STROMER TREFFEN LAGE LANDEN

Peter 2
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 177
Lid geworden op: 18 apr 2018, 17:35
Locatie: Ronse 9600

Met dank voor de inschrijvingen, graag ook via het inschrijvingsformulier dat door Jeroen is opgemaakt.
De bevestiging met route en daginfo wordt dan naar jullie persoonlijk emailadres doorgestuurd.

Groetjes

Peter 2
ST3AE 2019 50+Ked Berlin voor zomer, Giro Bexley satin Grey voor winter.
Dagelijks hellingen tot 11% . Inwoner Vlaamse Ardennen.
Gebruik ST3AE Recreatief
Peter 2
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 177
Lid geworden op: 18 apr 2018, 17:35
Locatie: Ronse 9600

Stromeur schreef: 24 feb 2019, 15:32
Peter 2 schreef: 17 feb 2019, 16:17 oei , blijkbaar wat verkeerd gegaan met de tekst, hopelijk is alles verstaanbaar.
HTML-tags zijn niet nodig op dit forum. Je kunt gebruik maken van de icoontjes boven je post. Ik heb de tags er voor je uitgehaald.

Tevens jullie geweldige initiatief zojuist gedeeld op de FB pagina van het Stromer Forum :cool2:
Stromeur,

Ik geef toe mijn ICT kennis is gedateerd, hartelijk dank voor de rechtzetting.
Peter 2
ST3AE 2019 50+Ked Berlin voor zomer, Giro Bexley satin Grey voor winter.
Dagelijks hellingen tot 11% . Inwoner Vlaamse Ardennen.
Gebruik ST3AE Recreatief
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Peter 2 schreef: 24 feb 2019, 17:34 Met dank voor de inschrijvingen, graag ook via het inschrijvingsformulier dat door Jeroen is opgemaakt.
Doe ik zodra ik weet of ik vrijdag ook mee kom :ay
(maar uiterlijk 28 feb)
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
mboelis
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1031
Lid geworden op: 21 feb 2019, 14:43
Locatie: Westfriesland
Merk SP: Stromer ST3 2019
Km-stand: 40k

Ik heb mij aangemeld, wil vrijdag en zaterdag komen en vertrek vrijdag ochtend op tijd uit omgeving Hoorn (NH). Komend weekend eens proberen of de ST3 in de auto past. Ik ben nog een overnachtingsplek voor een schappelijke prijs aan het zoeken om te overnachten. Alleen in een jeugdherberg is een makkelijke en goedkope optie. Een trekkershut is wat spartaanser maar handiger dan een tent. Een hut heeft 4 bedden. Ik ben een kampeerder, ook met de motor en kijk dus eerst naar deze opties maar sta ook open voor andere opties. Wie heeft al wat gevonden en zoekt nog een tweede persoon om een kamer o.i.d. te delen?
Als ik met iemand samen kan rijden gaat de ST3 op de fietsendrager, dan is het wel handig dat we op dezelfde locatie overnachten.
/Marco
ST3 2019 Sport L Cool White 983Wh, woon-werk 30km vv
Peter 2
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 177
Lid geworden op: 18 apr 2018, 17:35
Locatie: Ronse 9600

mboelis schreef: 28 feb 2019, 01:24 Ik heb mij aangemeld, wil vrijdag en zaterdag komen en vertrek vrijdag ochtend op tijd uit omgeving Hoorn (NH). Komend weekend eens proberen of de ST3 in de auto past. Ik ben nog een overnachtingsplek voor een schappelijke prijs aan het zoeken om te overnachten. Alleen in een jeugdherberg is een makkelijke en goedkope optie. Een trekkershut is wat spartaanser maar handiger dan een tent. Een hut heeft 4 bedden. Ik ben een kampeerder, ook met de motor en kijk dus eerst naar deze opties maar sta ook open voor andere opties. Wie heeft al wat gevonden en zoekt nog een tweede persoon om een kamer o.i.d. te delen?
Als ik met iemand samen kan rijden gaat de ST3 op de fietsendrager, dan is het wel handig dat we op dezelfde locatie overnachten.
Hallo Marco,

Leuk dat je erbij bent. Kan je het inschrijvingsformulier van Jeroen wat verderop in dit topic invullen? Dit maakt het gemakkelijk om alles bij te houden.

