Het grote ongevallen topic

Gebruikersavatar
Sobat
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 219
Lid geworden op: 02 mar 2018, 09:34
Locatie: Amersfoort
Merk SP: Stromer ST5

Even het filmpje gecensureerd.
Heb weinig op met FB en andere cowboys...

+Rob Schenk- ST5 2020
5 dagen per week Amersfoort-Zeist 2x20km
Gebruikersavatar
Sobat
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 219
Lid geworden op: 02 mar 2018, 09:34
Locatie: Amersfoort
Merk SP: Stromer ST5

Pieter schreef: 17 mei 2019, 16:07 Ongelofelijk zeg ... wat kunnen mensen toch ... onmenselijk zijn!
Ik herken de situatie van iets soortgelijks wat ik heb meegemaakt (viewtopic.php?f=5&t=252&hilit=BMW&start=110 ... Aangifte kon wel, maar zou geen zin hebben vanwege het feit dat er geen getuigen zijn. Ik heb helaas geen webcam. Ben ik wel op aan het orienteren.

Zit trouwens nu met enorme pijn in mijn arm te typen. Vanochtend met behoorlijke snelheid op een fietser gebotst. Zie plaatje hieronder. De mafkees (mijnheer "B") begon op mij te mopperen dat ik zo hard reed en dat het mijn eigen schuld was. :bn:
Overigens was mijnheer B ook op zijn speed-pedelec, maar had geen snelheid omdat hij volop bezig was zich op het fietspad te manoevreren.

Locatie: Anthony Fokkerweg ter hoogte van de Shell. De fiets mag op die plek niet eens oversteken. Fietspad is ook voor brommers.

Fiets-ongeluk.png
Het is wel raak deze week.
Zal wel door dat duffe weer komen.

Sterkte met het verwerken en let goed op jezelf :!:
+Rob Schenk- ST5 2020
5 dagen per week Amersfoort-Zeist 2x20km
jjj
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 321
Lid geworden op: 21 mei 2018, 14:12
Locatie: Amersfoort

Sobat schreef: 17 mei 2019, 16:13 Even het filmpje gecensureerd.
Heb weinig op met FB en andere cowboys...
Meteen na / tijdens de “actie” is het afgelopen. Daarnaast mist deze versie het doorrijden als of er niets gebeurt is. Origineel was, mede door de Weg vliegende spiegel veel indrukwekkender.

Ik zou het kenteken bleurren.
jjj
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 321
Lid geworden op: 21 mei 2018, 14:12
Locatie: Amersfoort

Pieter schreef: 17 mei 2019, 16:07 Aangifte kon wel, maar zou geen zin hebben vanwege het feit dat er geen getuigen zijn. Ik heb helaas geen webcam. Ben ik wel op aan het orienteren.

Zit trouwens nu met enorme pijn in mijn arm te typen. Vanochtend met behoorlijke snelheid op een fietser gebotst. Zie plaatje hieronder. De mafkees (mijnheer "B") begon op mij te mopperen dat ik zo hard reed en dat het mijn eigen schuld was. :bn:
Overigens was mijnheer B ook op zijn speed-pedelec, maar had geen snelheid omdat hij volop bezig was zich op het fietspad te manoevreren.

Locatie: Anthony Fokkerweg ter hoogte van de Shell. De fiets mag op die plek niet eens oversteken. Fietspad is ook voor brommers.

Fiets-ongeluk.png
Frustrerend. Een webcam had hier mogelijk weinig uitgemaakt omdat deze van voren filmt en niet helpt bij idioten zoals “mijnheer B”. Dan zou je 4 camera’s nodig hebben :bu: :bu:

Strekte met de pijn; hoop dat deze snel over is!
Gebruikersavatar
Sobat
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 219
Lid geworden op: 02 mar 2018, 09:34
Locatie: Amersfoort
Merk SP: Stromer ST5

jjj schreef: 17 mei 2019, 18:36
Sobat schreef: 17 mei 2019, 16:13 Even het filmpje gecensureerd.
Heb weinig op met FB en andere cowboys...
Meteen na / tijdens de “actie” is het afgelopen. Daarnaast mist deze versie het doorrijden als of er niets gebeurt is. Origineel was, mede door de Weg vliegende spiegel veel indrukwekkender.

