: 21 sep 2018, 20:37
Locatie: ieper West - Vlaanderen Belgie

Daniel1975 schreef: 13 feb 2019, 21:38 Poeh, dat is wel een hele bijzondere politiek. Jaag je toch de klanten snel weg bij de kleinere dealers. Ik ga geen half jaar of langer wachten als ik ergens anders binnen 6 weken geholpen kan worde.
Als je een fiets verkrijgt via het werk met fietslease kan je niet meer kiezen voor een andere dealer waar het sneller zou gaan.
ST3 cool White
Gebruikersavatar
Lamkram
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1047
Lid geworden op: 01 sep 2017, 08:15
Locatie: Almere
Merk SP: Stromer ST7 ARBR
Km-stand: 53.000

Lotte schreef: 14 feb 2019, 18:27 Als je een fiets verkrijgt via het werk met fietslease kan je niet meer kiezen voor een andere dealer waar het sneller zou gaan.
Nou dan is die volgende stap je werkgever over deze problematiek informeren. Flexibiliteit is zeer populair tegenwoordig.
:bu:

Groet Mark
:d3:
Go-ST1x 13455 km
GO-FAST ST5 (L) 37215 km
GO-Nice ST7 ARBR 2653 km
GO-Nice ST7 #2 ARBR........km


25Km enkele reis. Regio Almere-Amsterdam-Almere
:d3:
Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

Bij de meeste HR-afdelingen is zoiets vragen hetzelfde als aan een lantaarnpaal vragen of hij uit zichzelf krom wil gaan staan.....
Plaats reactie