Fietsen vertraagt de effecten van Ziekte van Parkinson

Gebruikersavatar
Lamkram
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1047
Lid geworden op: 01 sep 2017, 08:15
Locatie: Almere
Merk SP: Stromer ST7 ARBR
Km-stand: 53.000

PeeBee schreef: 11 okt 2019, 11:20 Verderop op het forum heb ik me al even voorgesteld maar nogmaals even hier: Pierre uit Amstelveen, met een prachtige, gele Stromer ST1 en helaas Parkinson. Dankzij de fiets die ik voor de Stromer had was al snel duidelijk dat fietsen enorm hielp bij het op afstand houden van Parkinson-verschijnselen.

Dus ben ik zo veel mogelijk gaan fietsen: recreatief, naar al mijn klanten, boodschappen, noem het maar op. Genezen is er niet bij, maar de diagnose kwam nu anderhalf jaar geleden en ik heb nog steeds de allerlichtste dosering van Parkinson medicatie. Waarschijnlijk met dank aan de fiets!

Rij voorzichtig, Pierre
Enorm fijn voor je Pierre. Ik hoop dat de vertraging van jouw ziekte lang door blijft zetten. Veel plezier op de Stromer en misschien zien we elkaar eens bij een van de fijne Stromer toertochten.

Groet Mark
:d3:
Go-ST1x 13455 km
GO-FAST ST5 (L) 37215 km
GO-Nice ST7 ARBR 2653 km
GO-Nice ST7 #2 ARBR........km


25Km enkele reis. Regio Almere-Amsterdam-Almere
:d3:
WFVst5
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1238
Lid geworden op: 17 jul 2018, 23:57
Locatie: Noord Holland

Mooi hoor ik hoop dat de vertraging lang zal doorzetten :ay :ay
Downwind is allways faster&easyer....but beware of the gybe⛵️💨💨
Stromend
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1707
Lid geworden op: 24 sep 2017, 16:41
Locatie: Dieren
Merk SP: Klever X-Commuter
Km-stand: 8200

Hallo Pierre

Goed om te horen dat je zo veel baat hebt bij fietsen om de progressie van Parkinson tegen te houden. Je persoonlijke ervaring geeft ons een inkijk in je manier om met de ziekte om te gaan. Dank voor je openhartigheid en veel sterkte. Je hebt een prachtig model Stromer gekozen.

Stromer ze. Groet Steven
R&M Cruiser HS 6.000km,
Stromer ST2s 2017, ruim 23.000km,
Klever X Commuter 2019 va. 6-2020
PeeBee
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 45
Lid geworden op: 17 sep 2019, 23:54
Locatie: Amstelveen
Merk SP: Stromer ST3 Pinion LE
Km-stand: 20

Dank voor alle reacties, en ik hoop dat de Stromer de hometrainer uit het wetenschappelijke onderzoek nog lang mag vervangen!
ST1 2019 / geel / 983 Wh :D ST3 Pinion LE 2022 / rood / 983 Wh :D :D
Plaats reactie