Pagina 16 van 20

Re: Stromer nadert het einde van de garantie: Hoe sta jij er in?

Geplaatst: 19 mar 2020, 20:44
door ocra
Ik heb zelfde gevoel maar zelfde geld voor ENRA verzekering als ik zag hoe hard dat ging na klein ongeval met de kosten. Of het gaat in rap tempo omhoog of er gaat enorm juridisch gevecht worden met afschuiving van kosten. Ik zou meteen voor 3 jaar tekenen. Baal ervan dat die van mij te oud is.

Re: Stromer nadert het einde van de garantie: Hoe sta jij er in?

Geplaatst: 19 mar 2020, 20:57
door Needspeed
StroWo schreef: 19 mar 2020, 20:31 kan me niet voorstellen dat dit uitkan voor de verzekering. Ik schat de kans bij mijn kilometrage (12k/jaar) op of een nieuwe motor, velg of controller op bijna 100% in 3 jaar. elke van die onderdelen is een veelvoud van de premie...(180E)

gauw afsluiten dus! :cool2:
Halen we hier niet verzekering en garantie bijkopen door elkaar?
Verder denk ik dat als je een extra garantie afsluit, dat je dit doet met een FM. En niet met een maatschappij of Stromer.. Maar is dat ook zo?

Re: Stromer nadert het einde van de garantie: Hoe sta jij er in?

Geplaatst: 19 mar 2020, 21:03
door Golvas
Ik begrijp je vragen, maar als je het topic had gelezen had je ze niet gesteld ... ;)
Stromeur schreef: 19 mar 2020, 20:37 een km-beperking
De aard van de problemen, de frequentie en de gevolgen ervan staan imho bij een Stromer ook regelmatig los van de tellerstand.

Re: Stromer nadert het einde van de garantie: Hoe sta jij er in?

Geplaatst: 19 mar 2020, 21:49
door Henry
Ik heb de pagina van mijn FM om die reden maar alvast gedownload. Als de polisvoorwaarden binnen zijn, kan ik controleren of ze ook echt kloppen. :D

Re: Stromer nadert het einde van de garantie: Hoe sta jij er in?

Geplaatst: 20 mar 2020, 16:53
door Bastiaan
Needspeed schreef: 19 mar 2020, 20:57 Halen we hier niet verzekering en garantie bijkopen door elkaar?
Verder denk ik dat als je een extra garantie afsluit, dat je dit doet met een FM. En niet met een maatschappij of Stromer.. Maar is dat ook zo?
In de meeste gevallen komt extra garantie in de vorm van een verzekering.

Re: Stromer nadert het einde van de garantie: Hoe sta jij er in?

Geplaatst: 20 mar 2020, 20:20
door Golvas
En in de andere gevallen ? :roll:

Re: Stromer nadert het einde van de garantie: Hoe sta jij er in?

Geplaatst: 20 mar 2020, 20:32
door Needspeed
Bastiaan schreef: 20 mar 2020, 16:53
Needspeed schreef: 19 mar 2020, 20:57 Halen we hier niet verzekering en garantie bijkopen door elkaar?
Verder denk ik dat als je een extra garantie afsluit, dat je dit doet met een FM. En niet met een maatschappij of Stromer.. Maar is dat ook zo?
In de meeste gevallen komt extra garantie in de vorm van een verzekering.
Ik denk dat de mogelijkheid zowel in België als in Nederland er is. Maar de uitvoering verschild. Als ik in Nl mijn garantie verleng, dan maak een deal met een FM. Zonder tussenkomst van verzekeraar of ander bedrijf
Tussen de regels door lees ik dat er ook spake kan zijn van een verzekering, maar dan is de deal toch anders? Of heb ik het mis.

Re: Stromer nadert het einde van de garantie: Hoe sta jij er in?

Geplaatst: 20 mar 2020, 20:57
door Golvas
Opnieuw : ik begrijp je vragen, maar als je het topic had gelezen had je ze niet gesteld ... :mrgreen:

Re: Stromer nadert het einde van de garantie: Hoe sta jij er in?

Geplaatst: 20 mar 2020, 21:17
door Needspeed
Golvas schreef: 20 mar 2020, 20:57 Opnieuw : ik begrijp je vragen, maar als je het topic had gelezen had je ze niet gesteld ... :mrgreen:
Je kunt blijven herhalen, maar ik heb meer aan een antwoord.

Re: Stromer nadert het einde van de garantie: Hoe sta jij er in?

Geplaatst: 20 mar 2020, 21:23
door Bastiaan
Needspeed schreef: 20 mar 2020, 20:32 Ik denk dat de mogelijkheid zowel in België als in Nederland er is. Maar de uitvoering verschild. Als ik in Nl mijn garantie verleng, dan maak een deal met een FM. Zonder tussenkomst van verzekeraar of ander bedrijf
Tussen de regels door lees ik dat er ook spake kan zijn van een verzekering, maar dan is de deal toch anders? Of heb ik het mis.
In de meeste gevallen is de verkopende partij gewoon een tussenpersoon voor een verzekeringsproduct. Als je bij de FM het product van e-bikegarantie.com afneemt heb je gewoon een verzekering afgenomen van die partij. Zij zorgen ervoor dat de fiets kosteloos hersteld kan worden. Dat kan niet alleen bij je eigen FM, maar ook bij anderen. Zelfs in het buitenland. Als het een deal was met specifiek jouw FM, dan zou je alleen maar bij hem terecht kunnen.