Het grote ongevallen topic

Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Persoonlijk zou ik:
- aangifte doen
- schade formulier invullen
- rechtsbijstand inschakelen

Die laatste is een goed idee: die gasten zijn dagelijks met dit soort onzin bezig en zijn goed in het bovenhalen van de onderste steen.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Proost Sobat. Lekker, Malbec.

Ik zou ook aangifte doen. Deze mevrouw heeft zichzelf vreselijk zitten opdraaien achter het stuur, dit daarna op jou afgereageerd en daarmee jouw leven in gevaar gebracht. Die is alleen maar geschrokken van de politie aan de deur omdat ze dacht hier wel mee weg te komen, dat is mijn idee.

Maargoed. Ik ben kwaad. (Wat zeg ik: ik ben laaiend.) Ik zeg aangifte doen en aanpakken dat mens.
Maar jij bent jij, en jij bent geschrokken want jou is dit overkomen. Doe gewoon wat goed voelt voor jou. Sterkte met bijkomen.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Marky
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 103
Lid geworden op: 03 jun 2018, 10:43
Locatie: belgië, Vlaams Brabant

Ammaaaii

ik ben geschrokken toen ik deze beelden zag.

Drink dat glas maar goed leeg om te bekomen.
Neem de goede beslissing en laat ze maar voor alles opdraaien.

maar toch nog veel goede km's op je fiets gewenst.
veel sterkte

groetjes

Marky
Gebruikersavatar
Henry
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 2190
Lid geworden op: 30 jul 2017, 11:22
Locatie: Almere

Sobat zit aan de wijn en komt even tot rust.

Persoonlijk zou ik ook aangifte doen, geen twijfel over mogelijk! Of je voorval wilt zien als een poging tot doodslag, het wilt laten bij doorrijden na een ongeval of tevreden bent met de vergoeding van je spiegel, is iets wat je zelf moet beslissen. Dat de dame geschrokken is van de politie aan de deur dat wil ik wel geloven. Toen ze na 5 minuten door niemand staande is gehouden, moet ze gedacht hebben om hier ongeschonden vanaf te zijn gekomen. Haar excuses aanbieden en meewerken aan een nette afhandeling pas nadat de politie aan de deur is geweest, maakt haar erg ongeloofwaardig. Ik vraag me af of ze uit zichzelf alsnog had aangegeven bij de politie of zou ze het er maar gewoon bij laten? We zullen het antwoord op die vraag nooit te weten komen.

Ik moet er niet aan denken als je door deze dwaze actie ook nog eens met zo'n 45 km/uur tegen was gevallen.
Witte ST3 van maart 2019
Wiebe
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1030
Lid geworden op: 06 dec 2017, 21:50
Locatie: Gouda
Merk SP: Klever N Rogue
Km-stand: 7000

Wow, heftig. Echt knap dat je zo overeind bent gebleven, dat scheelt maandenlange pijn/revalidatie en mogelijke permanente schade.

Zeker aangifte doen imho. Zeker in combinatie met het claxonneren en douwen voor de actie is dit echt geen oepsje meer. Doorrijden schijnt nog wel eens een 'normale' reactie te zijn op het schrikken, maar op zo'n wijze jou aanrijden....
Stromer St1X dec 2017 22" Orange, 814 Wh, 32 km enkel, 43506 and not counting anymore.
Klever N Rogue 2023 L Titan, 1200 Wh, 32 km enkel, 4000+ and counting.
Gebruikersavatar
Sobat
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 219
Lid geworden op: 02 mar 2018, 09:34
Locatie: Amersfoort
Merk SP: Stromer ST5

Mijn vrouw en dochter zeggen ook: “aangeven”...
Ikzelf ben alleen maar ontzettend blij dat ik niet gevallen ben. Dit is mij gelukkig bespaart gebleven. Malbec door een rietje drinken lijkt mij maar niets...
Nu lekker slapen, laten bezinken en morgen om 6:30 uur weer een poging doen om heelhuids op het werk te komen met mijn ST2.
+Rob Schenk- ST5 2020
5 dagen per week Amersfoort-Zeist 2x20km
allesstroomt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 662
Lid geworden op: 15 jul 2017, 23:26
Locatie: Belgisch Limburg
Merk SP: Stromer ST3

Heel hard geschrokken van dit filmpje. Het ziet er voor de aanslag ook al gevaarlijk uit zo in het wild op de weg. Ik zou dit nooit durven.

Knap dat je rechtop bleef. Alle bewondering! Misschien ter lering kun je morgen ofzo in alle rust eens proberen te vertellen hoe je precies rechtop kon blijven. Een bepaalde techniek misschien die je allang gebruikt? Geen idee maar ik sta vol bewondering voor het feit dat je niet onderuit ging.
Barry
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 601
Lid geworden op: 22 jun 2018, 19:26
Locatie: Amersfoort
Merk SP: Stromer ST5 (2)
Km-stand: 20.000

:o brrr.. mijn nekharen staan overeind! Niet alleen door wat ik zie, maar ook waar dit gebeurt. Ik woon hier létterlijk om de hoek :oops: Dat komt wel ff dichtbij.. Tjemig..

een goede nachtrust gewenst!

Wat mij betreft mag zo’n “bestuurder” per direct haar rijbewijs inleveren. Met zulke acties hoor je gewoon niet achter het stuur!
ST5 XL (v2) met bagagedrager (jan '22), voorheen: ST5 XL (v1) ('18-'21) | Kinekt | Spurcycle | Jroen's spatbord 175mm | Giro Bexley MIPS | Ortlieb High Vis. zwart | Feedback Sports Pro-Elite | woon-werk-woon = 74km | 20.000km and counting
Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

Poeh, heftig!
Knappe fietsbeheersing en inderdaad aangifte doen.
Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

Ik ga helaas toch steeds meer denken om mijn Gopro ook maar op de fiets te monteren.
Plaats reactie