Peter2
ST3AE 2019 50+Ked Berlin voor zomer, Giro Bexley satin Grey voor winter.
Dagelijks hellingen tot 11% . Inwoner Vlaamse Ardennen.
Gebruik ST3AE Recreatief
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

mboelis schreef: 28 feb 2019, 01:24 Komend weekend eens proberen of de ST3 in de auto past.
Wat ik met mijn ST2 S doe: achterbank auto volledig plat, accu uit de Stromer halen (altijd doen bij transport!) en deur van het accuvak sluiten met een dummy of klittebandje. Voorwiel uit de Stromer halen, spiegel inklappen, groot stuk karton half in/half uit de achterbak leggen, Stromer er zo ver mogelijk op leggen en het geheel verder de auto in schuiven.

Ik weet dat dit type Stromer op die manier in een VW Polo past en in een Mazda 2.
Foto:

viewtopic.php?f=5&t=862&p=14809&hilit=kofferbak#p14809

Nu heeft de ST3 wel wat grotere wielen, maar op zich zou het in auto's met een laadruimte vanaf bovenstaande formaten wel moeten lukken. (Het meest irritante vind ik nog om de Stromer vanaf de straat op te tillen, in de lucht te kantelen en in de kofferbak te leggen, omdat-ie zo zwaar is en ik vrij klein ben. Dus het is hoog tillen en ver reiken met het volle gewicht in mijn handen, vindt mijn lage rug niet zo tof. Maar een beetje grote vent zal er geen moeite mee hebben.)
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
mboelis
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1031
Lid geworden op: 21 feb 2019, 14:43
Locatie: Westfriesland
Merk SP: Stromer ST3 2019
Km-stand: 40k

Peter 2 schreef: 28 feb 2019, 02:32Kan je het inschrijvingsformulier van Jeroen wat verderop in dit topic invullen?
Heb ik gedaan rond hetzelfde moment als post op het draadje

@Stromeur, Dank voor de tip hoe de ST3 in de auto te schuiven. Ik heb een Mitsubishi Colt, dan moet dat ook wel lukken

De overnachting van vrijdag op zaterdag heb ik geregeld bij een jeugdherberg op 27,5 km afstand, met de auto 30 minuten rijden
Jeugdherberg 't Schipken
Kampstraat 59 – 9500 Geraardsbergen
Tel 054/41 61 89
Jeugdherberg.tschipke@oost-vlaanderen.be
http://www.degavers.be
INDIVIDUEEL per nacht/bed 2019
De Kikker € 19.45
Niet-leden supplement € 3.00
ONTBIJT (t/s 8u en 9u) € 5.75
Zelfkook / pers / nacht € 1.50
/Marco
ST3 2019 Sport L Cool White 983Wh, woon-werk 30km vv
Peter 2
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 177
Lid geworden op: 18 apr 2018, 17:35
Locatie: Ronse 9600

Bedankt aan iedereen voor de interesse, we zijn momenteel met 17 deelnemers aan het treffen. De inschrijvingslijst wordt deze avond afgesloten. Op basis van die lijst leggen we het aantal vast voor de lunch. Mochten er nog gegadigden zijn die aan het treffen willen deelnemen, deze zijn uiteraard ook welkom .
Zoals beloofd stuur ik de definitieve info via mail door naar alle deelnemers die zich ingeschreven hebben, waarschijnlijk eind deze maand.
Peter 2
ST3AE 2019 50+Ked Berlin voor zomer, Giro Bexley satin Grey voor winter.
Dagelijks hellingen tot 11% . Inwoner Vlaamse Ardennen.
Gebruik ST3AE Recreatief
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Ik heb nog 1 plek op mijn fietsdrager over, dus als je vanaf Veghel ongeveer op de route ligt of als je naar mij toe komt dan kunnen we samen rijden.

Laat even weten per PB.

Edit: ik ga vrijdag + zaterdag
Laatst gewijzigd door FreddyH op 07 mar 2019, 21:26, 1 keer totaal gewijzigd.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
jve66816
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 240
Lid geworden op: 30 apr 2018, 11:45
Locatie: Kalmthout, Antwerpen - B

Als je inschrijft krijg je dan enige bevestiging?(voor eind maart)
Ik heb ook nog een plaats op de fietsdrager, zaterdag ochtend vertrekken :ay
Jerry: ST5 - BodyFloat/Spurcycle - Home-Scheldelaan 30km - rijder :cool2:
Plaats reactie