Ik zou het kenteken bleurren.
Goed idee!
Zal ik het filmpje even opsturen?
+Rob Schenk- ST5 2020
5 dagen per week Amersfoort-Zeist 2x20km
jjj
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 321
Lid geworden op: 21 mei 2018, 14:12
Locatie: Amersfoort

Sobat schreef: 17 mei 2019, 19:01
jjj schreef: 17 mei 2019, 18:36
Sobat schreef: 17 mei 2019, 16:13 Even het filmpje gecensureerd.
Heb weinig op met FB en andere cowboys...
Meteen na / tijdens de “actie” is het afgelopen. Daarnaast mist deze versie het doorrijden als of er niets gebeurt is. Origineel was, mede door de Weg vliegende spiegel veel indrukwekkender.

Ik zou het kenteken bleurren.
Goed idee!
Zal ik het filmpje even opsturen?
Ik heb het geprobeerd; maar nu zit er een grote kledder typp ex (blunder lak) op mijn scherm. Zal eens kijken of ik video editingsoftware heb die dat kan :


Ps hoe gaat die lak van mijn scherm?
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Shit zeg Pieter! Sterkte! Wat is er precies gebeurd? Pijn van elkaar raken of ben je ook gevallen?
Pieter schreef: 17 mei 2019, 16:07 Ik herken de situatie van iets soortgelijks wat ik heb meegemaakt (viewtopic.php?f=5&t=252&hilit=BMW&start=110 ... Aangifte kon wel, maar zou geen zin hebben vanwege het feit dat er geen getuigen zijn. Ik heb helaas geen webcam. Ben ik wel op aan het orienteren.
Dat heb ik toen ook gehad. Aangifte had geen zin omdat er geen schade was...
Dat is bij Sobat anders. Het is een aanrijding met schade en een gevalletje verlaten plaats ongeval (= strafbaar)...
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Pieter
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 234
Lid geworden op: 24 mei 2017, 11:20
Locatie: Mierlo
Merk SP: Stromer ST1X
Km-stand: 30.000

FreddyH schreef: 17 mei 2019, 23:00 Shit zeg Pieter! Sterkte! Wat is er precies gebeurd? Pijn van elkaar raken of ben je ook gevallen?
Ben gevallen. Mijn arm raakte als eerste het asfalt. Daarna de fiets. Ik kon zelf gelukkig meteen flink doorrollen, zodat ik geen schaafplekken oid heb. Nummerplaat en nummerplaathouder kapot/verbogen, handvat beschadigd en slag in voorwiel.

Kom net uit bed en heb erg slecht geslapen. Vreselijke pijn in mijn linkerarm. Kreeg sokken nauwelijks aan en schoenen zal zo ook wel moeizaam gaan. Hopelijk komt het vandaag weer wat losser te zitten.

Inmiddels het schadeformulier ook van de tegenpartij binnen. Hij ontkent gelukkig niet wat er gebeurt is.
Gebruikersavatar
Sobat
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 219
Lid geworden op: 02 mar 2018, 09:34
Locatie: Amersfoort
Merk SP: Stromer ST5

Jouw verhaal doet mij beseffen dat ik godsgruwelijk veel mazzel heb gehad. Moet er niet aan denken om in de lappenmand te komen met pijn/breuken of weet ik veel welk letsel dan ook.
Sterkte met het herstellen !!

Doorrijden na een ongeval is volgens de politieagent die mijn aangifte behandelde niet direct strafbaar. Je hebt 24 uur om jezelf te melden. Daarna is het pas strafbaar.
In mijn geval had de politie het kenteken en heeft de dader direct een huisbezoek gebracht.

Ook aantonen dat de dader opzettelijk iemand aanrijdt is ondanks bewijsmateriaal en getuigen niet zo eenvoudig.
Als de dader verklaart dat hij/zij een inschattingsfout heeft gemaakt en geen opzet had, dan is er in mijn geval weinig reden om het verder uit te zoeken. Dit omdat er godzijdank geen letselschade is.

Er is alleen materiële schade en dat moet dan wel netjes door beide partijen afgehandeld worden.

Aangiftes zonder letselschade belanden onderaan de “grote stapel” ivm capaciteitsproblemen...

De politieagent speelde “advocaat van de duivel” tijdens ons gesprek en dat maakte voor mij een hoop duidelijk over ons rechtssysteem.
+Rob Schenk- ST5 2020
5 dagen per week Amersfoort-Zeist 2x20km
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Pieter schreef: 18 mei 2019, 06:58 Ben gevallen.
Ah neeee! Wat erg. Doe maar even goed rustig aan de komende dagen. Ik maak uit je verhaal op dat het geen eenzijdig ongeval was en dat de andere partij een fout heeft gemaakt? Wat fijn dat die gewoon meewerkt, dat gezeik wil je er echt niet nog een bij hebben.

Heel veel beterschap Pieter.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie