Wind

Gebruikersavatar
Lamkram
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1047
Lid geworden op: 01 sep 2017, 08:15
Locatie: Almere
Merk SP: Stromer ST7 ARBR
Km-stand: 53.000

Zoran, van harte gefeliciteerd en je partner natuurlijk ook. Doe voorzichtig want hiervan moet je echt genieten.

Alleen maandag niet op de Stromer gestapt, was om 06:00 u net iets te. De dagen daarna heen flinke zijwind. Zeer verraderlijk wanneer je een gebouw voorbij rijdt. De procenten zag ik verdwijnen. Maar in de middag, zoals Reinout als schreef, vliegen maar ook juist dan lette ik goed op. Gaat het dan fout gaat het ook snel fout. De temperatuur viel overigens enorm mee.

Morgen om 06:16 u echt weg want er komt een aardig buitje aan in de ochtend.

Truste Mark
:d3:
Go-ST1x 13455 km
GO-FAST ST5 (L) 37215 km
GO-Nice ST7 ARBR 2653 km
GO-Nice ST7 #2 ARBR........km


25Km enkele reis. Regio Almere-Amsterdam-Almere
:d3:
Aarjan
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 32
Lid geworden op: 11 sep 2019, 15:12

Heb geen auto meer, dus het was fietsen of snipperdag...
Fietsen dus!
Mijn route zigzagt een beetje, dus ik heb eigenlijk altijd wel een deel mee, en een deel tegenwind.
Ook mijn accu ging als een dolle, maar heb ook wel wat gespaard door op de wind mee stukken terug te gaan naar standje 2.
Al met al viel het mij niet helemaal tegen, de wegligging wan de ST3 is echt geweldig!
Maar een plotselinge rukwind op de zij blijft verraderlijk.
Wel een aanpassing gedaan door een stukje fietspad te nemen ipv de rijweg. Omdat hier de wind pal tegen was vond ik het niet verantwoord om rond de 30 te rijden terwijl de auto's normale snelheid rijden.
Dat is wel een dingetje....
🇳🇱 🚲 Stromer ST3 XL matt black 🔋 Li-ion 983Wh 📆 sinds 27 sept. 2019 🏠 ->21km-> 🏭 extra's: Kinekt 2.1, spatbordverlenger 175mm en een 49 cent bel van de Action
Gebruikersavatar
Stromerfred
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 1747
Lid geworden op: 17 jul 2018, 13:14
Locatie: Haarlem
Merk SP: ST7
Km-stand: 4600

Zoran schreef: 12 feb 2020, 14:22 Maandag ben ik voor het eerst in tijden weer op de Stromer gestapt. Ik was namelijk vier weken thuis omdat ik vader ben geworden :cool2: :hy: :cool2:.

Geniet ervan! mooiste is als ze gaan praten “ papa ga jij vandaag op je werkfiets”(zo noemt mijn dochter mijn stromer) :ba
Stromer ST1x oranje 2017 (QicQ)
Stromer ST2 zwart 2018 (Juizz)
Stromer ST7, solid gold 2023, verende voorvork, bodyfloat en winglights (Vietz)

Haarlem-Amstelveen 22,5km enkele reis
Zoran
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 196
Lid geworden op: 22 okt 2019, 20:10
Locatie: Wijchen

Bedankt voor alle felicitaties, het is een pittig weekje geworden waarin ik 4x naar het werk ben gefietst. De combinatie van weinig slapen, vier weken niet gefietst hebben, sterke wind en veel regen op donderdag heeft me wel aardig vermoeid.
Stromer ST1 2019, rood
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Stromerfred schreef: 13 feb 2020, 22:02 “ papa ga jij vandaag op je werkfiets”(zo noemt mijn dochter mijn stromer) :ba
Goede naam voor een Stromer, bijna net zoiets als werkpaard. Mijn Bulls wordt door mijn kinderen Turbo Fiets genoemd :d3:
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Plaats reactie