Ik vind het ook jammer. Tot dik een jaar geleden was Stromer wel rechtstreeks te bereiken; er stond een CH telefoonnummer en e-mail adres op de Stromer website. Er werkte zelfs iemand die Nederlands sprak.Daniel1975 schreef: ↑28 apr 2019, 09:38 Ja, maar das geen garantie. Bijzonder dat een bedrijf zo halstarrig NIET met hun eindgebruiker wenst te communiceren.
Zelfs (het in mijn ogen dictatoriale) Specialized is te bereiken.
Nu moest je je van die klantenservice ook weer niet al teveel voorstellen: standaard informatie doorgeven, de instellingen van je Stromer controleren en eventueel herstellen deden ze uitstekend, maar ik heb ook weleens een bijzonder vervelend gesprek gehad met een medewerker van Stromer. (En dat gebeurt dus als kritische en moeilijke vragen gaat stellen, gewoon netjes, onderbouwd en opbouwend, maar daar kon deze medewerker niet mee omgaan..)
Later heeft Stromer dit allemaal weg gereorganiseerd en juridisch gezien mogen ze dit ook. Wij hebben immers een overeenkomst met de dealer, niet met de fabrikant.
Dat alles gezegd hebbende: wanneer je echt wíl, dan is Stromer heus wel rechtstreeks te bereiken. Het is meerdere forumleden immers ook gelukt om contact te krijgen met de CEO van Stromer (Jakob Luksch), los van elkaar, voor uiteenlopende zaken. En die mensen hebben allemaal reactie gekregen. Maar dan moet je wel met een fatsoenlijk epistel komen, en hem niet gaan benaderen voor het pushen van een nieuwe FW update
Ook op evenents zoals Eurobike is Stromer goed rechtstreeks te benaderen. Daar zijn ze echt allemaal te vinden. Ik heb daar prima contacten bij Stromer aan overgehouden, zowel op het gebied van Sales als Techniek en Marketing.
Kortom: waar een wil is is een weg.