Primeur: de eerste ST5 is geleverd aan een forumlid!

Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Oe, spannend! Kom maar op met die foto's!
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Lomito

Wat dacht je van een video...
.
Gebruikersavatar
Strömie
Pro
Pro
Berichten: 62
Lid geworden op: 10 mei 2018, 12:41

Lomito schreef: 13 jul 2018, 21:48 Wat dacht je van een video...
.
Nice! GoPro op een aparte mount of via de SP Connect mount?
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Verhelderend filmpje. Omdat ik toch al zeker enkele uren aan materiaal vanaf jouw Es heb bekeken, valt me vooral op hoeveel sneller (en platter) je de bochten in gaat. Lekker zeg! Ik heb het op Circuit Zandvoort ook wel gevoeld, maar dat perfecte asfalt en die lekkere glooiende bochten zijn toch andere koek dan een 180 graden bocht op een doodnormale straat.

Qua snelheid zou het leuk zijn als je de GPS functie van je camera eens mee zou activeren in je filmpjes. Tegen de 50km/u op de OMNI zal vermoedelijk zo rond de 48 werkelijke kilometers per uur zijn? Het helpt je in ieder geval weer goed met het rijden op de rijbaan, want je komt toch als het drukker zou zijn weer een stuk beter mee met de auto's, plus het robuuste uiterlijk van de ST5 zal ook een handje helpen met het behouden van de ruimte op de rijbaan waar je recht op hebt.

Maar, ehm? 8-) ;p

30kmu.png
30kmu.png (215.4 KiB) 3036 keer bekeken
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Awv
Veteraan
Veteraan
Berichten: 420
Lid geworden op: 03 jul 2017, 09:03

Poeh, vlotjes
Een witte ST1x:hy: met BF als enige uitspatting. ...oh ja...en een spatlapje :geek: & nep spurcycle, ..&conti top contact winter bandjes, &ali spaakreflectoren, &ultegra 8000R cassette 11-28, 34km enkele reis.
mhoutman

Strömie schreef: 13 jul 2018, 18:46 Morgen mijn ST5 halen! 8 weken gewacht. :bi Ik zal morgen wat foto’s posten.
Lekker Bjorn en wat verrassend snel :cool2:
Lomito

Strömie schreef: 13 jul 2018, 22:03 Nice! GoPro op een aparte mount of via de SP Connect mount?
Gewone stuurmount van mijn spotgoedkope tweede actioncam (Nikkei Extreme) die in tegenstelling tot GoPro wel rijkelijk van mounts is voorzien... en uitwisselbaar met Gopro!! :bj
Stromeur schreef: 13 jul 2018, 22:08 Maar, ehm? 8-) ;p
30kmu.png
Op het onderbord staat: Slecht wegdek, matig uw snelheid.
.
Slecht wegdek.png
Slecht wegdek.png (146.99 KiB) 2984 keer bekeken
.
Ik heb geleerd dat onderborden een beperking van de werking van het gebods- of verbodsbord inhoudt. In dit geval dus dat de snelheid tot 30 km/uur gereduceerd moet worden WANNEER er sprake is van een slecht wegdek. Maar het wegdek is in perfecte staat, net op tijd klaar voor de wandelvierdaagse, spiksplinternieuw en dus uitermate geschikt om daar met 50 km/uur overheen te knallen. :d3:

Het bord is duidelijk vergeten door de wegbeheerder... voor de vernieuwing van het wegdek was die snelheidsbeperking wel noodzakelijk, maanlandschap...
Awv schreef: 13 jul 2018, 22:37Poeh, vlotjes
Ik weet dat jij voorzichtig bent in de bochten vanwege slippartijen. Je zou deze banden eens moeten voelen Anne-Wim... in de bochten HOOR je de banden plakken aan de weg... :ai
.
Plaats reactie