Drone vliegers?

Gebruikersavatar
NickV
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 172
Lid geworden op: 23 mei 2017, 22:15

Een paar jaar geleden heb ik wat gespeeld met de AR-Drone, en recent is de DJI mavic Air verschenen:

https://tweakers.net/reviews/5999/dji-m ... jasje.html

Het nadeel van wonen in tilburg is dat je niet meer mag vliegen met een drone vanwege de vliegbases in gilze rijen en eindhoven. Zowat heel brabant is no fly zone, maar ik kan wel naar de Loonse en Drunense duinen. En dat gaat lekker vlot met een Stromer, terwijl de Air drone echt heel compact is. Dus ik denk dat ik twee hobbys ga combineren. Je kunt em trouwens ook met je fiets mee laten vliegen voor coole shots:



Hij haalt 70 km/h dus houdt de stromer makkelijk bij, je moet alleen niet al te scherpe bochtjes maken zoals in het filmpje te zien is. :D

Zijn er nog meer drone fans hier?
Lomito

Over coole shots gesproken... ik wil een jachtgeweer aanschaffen om drones mee uit de lucht te schieten die over privé terrein vliegen.
Gebruikersavatar
RHJ
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 172
Lid geworden op: 22 nov 2017, 21:59
Locatie: Utrechtse Heuvelrug
Merk SP: Stromer ST5

Heel mooi speelgoed die DJI Mavic air/Mavic Pro :o
Het wachten is nu op de eerste Stromer Drone filmpjes hier op het forum.

Overigens heeft de drone-racefietser in het filmpje een elektromotor in zijn voorwiel....
+STROMER- ST5
Gebruikersavatar
Calimero
Expert
Expert
Berichten: 190
Lid geworden op: 24 mei 2017, 08:45

✔️
DJI Spark in the house Hierro...
Maar nog niet zo lang in mijn bezit, dus nog te weinig gevlogen om de active track ook daadwerkelijk met de stromer te gaan uitvoeren 😜

En ja Lomito je hebt gelijk... helaas zijn er altijd gekken die de wet proberen op te rekken en het dus voor andere verpesten.
Bijlagen
Fotograferen lukt me overigens al best aardig al zeg ik t zelf..
Fotograferen lukt me overigens al best aardig al zeg ik t zelf..
7DCD3748-F8C1-42B2-ADAD-47EC561718BD.jpeg (516.53 KiB) 4015 keer bekeken
Stromer St1x sport charcoal/983wh/22"/Body Float/Redshift Shockstop/11-28 ultegra/Quad lock/2x Ortlieb back roller high visibility/Continental Top Contact II/bbb spd combi pedalen bla bla bla... :cool2:
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Ik vind drones helemaal briljant, en ik zie ontzettend veel mogelijkheden voor de nabije toekomst. Zowel hobbymatig als professioneel. Maar ik zie ook ethische kwesties, veel. En het is inderdaad jammer dat er zoveel prutsers met drones bezig zijn, daar moet ik niks van hebben.

Zelf begin ik er nog niet aan, want ik weet al precies wat er dan gaat gebeuren: een hobby die me klauwen met geld gaat kosten, daar moet ik nu even niet aan beginnen.

Neemt niet weg dat ik heel erg graag jullie beelden wil zien als die er zijn. Het lijkt me echt geweldig om jezelf op de Stromer vanuit de lucht te kunnen bekijken.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Calimero
Expert
Expert
Berichten: 190
Lid geworden op: 24 mei 2017, 08:45

Lomito schreef: 05 feb 2018, 20:28 Mooie foto... ik zeg Hagestein!

https://www.google.nl/maps/@51.9920697, ... a=!3m1!1e3
U mag door voor de koelkast!!! 👍👍
Stromer St1x sport charcoal/983wh/22"/Body Float/Redshift Shockstop/11-28 ultegra/Quad lock/2x Ortlieb back roller high visibility/Continental Top Contact II/bbb spd combi pedalen bla bla bla... :cool2:
Lomito

Calimero schreef: 05 feb 2018, 20:32 U mag door voor de koelkast!!! 👍👍
Nog een keer, nog een keer... ik hou van ontdek je plekje! :ba

Mijn favoriet:

Bertus
Runner-up
Runner-up
Berichten: 19
Lid geworden op: 02 sep 2017, 11:33

Stromeur schreef: 05 feb 2018, 20:20 Ik vind drones helemaal briljant, en ik zie ontzettend veel mogelijkheden voor de nabije toekomst. Zowel hobbymatig als professioneel. Maar ik zie ook ethische kwesties, veel. En het is inderdaad jammer dat er zoveel prutsers met drones bezig zijn, daar moet ik niks van hebben.

Zelf begin ik er nog niet aan, want ik weet al precies wat er dan gaat gebeuren: een hobby die me klauwen met geld gaat kosten, daar moet ik nu even niet aan beginnen.

Neemt niet weg dat ik heel erg graag jullie beelden wil zien als die er zijn. Het lijkt me echt geweldig om jezelf op de Stromer vanuit de lucht te kunnen bekijken.
Helemaal geweldig! Ik ben zeer benieuwd naar filmpjes vanaf de drone. Al die mooie beelden van de populaire fietspaden langs de uiterwaarden of polderlandschappen zullen er nog spectaculairder uitzien. Kom maar op !
Wow, what a ride ! Stromer ST 1 - 630 Wh - Bodyfloat - Quadlock - Ortlieb backroller - Cateye BM45
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Niet door mij gemaakt dus, maar ik zag dit drone filmpje een tijdje terug. Geweldige beelden van Harlingen, het stadje waar ik ruim tien jaar geleden als een wildvreemde ben komen wonen. Het was echt even wennen (en dat gold ook voor de Harlingers :mrgreen: ), maar nu wil ik hier nooit meer weg en deze drone beelden laten precies zien waarom.

En dan te bedenken dat je voordat er drones waren gewoon een dikke helikopter nodig had voor luchtopnames.


Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie