Stromer nadert het einde van de garantie: Hoe sta jij er in?

ocra

Ik heb zelfde gevoel maar zelfde geld voor ENRA verzekering als ik zag hoe hard dat ging na klein ongeval met de kosten. Of het gaat in rap tempo omhoog of er gaat enorm juridisch gevecht worden met afschuiving van kosten. Ik zou meteen voor 3 jaar tekenen. Baal ervan dat die van mij te oud is.
Gebruikersavatar
Needspeed
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 213
Lid geworden op: 02 dec 2018, 10:34

StroWo schreef: 19 mar 2020, 20:31 kan me niet voorstellen dat dit uitkan voor de verzekering. Ik schat de kans bij mijn kilometrage (12k/jaar) op of een nieuwe motor, velg of controller op bijna 100% in 3 jaar. elke van die onderdelen is een veelvoud van de premie...(180E)

gauw afsluiten dus! :cool2:
Halen we hier niet verzekering en garantie bijkopen door elkaar?
Verder denk ik dat als je een extra garantie afsluit, dat je dit doet met een FM. En niet met een maatschappij of Stromer.. Maar is dat ook zo?
Grüezi Geluk is niet te koop, maar met een aankoop van een Stromer kom je verrekkes dichtbij. :d3: ST3 XL Black
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Ik begrijp je vragen, maar als je het topic had gelezen had je ze niet gesteld ... ;)
Stromeur schreef: 19 mar 2020, 20:37 een km-beperking
De aard van de problemen, de frequentie en de gevolgen ervan staan imho bij een Stromer ook regelmatig los van de tellerstand.
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gebruikersavatar
Henry
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 2190
Lid geworden op: 30 jul 2017, 11:22
Locatie: Almere

Ik heb de pagina van mijn FM om die reden maar alvast gedownload. Als de polisvoorwaarden binnen zijn, kan ik controleren of ze ook echt kloppen. :D
Witte ST3 van maart 2019
Gebruikersavatar
Bastiaan
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 80
Lid geworden op: 08 mar 2020, 15:59
Locatie: Berkel en Rodenrijs

Needspeed schreef: 19 mar 2020, 20:57 Halen we hier niet verzekering en garantie bijkopen door elkaar?
Verder denk ik dat als je een extra garantie afsluit, dat je dit doet met een FM. En niet met een maatschappij of Stromer.. Maar is dat ook zo?
In de meeste gevallen komt extra garantie in de vorm van een verzekering.
Oceaanblauwe ST1X met geveerde vork en Kinect zadelpen
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

En in de andere gevallen ? :roll:
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gebruikersavatar
Needspeed
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 213
Lid geworden op: 02 dec 2018, 10:34

Bastiaan schreef: 20 mar 2020, 16:53
Needspeed schreef: 19 mar 2020, 20:57 Halen we hier niet verzekering en garantie bijkopen door elkaar?
Verder denk ik dat als je een extra garantie afsluit, dat je dit doet met een FM. En niet met een maatschappij of Stromer.. Maar is dat ook zo?
In de meeste gevallen komt extra garantie in de vorm van een verzekering.
Ik denk dat de mogelijkheid zowel in België als in Nederland er is. Maar de uitvoering verschild. Als ik in Nl mijn garantie verleng, dan maak een deal met een FM. Zonder tussenkomst van verzekeraar of ander bedrijf
Tussen de regels door lees ik dat er ook spake kan zijn van een verzekering, maar dan is de deal toch anders? Of heb ik het mis.
Grüezi Geluk is niet te koop, maar met een aankoop van een Stromer kom je verrekkes dichtbij. :d3: ST3 XL Black
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Opnieuw : ik begrijp je vragen, maar als je het topic had gelezen had je ze niet gesteld ... :mrgreen:
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gebruikersavatar
Needspeed
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 213
Lid geworden op: 02 dec 2018, 10:34

Golvas schreef: 20 mar 2020, 20:57 Opnieuw : ik begrijp je vragen, maar als je het topic had gelezen had je ze niet gesteld ... :mrgreen:
Je kunt blijven herhalen, maar ik heb meer aan een antwoord.
Grüezi Geluk is niet te koop, maar met een aankoop van een Stromer kom je verrekkes dichtbij. :d3: ST3 XL Black
Gebruikersavatar
Bastiaan
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 80
Lid geworden op: 08 mar 2020, 15:59
Locatie: Berkel en Rodenrijs

Needspeed schreef: 20 mar 2020, 20:32 Ik denk dat de mogelijkheid zowel in België als in Nederland er is. Maar de uitvoering verschild. Als ik in Nl mijn garantie verleng, dan maak een deal met een FM. Zonder tussenkomst van verzekeraar of ander bedrijf
Tussen de regels door lees ik dat er ook spake kan zijn van een verzekering, maar dan is de deal toch anders? Of heb ik het mis.
In de meeste gevallen is de verkopende partij gewoon een tussenpersoon voor een verzekeringsproduct. Als je bij de FM het product van e-bikegarantie.com afneemt heb je gewoon een verzekering afgenomen van die partij. Zij zorgen ervoor dat de fiets kosteloos hersteld kan worden. Dat kan niet alleen bij je eigen FM, maar ook bij anderen. Zelfs in het buitenland. Als het een deal was met specifiek jouw FM, dan zou je alleen maar bij hem terecht kunnen.
Oceaanblauwe ST1X met geveerde vork en Kinect zadelpen
Plaats reactie