Wachtruimte ST5

Gebruikersavatar
Lamkram
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1047
Lid geworden op: 01 sep 2017, 08:15
Locatie: Almere
Merk SP: Stromer ST7 ARBR
Km-stand: 53.000

Ik zit hier nu al twee weken en er kwam maar niemand binnen. Bleek dat de deur klemde.
Nog twee weken wachten en dan wordt mijn ST5 geleverd volgens de dealer. Laat het mooie weer en de leuke routes maar komen. Ik hoop dat onze zuiderburen al behoorlijk op weg zijn met het uitstippelen van een mooie route in de Ardenne. Zoveel zin in. Lekker fietsen, geweldige biertjes en misschien wel een BBQ met vis en vlees. Kan niet wachten om naar België af te reizen.

Groet Mark
:d3:
Go-ST1x 13455 km
GO-FAST ST5 (L) 37215 km
GO-Nice ST7 ARBR 2653 km
GO-Nice ST7 #2 ARBR........km


25Km enkele reis. Regio Almere-Amsterdam-Almere
:d3:
WFVst5
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1238
Lid geworden op: 17 jul 2018, 23:57
Locatie: Noord Holland

Dat is mooi nog even afwachten dus maar het is het wachten waard :cool2: ......dat slechte weer houdt mij ook flink bezig, spoelen na elke rit in de pekel, ketting en tandwielen droogblazen met luchtspuitje en smeren, velgen in de Decopro120, banden extra zacht.......van mij mag die winter weer over zijn :hy: :hy:
Downwind is allways faster&easyer....but beware of the gybe⛵️💨💨
Lomito

ST1x inleveren voor de ST5... dat is een flinke upgrade Mark! Nog 2 weken jezelf bedwingen... :cool2:
Gebruikersavatar
Lamkram
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1047
Lid geworden op: 01 sep 2017, 08:15
Locatie: Almere
Merk SP: Stromer ST7 ARBR
Km-stand: 53.000

Lomito schreef: 06 feb 2019, 22:54 ST1x inleveren voor de ST5... dat is een flinke upgrade Mark! Nog 2 weken jezelf bedwingen... :cool2:
Zojuist contact gehad met de FM en planning nog steeds half februari. Even later ook geen probleem. Mijn ST1X rijdt nog steeds super en tijdens dat rijden geniet ik, weer of geen weer.

:dwarf: Wil de Ardenne in :dwarf:

Groet Mark
:d3:
Go-ST1x 13455 km
GO-FAST ST5 (L) 37215 km
GO-Nice ST7 ARBR 2653 km
GO-Nice ST7 #2 ARBR........km


25Km enkele reis. Regio Almere-Amsterdam-Almere
:d3:
Gebruikersavatar
Henry
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 2190
Lid geworden op: 30 jul 2017, 11:22
Locatie: Almere

Mark, nu je het officieel hebt gemaakt, hierbij van mij ook de officiële felicitaties. Ik hoop dat de ST5 je minimaal net zoveel plezier gaat bezorgen als de ST1X.
Witte ST3 van maart 2019
Gebruikersavatar
Lamkram
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1047
Lid geworden op: 01 sep 2017, 08:15
Locatie: Almere
Merk SP: Stromer ST7 ARBR
Km-stand: 53.000

Henry schreef: 08 feb 2019, 15:25 Mark, nu je het officieel hebt gemaakt, hierbij van mij ook de officiële felicitaties. Ik hoop dat de ST5 je minimaal net zoveel plezier gaat bezorgen als de ST1X.
Dank je Henry,

Ik hoop het ook. De ST1X waarop ik nu rij bevalt nog steeds goed en de nieuwe eigenaar, die nog niet bekend is trouwens, zal er veel plezier aan beleven. Inclusief een half jaar fabrieksgarantie. tot zal ik hem op dit forum te koop zetten met foto's erbij. Geïnteresseerden mogen mij natuurlijk best een PB sturen :bp:

Groet Mark
:d3:
Go-ST1x 13455 km
GO-FAST ST5 (L) 37215 km
GO-Nice ST7 ARBR 2653 km
GO-Nice ST7 #2 ARBR........km


25Km enkele reis. Regio Almere-Amsterdam-Almere
:d3:
Lotte
Expert
Expert
Berichten: 275
Lid geworden op: 21 sep 2018, 20:37
Locatie: ieper West - Vlaanderen Belgie

