Bikester.be

Plaats reactie
Gebruikersavatar
DVLdriver
Pro
Pro
Berichten: 63
Lid geworden op: 05 sep 2018, 12:23

Geen idee of deze topic hier op zijn plaats is en/of al uitvoerig besproken is (weliswaar niets gevonden via zoekopdracht) maar ben op zoek naar ervaringen met bikester.be. Ik lees namelijk mixed reviews op het internet mbt levertijden en service(naverkoop)...

Anyone? :ck:
2800 Mechelen - Belgie
ST3 Launch Edition ✖️ Ortlieb Back Roller Free Black ✖️ Cratoni Commuter Black ✖️Spurcycle Black & Abus Bordo Granit X-Plus 6500 110
Trek Emonda SL6 Red ✖️ FFWD F6R Black Edition
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22830
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Ik heb zeer regelmatig bij de NL website van Bikester besteld (>25x) en absoluut niks over ze te klagen. Levertijd is zoals vermeld op de website, product is zoals vermeld op de website, prijzen zijn goed. Service na verkoop heb ik nooit nodig gehad, maar wat dat betreft reken ik sowieso nergens op bij internetgiganten zoals deze, dan kan het alleen maar meevallen. "Gevoelige" spullen zoals complete fietsen of elektronica koop ik er daarom niet, alleen fietsonderdelen e.d.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Golvas

Ik bestelde er al gereedschap (o.a. montagestandaard) en tal van onderdelen ... alles komt overeen met wat op de website wordt vermeld, ik heb er enkel positieve ervaringen mee.

Bestellingen worden verstuurd vanuit DE, Bikester.be maakt deel uit van de Duitse groep Internetstores.de.
Gebruikersavatar
DVLdriver
Pro
Pro
Berichten: 63
Lid geworden op: 05 sep 2018, 12:23

Dank, heren!
2800 Mechelen - Belgie
ST3 Launch Edition ✖️ Ortlieb Back Roller Free Black ✖️ Cratoni Commuter Black ✖️Spurcycle Black & Abus Bordo Granit X-Plus 6500 110
Trek Emonda SL6 Red ✖️ FFWD F6R Black Edition
Golvas

Als je je eerst inschrijft voor de nieuwsbrief ontvang je een kortingscode t.w.v. € 10 die je dan meteen kan gebruiken bij het plaatsen van je bestelling ... succes !

Afbeelding
Golvas

Tot en met zondag aanstaande geldt de kortingscode BIKEFRIDAY18 op bikester.be ... met deze code heb je 15% korting.

Ik heb gisterenmiddag een bestelling geplaatst, deze is gisterenavond vanuit Wendlingen (DE) vertrokken en wordt maandag door UPS afgeleverd.
Gebruikersavatar
boomshakalak
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 432
Lid geworden op: 28 nov 2018, 20:49
Locatie: België, Antwerpen
Merk SP: Stromer ST7 LE

Ik had een garmin forerunner besteld, echter na 2 dagen begon deze toch de flippen, en heb ik deze mlli teruggestuurd.
Geld tijdig terug gekregen, geen problemen.

Zij hebben ook een telefoondienst, dus zeker een aanrader
🇧🇪 - Stromer ST7 LE - Verende Voorvork - 🚴‍♂️ Kinekt XR Zadelpen 🚴‍♂️ / ⚡ W-W: 26km enkel

✖️ Stromer ST5 ABS
✖️ Stromer ST3 Cool White
✖️ Sparta M9b e-Speed (45)
RudydG
Expert
Expert
Berichten: 147
Lid geworden op: 12 mar 2019, 19:22

Bandjes bij hun besteld, eentje die ik niet goed gemonteerd kreeg, 1 mailtje naar Bikester, en gelijk zonder discussie een nieuwe toegestuurd gekregen. Als ik spullen zoek kijk ik altijd eerst bij hun, omwille van de nazorg!
Plaats reactie