Eerste ervaringen met de Stromer ST5

Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Even voor buitenstaanders: wat is de marginale driehoek?
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
pleeyer_wan
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 97
Lid geworden op: 04 sep 2018, 13:01
Locatie: Schulen, België

Allesstroomt: ik heb de sleutels van uw leen St2 nog. :bu:
Kga ze straks binnengooien bij Gaethofs. :oops:

Ps, batterij er niet uithalen, want die krijgt ge erna bijna niet meer dicht. :o
Time you enjoy wasting, isn't wasted time.
St5 rider! :dwarf:
allesstroomt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 662
Lid geworden op: 15 jul 2017, 23:26
Locatie: Belgisch Limburg
Merk SP: Stromer ST3

Pleeyer: klopt. Ik stond zondagochtend ergens 15km van thuis en wou de fiets op slot doen. Verkeerd sleuteltje. Dus maar teruggereden en eigen slot gehaald.

Maar intussen: mijn VIN nr is bekend en fiets is onderweg naar (net buiten) de marginale driehoek. Hoera!

De marginale driehoek is Het gebied tussen Diest Aarschot en Tienen. Daar zou bij overlevering het krapuul van het land wonen. Wat uiteraard niet zo is. Geen idee eigenlijk hoe die legende ontstaan is.
Gebruikersavatar
Tomasj
Veteraan
Veteraan
Papua New Guinea
Berichten: 2789
Lid geworden op: 07 jan 2018, 22:01
Locatie: Vlaams-Brabant, B

allesstroomt schreef: 02 okt 2018, 12:15 De marginale driehoek is Het gebied tussen Diest Aarschot en Tienen. Daar zou bij overlevering het krapuul van het land wonen. Wat uiteraard niet zo is. Geen idee eigenlijk hoe die legende ontstaan is.
Er zouden in die regio veel mensen met Johnny-bakken rondrijden (getunede BMW, Audi, Mercedes, Opel, ...). Maar ik zie geen verschil met andere plekken, en gebruik het als geuzennaam :D
'Ludo' : ST2 2018 - 983 Wh - 20" Sport - White Gloss - 04/2018 - 27000 km
woon-werk 54 km enkel (Tienen - Genk)
allesstroomt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 662
Lid geworden op: 15 jul 2017, 23:26
Locatie: Belgisch Limburg
Merk SP: Stromer ST3

Volledig OFF topic, eerder iets voor de initiatiecursus belgie voor beginners: in het Antwerpse is er ook zo een driehoek: de anale driehoek, tussen Kontich Aartselaar en Reet. Daar woonde ik vroeger, ook weer net erbuiten. Haha.
aaddoes
Pro
Pro
Berichten: 78
Lid geworden op: 14 aug 2017, 21:20
Locatie: Hillegom

Ook off topic, het valt me op dat onze Belgische leden de dealers gewoon bij naam noemen en de Nederlandse zich bedienen van termen als “de bekende dealer uit Hereveld of A’dam”. Voortaan iedereen gewoon het beestje bij de naam noemen...................
ST1 sinds augustus 2014 en ST2 sinds september 2017
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

aaddoes schreef: 03 okt 2018, 18:16 Ook off topic, het valt me op dat onze Belgische leden de dealers gewoon bij naam noemen en de Nederlandse zich bedienen van termen als “de bekende dealer uit Hereveld of A’dam”. Voortaan iedereen gewoon het beestje bij de naam noemen...................
We hebben een tijdje gemeend geen dealers meer bij naam te moeten noemen, gelukkig is dat idee bijgesteld :cool2:
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Lotjes2211
Rookie
Rookie
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 sep 2018, 15:03

Kan ik mijn st 5 zelf kalibreren ik vind namelijk dat hij niet genoeg ondersteuning geeft
jve66816
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 240
Lid geworden op: 30 apr 2018, 11:45
Locatie: Kalmthout, Antwerpen - B

Lotjes2211 schreef: 04 okt 2018, 17:44 Kan ik mijn st 5 zelf kalibreren ik vind namelijk dat hij niet genoeg ondersteuning geeft
Gewoon via het menu kan je dat
Jerry: ST5 - BodyFloat/Spurcycle - Home-Scheldelaan 30km - rijder :cool2:
jve66816
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 240
Lid geworden op: 30 apr 2018, 11:45
Locatie: Kalmthout, Antwerpen - B

greg schreef: 30 sep 2018, 17:27 Dit zijn mijn TMM waarden bij stilstand. Is dit goed?
Mijn TMM waarde zit rond de0,980
Jerry: ST5 - BodyFloat/Spurcycle - Home-Scheldelaan 30km - rijder :cool2:
Plaats reactie