Pagina 20 van 20

Re: Stromer nadert het einde van de garantie: Hoe sta jij er in?

Geplaatst: 03 apr 2021, 08:53
door Blaadieblaa
mboelis schreef: 21 mar 2021, 10:46 Om een of andere reden heb ik nooit een e-mail van Stromer of mijn dealer in Hoorn ontvangen dat 2 maart mijn 2 jaar garantie afloopt.

Ik heb daarom 24 feb meteen met Qicq contact opgenomen voor een Cargant verzekering (CG). Mijn dealer in Hoorn biedt deze niet aan. Het lukte allemaal precies om het voor 2 maart rond te breien

Mijn advies: zet 2 á 3 weken voor afloop van je garantie een afspraak in je agenda om actie te nemen voor je verlengde garantie. Bereid het ook voor wat je dan gaat doen

Voor de CG moet je naast NAW gegevens ook opgeven:
Fabrikant/Type, framenummer, aanschafbedrag, datum eerste verkoop, gewenste looptijd,

Cargarantie specificeert niet in de types ST1, ST2, ST3 of ST5. Zij geven enkel het ST type aan van de Stromer fietsen.
Ik kan op google niet vinden waar je het over hebt? Wat meer info?

Momenteel zoekende naar een verlenging van garantie ( 2 jaar bijna verlopen) met betere voorwaarde als die van Stromer...

Re: Stromer nadert het einde van de garantie: Hoe sta jij er in?

Geplaatst: 03 apr 2021, 10:26
door mboelis