Winterfietsdip

Vdbrinky
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 40
Lid geworden op: 07 okt 2018, 12:42
Locatie: Nijkerk - NL
Merk SP: Stromer ST1x
Km-stand: 21684

Maar mijn stromer is niet door leveringsproblemen geleverd in November maar Omdat ik hem zo laat besteld heb. Als je op het slechtste moment van het jaar begint wordt het alleen maar beter. :hy:
Is aan het genieten van een ST1x
Gebruikersavatar
marco-hlv
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 426
Lid geworden op: 27 sep 2017, 15:30
Locatie: Hooglanderveen
Merk SP: Stromer ST2 Belt Royal Blue
Km-stand: 50.063

Och vorig jaar met gevoelstemp van < -15 gegaan, dus nu valt het me nog hard mee.
Deze ochtend wel gegaan, ik heb besloten vanmiddag de uitdaging met de sneeuw aan te gaan. Ga ervan uit dat ik straks 2 uur loop/fiets te glibberen. Met de leenfiets met bigbens :shock: We gaan het meemaken. Beetje soort zelfkastijding, zelfbewijzen en meer van die zaken :?
Stromer ST1X 10-2017 / 07-2023 45.300km
Stromer ST2 belt 07/2023 / ... 4.700km Royal Blue
Dagelijks Hooglanderveen - Veenendaal (31 km) en terug :)
Vdbrinky
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 40
Lid geworden op: 07 okt 2018, 12:42
Locatie: Nijkerk - NL
Merk SP: Stromer ST1x
Km-stand: 21684

Ik ben met de auto gegaan. Scheelt me ook een boel schoonmaken.
Is aan het genieten van een ST1x
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Ik ga zometeen ook met de fiets, maar zonder klik pedalen. Door verse sneeuw terug zie ik niet als een probleem, althans: niet groter dan in de file met de auto.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Stromer9000
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 402
Lid geworden op: 21 aug 2018, 20:41
Locatie: Gent (België)

Stromeur schreef: 21 jan 2019, 23:48 Funny, dat we door de leveringsproblemen bij Stromer vorig jaar nu een hele nieuwe generatie Stomeraars hebben die nog nooit in de warme zon hebben gestromerd. (Mijn ST1 X werd in 2017 in maart uit voorraad geleverd, dat waren nog eens tijden..)

Maar het goede nieuws: het wordt echt alleen maar leuker. Op al het zweet, drukte op de (fiets)paden en een triljoen insecten in je gezicht na :mrgreen:

Zonder gekheid: voor Stromeren in de zomer is genoeg kleding te vinden die warmte en vocht goed afvoert. En jullie hebben straks alvast een bere-conditie opgebouwd, dus je hoeft je als de zomer losbarst sowieso al minder in te spannen. Tegen de tijd dat de temperatuur gaat stijgen gaan we gewoon weer over op tips uitwisselen over zomerfietskleding. Is een stuk goedkoper ook, vergeleken met wat we allemaal aan moeten trekken om de winter een beetje door te komen.
Always look at the bright side of life! 😊
🇧🇪 ST3 LE :mrgreen: | Park Tool PRS-25 Team Issue Montagestandaard | Ortlieb Velocity High Visibility Daypack | Giro Bexley MIPS | KINEKT 2.1 Aluminum Seatpost | Lupine Rotlicht | Ortlieb Backroller Urban | Cateye BM-45 zijspiegel
Gebruikersavatar
marco-hlv
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 426
Lid geworden op: 27 sep 2017, 15:30
Locatie: Hooglanderveen
Merk SP: Stromer ST2 Belt Royal Blue
Km-stand: 50.063

Terugweg viel hard mee. Anderhalf uur over gedaan, geen enkele slippartij ondanks (of dankzij) de BigBens.
ST1x bij aankomst
ST1x bij aankomst
IMG_20190122_200333_231.jpg (2.53 MiB) 3374 keer bekeken
Stromer ST1X 10-2017 / 07-2023 45.300km
Stromer ST2 belt 07/2023 / ... 4.700km Royal Blue
Dagelijks Hooglanderveen - Veenendaal (31 km) en terug :)
jang
Rookie
Rookie
Netherlands
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 dec 2017, 21:51
Merk SP: Stromer St1x

Inderdaad viel het allemaal mee vandaag, verse sneeuw is ook goed. Nog niet glibberig.
Kijken wat de ochtend gaat brengen, maar fietsen is zeker. Wat mij wel verbaasd is dat een ieder roept dat meer mensen op de fiets moeten en men legt ook mooie snelfietspaden aan, maar zodra we wat sneeuw krijgen is er nul komma nul focus op deze snelfietspaden of andere fietspaden. Ik mag dagelijks het Rijn-Waalpad fietsen en gelijk aan vorig jaar ook dit jaar nog maagdelijk besneeuwd.
Zwarte ST1x, beste koop ooit, 30km enkele reis en altijd met de Stromer.
Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

Pas op morgen als de vastgereden sneeuw is opgevroren!!
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

En zeker als daar dan verse sneeuw overheen ligt :av
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
marco-hlv
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 426
Lid geworden op: 27 sep 2017, 15:30
Locatie: Hooglanderveen
Merk SP: Stromer ST2 Belt Royal Blue
Km-stand: 50.063

jang schreef: 22 jan 2019, 21:21 maar zodra we wat sneeuw krijgen is er nul komma nul focus op deze snelfietspaden of andere fietspaden. Ik mag dagelijks het Rijn-Waalpad fietsen en gelijk aan vorig jaar ook dit jaar nog maagdelijk besneeuwd.
Bij mij op de route wordt prima gestrooid, ben zelfs 2 keer de berm ingedoken om een sneeuwschuiver/strooiwagen te ontwijken op het fietspad. Vanochtend leek ook alles er prima bij te liggen (ben met de auto, moet tijdig weer op weg naar de KNVB beker in Enschede :bp: en om geen tijd te verliezen vroeg beginnen en vroeg weg)
Stromer ST1X 10-2017 / 07-2023 45.300km
Stromer ST2 belt 07/2023 / ... 4.700km Royal Blue
Dagelijks Hooglanderveen - Veenendaal (31 km) en terug :)
Plaats reactie