Stromer wachtruimte

Winters
Pro
Pro
Berichten: 76
Lid geworden op: 26 jan 2018, 21:46
Locatie: Hechtel-BE

Oregon schreef: 20 jun 2018, 22:29 Ik heb iets meer dan 4 weken moeten wachten op een nummer plaat via kbc lease. Is wel aangevraagd met de brugdag weken begin mei. Maar dan nog, is dit te lang.
Maar nu dit voorbij is ben ik het bijna vergeten, al hoop ik wel dat het voor diegene die achter mij komen in de nabije toekomst sneller zal gaan. Want de meeste moeten veel langer op hun Stromer wachten en dan nog eens een maand erbij pfff.
Ik kreeg nog van KBC te horen dat de procedures nu versneld zijn en dat ze een groot deel online kunnen doen.
dus minder wachttijd voor allen :cool2:
ST1X 2018
Fietsnaam: Zwèrten Duvel
Oregon
Expert
Expert
Berichten: 155
Lid geworden op: 07 okt 2017, 22:56
Locatie: Belsele

Super :ay
Stromer ST2 LTD 'Silver Bullet-2x30km woon-werk
incuflex
Runner-up
Runner-up
Berichten: 22
Lid geworden op: 31 mei 2018, 09:54

Winters schreef: 22 jun 2018, 17:27
Oregon schreef: 20 jun 2018, 22:29 Ik heb iets meer dan 4 weken moeten wachten op een nummer plaat via kbc lease. Is wel aangevraagd met de brugdag weken begin mei. Maar dan nog, is dit te lang.
Maar nu dit voorbij is ben ik het bijna vergeten, al hoop ik wel dat het voor diegene die achter mij komen in de nabije toekomst sneller zal gaan. Want de meeste moeten veel langer op hun Stromer wachten en dan nog eens een maand erbij pfff.
Ik kreeg nog van KBC te horen dat de procedures nu versneld zijn en dat ze een groot deel online kunnen doen.
dus minder wachttijd voor allen :cool2:
Toen ik vorige week belde naar KBC kreeg ik als antwoord dat dit nog wel enkele weken kon duren. Fiets staat bij de dealer van 19 juni.
Winters
Pro
Pro
Berichten: 76
Lid geworden op: 26 jan 2018, 21:46
Locatie: Hechtel-BE

Deze informatie kreeg ik vorige week vrijdag, van m'n contactpersoon bij KBC Fietslease. Het zou net in voegen zijn gegaan.
Ik hoop het allesinds voor iedereen
ST1X 2018
Fietsnaam: Zwèrten Duvel
Janneman
Pro
Pro
Berichten: 50
Lid geworden op: 02 feb 2018, 20:29

Laatste stap in de wachtruimte.
Vandaag bericht gekregen van de FW dat mijn Stromer geleverd is. Nu enkel nog wachten op de nummerplaat.Aanvankelijk werden de fietsen, geleased via cyclis, al eens meegegeven zonder plaat, maar dat gebeurd nu niet meer :aq Ik hoop dat dit ook weer geen 6 weken in beslag zal nemen :ck: :ck: . Ben het wachten nu wel stilaan beu.
ST1X - 2018 - 20" - Ocean - 814W
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Maarrrrr.... stapje voor stapje kom je dichterbij! :d3:
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Yorka
Pro
Pro
Berichten: 33
Lid geworden op: 22 jun 2018, 19:07
Locatie: Noorderkempen

Jij staat al verder dan ik. Ik moet er nog één bestellen. :) En dat zou vrijdag kunnen gebeuren. En dan mag ik blij zijn dat ik hem dit jaar nog heb.
Golvas

Golvas schreef: 20 mei 2018, 13:28 Na veel wikken, wegen en testen heb ik gisteren een Stromer ST2 Sport 20", MY18 (Zwart), 983 Wh besteld ... ben nog aan het brainstormen (of is het nu brainstromen ? ... ;p ) over een aantal upgrades / verbeteringen, dus surfplezier verzekerd in dit lange weekend ... :bp:

Levering voorzien voor eind juni of eind juli.
Bijna uit de wachtruimte ! :cool2:

Mijn fiets is ondertussen geleverd bij de dealer, douaneformaliteiten zijn ook al OK.

Gisteren werd de aanvraag tot inschrijving afgeleverd ... vandaag werd hij ingeschreven, wordt hij afleveringsklaar gemaakt (met inbegrip van bandenswitch) en morgen worden zowel de ST2 als de nummerplaat aan mij afgeleverd ... meer moet dat niet zijn. :mrgreen:

De vooropgestelde leveringstermijn klopte dus als een bus, dankjewel dealer ! ;)
Yorka
Pro
Pro
Berichten: 33
Lid geworden op: 22 jun 2018, 19:07
Locatie: Noorderkempen

Zalig is dat.
Vertel eens iets meer over de bandenswitch.
Golvas

De Schwalbes gaan eraf en blijven bij de dealer ... mijn fiets zal afgeleverd worden op Continental Top Contact II.

In het bandentopic vind je trouwens heel wat leesvoer over de verschillende banden voor je Stromer : viewtopic.php?f=8&t=92
Plaats reactie