ST3 wachtruimte

Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Dan maar weer terug naar de FM. :ay
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Latje!
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 27
Lid geworden op: 29 sep 2020, 10:46
Locatie: Reusel

Latje! schreef: 25 okt 2020, 12:34 Gisteren na een weekje (en 400km) proef te hebben gereden op een ST3 de knoop doorgehakt.
Het is een zwarte ST3 geworden in de Maat L met een kinekt zadelpen en 983KwH accu ivm mijn woon-werk afstand (56km enkele reis). Ik heb gekozen voor een urban stuurpen met recht stuur voor de meest sportieve zithouding. Als opties komen er de Veetire winterbanden op, 2 ortlieb tassen om het nodige mee te kunnen nemen, Abus shield 5650 ringslot en spiegel van de ST5 omdat ik de standaard positie van de spiegel niet fijn vond en er steeds met mijn hand tegenkwam.
Verder ruil in de standaard binnenbanden om voor Foss binnenbanden in de hoop het aantal lekke banden te reduceren.
Fiets zal over 2 weken thuis afgeleverd worden, ik kan niet wachten :bp:
Omdat ik de fiets het hele jaar door wil gaan gebruiken (al is het momenteel wat minder ivm de corona) zal ik nog een setje spatbordverlengers aanschaffen en deze monteren. Ook wil ik nog even kijken of het handig is om de lader steeds mee te nemen of toch een tweede lader aan te schaffen voor op het werk.
Fiets is gisteren geleverd :bp: Ik kan de wachtruime dus verlaten
Gelijk de spatbordverlengers, andere pedalen, bidonhouder gemonteerd. Tassen waren nog niet binnen dus heb voorlopig een paar leentassen. Ook is het nog even wachten op de Foss binnenbanden die niet op tijd binnen waren. Ga zo maar eens een rondje maken om alles goed in te stellen. hierbij alvast een foto'tje
Bijlagen
stomer2.jpg
stomer2.jpg (133.28 KiB) 2737 keer bekeken
stromer1.jpg
stromer1.jpg (124.66 KiB) 2737 keer bekeken
Stromer ST3- black L sport- 983wh- Kinekt seatpost
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22815
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Gaaf, heel veel plezier ermee!
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
DaanDaan
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 51
Lid geworden op: 22 mar 2019, 11:25
Locatie: Nederland
Merk SP: Stromer ST3
Km-stand: 9000

Mooi! Slim om gelijk die spatbordverlengers te nemen in dit seizoen!
🇳🇱 | 🚲 ST3 SPORT L | 2020 | 🔋 983 |
ZWART
Gebruikersavatar
Peerke1960
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Ukraine
Berichten: 1590
Lid geworden op: 12 aug 2019, 11:18
Locatie: Nijmegen
Merk SP: ST3P, C1.12, M99, knipperlicht
Km-stand: 10001

@Latje!, ik zie dat jij de Giro Bexley gebruikt. Met mijn ST1 (in de sportiefste stuurhoogte stand) kijk ik met deze helm tegen de bovenrand van de helm. Met de Anverz heb ik dit niet. Hoe is jouw ervaring met de Bexley op de ST3? Dit omdat de 3 sportiever, lees lager, "zit" dan de 1. En natuurlijk veel lol met je fiets!
Met vriendelijke groeten, Peter
Mangs a'k op de fietse fietse, deank ik wa es..... ( Herman Finkers)
Latje!
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 27
Lid geworden op: 29 sep 2020, 10:46
Locatie: Reusel

Beste Peerke,

Dat probleem heb ik vandaag dus ook ervaren met de ST3. Als je rechtop zit heb je hier geen last van, maar zodra je een beetje meer voorover zit ontneemt de rand van de helm wel veel van je zicht. Twijfel daarmee ook of ik de helm voor woon-werk zal blijven gebruiken aangezien ik wel graag wat meer voorover zit.
Stromer ST3- black L sport- 983wh- Kinekt seatpost
Gebruikersavatar
Peerke1960
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Ukraine
Berichten: 1590
Lid geworden op: 12 aug 2019, 11:18
Locatie: Nijmegen
Merk SP: ST3P, C1.12, M99, knipperlicht
Km-stand: 10001

Naast het feit dat deze helm wel lekker zit en oorwarmers heeft vind ik het erg prettig dat er een vuurtoren op de achterkant zit. Dat maakt de helm in deze tijd erg veilig. De Anverz blijft mijn favoriet met de zomerdag.
Groeten, Peter
Mangs a'k op de fietse fietse, deank ik wa es..... ( Herman Finkers)
swingwing
Runner-up
Runner-up
Belgium
Berichten: 14
Lid geworden op: 14 jun 2019, 11:38
Locatie: putte België
Merk SP: stromer st3
Km-stand: 7500

Ik heb ook de Giro Bexley en heb mijn bandjes aangepast zo dat de helm meer achterover geklonken staat. Meer na een rit of 15 zakt hij teru in de originele stand en moet ik de riempjes terug verzetten. Ik dek ze volgende keer vast te naaien. Maar verder heel te vrede van zeker van de verlichting.
hanslo
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 27
Lid geworden op: 28 nov 2020, 09:49
Locatie: Gent

Nog mensen uit België die momenteel aan het wachten zijn op kenteken? Bestelling geplaatst op 9 december, ST3 was gewoon op stock. Kenteken wordt gefixt door FM, die zei dat het binnen de week wel in orde zou zijn.

Begint te kriebelen ;p
rschenkels
Rookie
Rookie
Belgium
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 nov 2020, 11:34
Locatie: Kapelle-op-den-Bos
Merk SP: Stromer ST1 - Comfort
Km-stand: 100

ik heb een stock ST1 comfort gekocht bij Chamizo in Sint-KAtelijne-Waver, en heb 3 weken moeten wachten op mijn nummerplaat...

dus nog even geduld...

Mvg,
Ron
Plaats reactie