Lamkram schreef: 08 feb 2019, 18:56
Henry schreef: 08 feb 2019, 15:25 Mark, nu je het officieel hebt gemaakt, hierbij van mij ook de officiële felicitaties. Ik hoop dat de ST5 je minimaal net zoveel plezier gaat bezorgen als de ST1X.
Dank je Henry,

Ik hoop het ook. De ST1X waarop ik nu rij bevalt nog steeds goed en de nieuwe eigenaar, die nog niet bekend is trouwens, zal er veel plezier aan beleven. Inclusief een half jaar fabrieksgarantie. tot zal ik hem op dit forum te koop zetten met foto's erbij. Geïnteresseerden mogen mij natuurlijk best een PB sturen :bp:

Groet Mark
Ik wil de pret niet bederven,maar van mijn dealer vernomen die een ST5 voor zichzelf besteld had met levering rond maart,heeft deze melding gekregen dat de levering opgeschoven wordt naar......augustus :o :o :o
Hoop dat het anders wordt voor jou
ST3 cool White
Gebruikersavatar
Lamkram
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1047
Lid geworden op: 01 sep 2017, 08:15
Locatie: Almere
Merk SP: Stromer ST7 ARBR
Km-stand: 53.000

Lotte schreef: 13 feb 2019, 18:20 Ik wil de pret niet bederven,maar van mijn dealer vernomen die een ST5 voor zichzelf besteld had met levering rond maart,heeft deze melding gekregen dat de levering opgeschoven wordt naar......augustus :o :o :o
Hoop dat het anders wordt voor jou
Lotte,

Ik heb van mijn dealer afgelopen maandag gehoord, men belde mij nl, dat mijn ST5 eind van deze week klaar is. Het duurt ongeveer 10 dagen voordat hij in NL is. Ik heb mij laten vertellen dat er kennelijk onderscheid wordt gemaakt tussen dealers. Mijn FM is een Concept Store en deze heeft wat privileges. Een dealer die zo nu en dan een Stromer besteld wordt kennelijk in een andere wachtrij geplaatst. Maar dit is wat ik gehoord/gelezen heb.

Ik heb aan het eind van 2018 gevraagd wat voor mijn dealer de gemiddelde wachttijd is en hierop mijn bestelling aangepast. Ik vertrouw erop dat mij ST5 spoedig zal arriveren.

Groet Mark
:d3:
Go-ST1x 13455 km
GO-FAST ST5 (L) 37215 km
GO-Nice ST7 ARBR 2653 km
GO-Nice ST7 #2 ARBR........km


25Km enkele reis. Regio Almere-Amsterdam-Almere
:d3:
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22815
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Lamkram schreef: 13 feb 2019, 20:19 Ik heb mij laten vertellen dat er kennelijk onderscheid wordt gemaakt tussen dealers. Mijn FM is een Concept Store en deze heeft wat privileges. Een dealer die zo nu en dan een Stromer besteld wordt kennelijk in een andere wachtrij geplaatst. Maar dit is wat ik gehoord/gelezen heb.
Ik heb zoiets onlangs ook gehoord. Er zou onderscheid worden gemaakt tussen a, b en c-dealers en de levertijd van zowel Stromers als (garantie-)onderdelen wisselt per dealertype.

Ik denk inderdaad dat dat verklaart waarom jouw dealer (die ook de mijne is) zo snel aan Stromers en onderdelen kan komen. Waarbij vermeld moet worden dat ze ook een indrukwekkende vloot op voorraad hebben, dat zal ze een vermogen kosten en daar mag best wat tegenover staan vanuit Stromer. Maar voor de startende kleine dealer is dit toch best een beetje lullig, onderaan beginnen met langere levertijden maken dat je ook minder snel groot kunt worden.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Lamkram
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1047
Lid geworden op: 01 sep 2017, 08:15
Locatie: Almere
Merk SP: Stromer ST7 ARBR
Km-stand: 53.000

We hebben geen glazen bol, dus we zullen zien of de FM zijn woord (kan) houd(t)(en). Tenslotte is hij ook weer afhankelijk van Oberwangen.

Wordt vervolgd.

Groet Mark
:d3:
Go-ST1x 13455 km
GO-FAST ST5 (L) 37215 km
GO-Nice ST7 ARBR 2653 km
GO-Nice ST7 #2 ARBR........km


25Km enkele reis. Regio Almere-Amsterdam-Almere
:d3:
Plaats reactie