Aftellen begonnen.......

MarcoRasser
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 84
Lid geworden op: 20 sep 2017, 22:03
Locatie: Spijkenisse
Merk SP: stromer
Km-stand: ongoing

Ik ken het gevoel ik heb ook 5 maanden gewacht
Gebruikersavatar
Fastedde
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 341
Lid geworden op: 16 jul 2017, 18:10
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST2s
Km-stand: 7500

WFVst5 schreef: 23 nov 2018, 21:35 Inmiddels is week 47 ten einde....nog niets bekend over de levering............. :bh:
Vervelend zeg, maar ik denk dat je 2 voordelen (naast je enorme nadelen, het balen dat je er op rekent en dat het steeds wordt uitgesteld); je inruil staat vast (fiets wordt toch minder waard) en dat je (als ik jou was) de ST5, ook al komt in in December binnen, in 2019 op naam laat zetten, voor toekomstige verkoop ook weer gunstig.

Doet niet af dat je al veel te lang moet wachten en dat t steeds wordt uitgesteld.

Ik heb het in het verleden meegemaakt met de lancering van de Renault Scenic RX4, deze zou ik in januari 2000 (meen ik) uitgeleverd krijgen, maar werd een half jaar later geleverd.... wegens problemen in het productieproces..... gelukkig had ik nog ander vervoer.
+ST2S and n-joying it to the max...
Gebruikersavatar
Free2be
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 892
Lid geworden op: 26 aug 2018, 10:58
Locatie: Hasselt
Merk SP: ST3 limited edition
Km-stand: 2000

Ook auto dealers zitten tegenwoordig met problemen i.v.m. de nieuwe WLTP normen. Bestelde voertuigen die op de parking moeten blijven staan omwille van de niet in orde zijnde documenten. Dealers die met voertuigen zitten die, indien ze ze nog verkoopbaar willen stellen, nu dienen ingeschreven te worden op hun eigen naam, dus niet op handelaarsplaten. Sommige voertuigen met de oude milleu normen proberen dealers te slijten aan extreme kortingen om er nog vanaf te raken voordat het definitieve WLTP doek valt op hun voorradige modellen.
ST3 LE gewoon omdat het kan, vrije tijd en werk combinatie.
WFVst5
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1238
Lid geworden op: 17 jul 2018, 23:57
Locatie: Noord Holland

Ik hoop dat het balletje uiteindelijk toch mijn kant op rolt in de zin van het oplossen van evt. "kinderziektes" die, hoe langer het duurt hopelijk opgepakt zullen zijn. :cool2:
Downwind is allways faster&easyer....but beware of the gybe⛵️💨💨
WFVst5
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1238
Lid geworden op: 17 jul 2018, 23:57
Locatie: Noord Holland

Free2be schreef: 24 nov 2018, 09:51 Ook auto dealers zitten tegenwoordig met problemen i.v.m. de nieuwe WLTP normen. Bestelde voertuigen die op de parking moeten blijven staan omwille van de niet in orde zijnde documenten. Dealers die met voertuigen zitten die, indien ze ze nog verkoopbaar willen stellen, nu dienen ingeschreven te worden op hun eigen naam, dus niet op handelaarsplaten. Sommige voertuigen met de oude milleu normen proberen dealers te slijten aan extreme kortingen om er nog vanaf te raken voordat het definitieve WLTP doek valt op hun voorradige modellen.
Daar hebben we in NL geen last van. Levertijden rijsen de pan uit.
Downwind is allways faster&easyer....but beware of the gybe⛵️💨💨
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Wat zegt je dealer eigenlijk over de nieuwe levertijd?

Ik hoorde vandaag in Groningen dat de ST5 inderdaad als een complete malle de toonbank over vliegt. Zij hebben er al weken niet eens meer eentje in de showroom staan. Alles wat daar binnen komt aan ST5 Stromers gaat er direct dezelfde dag weer uit naar een klant.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Lomito

Stromeur schreef: 24 nov 2018, 18:42 Ik hoorde vandaag in Groningen dat de ST5 inderdaad als een complete malle de toonbank over vliegt. Zij hebben er al weken niet eens meer eentje in de showroom staan. Alles wat daar binnen komt aan ST5 Stromers gaat er direct dezelfde dag weer uit naar een klant.
Hetzelfde hoor ik bij de dealer in Herveld, en dat verklaart volgens mij ook de snelle opleving van Stromer-verkopen in de afgelopen maandreportage van de RAI-vereniging, naast de verkoop van de ST3-LE.
WFVst5
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1238
Lid geworden op: 17 jul 2018, 23:57
Locatie: Noord Holland

Mmmm goede zaak dus toch? vanmiddag is het "superkoopzondag" in de stad misschien zijn zij open zal ik even een dubbel espressootje bij de heren en dames scoren.
Ik weet wat het is om tussen fabrikant/importeur en (kritische)klant te moeten marchanderen.
Ze kruipen nog net niet achter de toonbank of in het toilet als ze mij binnen zien komen :cool2: :cool2:
Downwind is allways faster&easyer....but beware of the gybe⛵️💨💨
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

WFVst5 schreef: 25 nov 2018, 12:29 Mmmm goede zaak dus toch?
Absoluut.

Hoe meer ST5's er rondrijden, hoe groter de druk op Stromer vanuit dealers en klanten om start- en structurele issues op te lossen. (En ook: hoe meer budget ze ervoor hebben, want omzet.)
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
WFVst5
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1238
Lid geworden op: 17 jul 2018, 23:57
Locatie: Noord Holland

Gisteren was mailtje binnen dat de fiets gereed is.....framenummer en andere gegevens staan er in vermeld. Dus zal het volgende week worden.....moet nog ander achterspatbord met dragertje op, cassette aanpassen en slot met alarm erbij.....nu echt aftellen :cool2: :cool2:
Downwind is allways faster&easyer....but beware of the gybe⛵️💨💨
Plaats reactie