Wat wordt de introductie in 2020?

Gebruikersavatar
Henry
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 2190
Lid geworden op: 30 jul 2017, 11:22
Locatie: Almere

Je weet nooit wie meeleest, maar een accudeur die je dicht kan doen, ook als de accu eruit gehaald is, zou een mooie verbetering zijn.
Witte ST3 van maart 2019
Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

Wellicht al ergens beschreven, maar wat is de Stromer redenatie achter die rare open accudeur?

Zijn ze trouwens op geen enkele wijze rechtstreeks te benaderen? Zou graag een objectieve review willen geven en de verbeterpunten aangeven. Hoe meer gebruikers dat doen, hoe beter zou ik denken.
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

info at "domein van website" :mrgreen:
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

Ja, maar das geen garantie. Bijzonder dat een bedrijf zo halstarrig NIET met hun eindgebruiker wenst te communiceren.
Zelfs (het in mijn ogen dictatoriale) Specialized is te bereiken.
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Als je via de dealer gaat communiceren heb je helaas geen enkele zekerheid dat je boodschap de bestemming zal bereiken.

Via de app kan het ook : app openen -> mijn rekening -> contact.
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gebruikersavatar
Henry
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 2190
Lid geworden op: 30 jul 2017, 11:22
Locatie: Almere

Helemaal met Daniel1975 eens. Ik denk dat het een "gemiste kans" is voor bedrijven zoals Stromer. Als je laat zien dat je naar jouw klanten wilt luisteren, zullen die eerder geneigd zijn om klant te blijven. Daarnaast is echte terugkoppeling (echte ervaring van gebruikers, hoe gebruikers je product beleven) zeer waardevol.
Witte ST3 van maart 2019
Jins
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 1592
Lid geworden op: 12 mar 2019, 08:22
Merk SP: X-speed
Km-stand: 15000

Daniel1975 schreef: 28 apr 2019, 07:43 Wellicht al ergens beschreven, maar wat is de Stromer redenatie achter die rare open accudeur?

Zijn ze trouwens op geen enkele wijze rechtstreeks te benaderen? Zou graag een objectieve review willen geven en de verbeterpunten aangeven. Hoe meer gebruikers dat doen, hoe beter zou ik denken.
Als het accu vak dicht is zou een dief je accu vak kunnen open breken om de accu te stelen. Die is er dan niet maar uw fiets is wel beschadigd. Als het accu vak open is zal hij niet de moeite doen om uw fiets te beschadigen. Of het verder praktisch is is wat anders.
Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

Laat de gebruiker dan de mogelijkheid om het vak open te laten staan ipv verplichting.
Iemand nog een beter argument? :mrgreen:
Jins
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 1592
Lid geworden op: 12 mar 2019, 08:22
Merk SP: X-speed
Km-stand: 15000

Daniel1975 schreef: 28 apr 2019, 10:56 Laat de gebruiker dan de mogelijkheid om het vak open te laten staan ipv verplichting.
Iemand nog een beter argument? :mrgreen:
Volledig mee eens.
Gebruikersavatar
Henry
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 2190
Lid geworden op: 30 jul 2017, 11:22
Locatie: Almere

Zou mooi zijn. Je portemonnee neem je mee als je weg gaat uit huis en je voordeur en de ramen gaan wagenwijd open en kun je niet meer sluiten. Hetzelfde geldt voor je auto: jij en de passagiers zijn uitgestapt en de deuren gaan niet meer dicht. Niks in de achterbak, hup achterbak en motorkap wagenwijd open. We hebben niks te verbergen, er valt niks te halen!

Terug naar de Stromer. Een regenbuitje of beter, een Zwitsers sneeuwbuitje er overheen en we hebben een kortsluiting van jewelste. Stromer heeft net het probleem van een paar waterdruppels in het accuvak met de ST2 gefixt (via krimpkousjes) en ze doen dit...

Ik snap niet dat Stromer niet in de gaten heeft dat ze hier de plank volledig mis slaat.
Witte ST3 van maart 2019
Plaats reactie