De mensch achter de Stromer

Lomito

Deze sub-topic lijkt mij ideaal om elkaar wat beter te leren kennen door eens iets te vertellen over je hobby's of dagelijkse bezigheden, al helemaal als deze, desnoods zijdelings, met fietsen te maken hebben. Ik wil niet gelijk de toon zetten, daarvoor heb ik me al redelijk laten gelden in de topic Belevenissen op de ST2(s). Maar ik zal zeker mijn duit in het zakje doen!

Een handreiking dus om wat over jezelf te vertellen. Wie durft? :bi
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22960
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

In trefwoorden: alpha- en bètawetenschapper in één, twee asielpoezen, kayak varen, paardrijden, hecht geen waarde aan carrière en moet binnenkort weer eens op zoek naar ander werk omdat de locatie waar ik nu werkzaam ben wordt gesloten (en alle uitzendkrachten -ongeacht hun staat van dienst, sommigen werken er al >10jr- buiten worden gezet), bier en frietjes zijn mijn guilty pleasures, evenals foute schiet- en vechtfilms, verder een enorme dierenvriend, natuurliefhebber, reiziger, ex-lezer en buitenmensch.


Eigen GoPro compilatie van mijn laatste reis (aan te raden in HD kwaliteit met geluid aan):



Mogelijk alleen op PC/laptop of via youtube app op je smartphone te bekijken (lukt op je telefoon waarschijnlijk niet zonder die app i.v.m. schending auteursrechten).
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
pclaerhout
Pro
Pro
Berichten: 71
Lid geworden op: 31 mei 2017, 13:47
Locatie: Beernem, België

  • Software ontwikkelaar van beroep, maakt alles wat te maken heeft met publiceren op mobiele devices zoals tablets en smartphones (Twixl media)
  • Spreek veel meer programmeertalen dan gewone talen :-)
  • Grafische opleiding gekregen lang geleden
  • Fotograaf in bijberoep (www.jono-fotografie.be)
  • Vroeger een fervent kitebuggyer en lang geleden ook veel gezeild (daar mijn echtgenote tegen het lijf gelopen)
  • Een dikke 25 jaar bij de zeescouts in Brugge, België geweest (en daar mijn beste vrienden aan over gehouden)
  • Trotse vader van twee dochters, Norah & Jools
  • Whisky liefhebber (single-malts voornamelijkà, maar ook de Belgische bieren zijn me niet onbekend
  • Sinds begin dit jaar ook een fervent loper geworden
Lomito

Ik zie me zo rijden met een Stromer door dat prachtige land maar weet ook dat de fiets na een paar kilometer hopeloos knarsend tot stilstand komt met al dat zand en stof. Leuke film hoor, vooral de aftiteling vond ik erg grappig... (met dank aan Mo, Mo, Mo en Mo).

Alpha én Bèta... dan waarschijnlijk eerder Bèta dan Alpha? Een Alpha met een beetje Bèta heb ik nog nooit ontmoet.
Gebruikersavatar
Calimero
Expert
Expert
Berichten: 190
Lid geworden op: 24 mei 2017, 08:45

Aan mij nu de eer...

Leerkracht basisonderwijs
Getrouwd, no kids, maar wel een lieve doggy.
In het verleden veel ligfiets gereden, maar was hier beetje klaar mee. Moest altijd douchen op het werk. Kortom ging altijd met de auto.. Broertje kocht een stromer en na een ritje op zijn bike moest ik er ook eentje...✔️ En de weken die ik m in mijn bezit heb voor de vakantie ben ik er dagelijks mee naar mijn werk gestromerd. 17,5km enkele reis. Fantastisch!
Ongeveer drie jaar rijd ik ook af en toe op de mtb tracks die Nederland rijk is. Erg leuk als er geen wind is als weekendbesteding, want mijn grootste hobby is kitesurfen. Overigens in de vakantie naar Zwitserland geweest en ook mijn mtb meegenomen. Was erg tof, maar het gemis van wat ondersteuning was regelmatig aanwezig.
IMG_3368.JPG
IMG_3368.JPG (2.51 MiB) 3805 keer bekeken
In de winter mag ik ook graag snowboarden, dus beetje sportief ben ik wel, maar ik hou wel van wat actie en snelheid en daar voorziet de stromer behoorlijk in.
Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik het wel...
Stromer St1x sport charcoal/983wh/22"/Body Float/Redshift Shockstop/11-28 ultegra/Quad lock/2x Ortlieb back roller high visibility/Continental Top Contact II/bbb spd combi pedalen bla bla bla... :cool2:
Lomito

pclaerhout schreef: 07 aug 2017, 15:40
  • Vroeger een fervent kitebuggyer en lang geleden ook veel gezeild (daar mijn echtgenote tegen het lijf gelopen)
Ik zie al een trend van buitenmenschen... :ba
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22960
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Lomito schreef: 07 aug 2017, 18:45 Alpha én Bèta... dan waarschijnlijk eerder Bèta dan Alpha? Een Alpha met een beetje Bèta heb ik nog nooit ontmoet.
Nope, echt 50/50. Men neme: het brein van een Asperger, stop daar het binaire principe van nullen en enen in (alles is "aan" of "uit", of een combinatie daarvan, zo ook onze taal), en dan krijg je een type zoals ik :ck:
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22960
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Lomito schreef: 07 aug 2017, 19:18 Ik zie al een trend van buitenmenschen... :ba
En wátermensen, ook heerlijk.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22960
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Calimero schreef: 07 aug 2017, 19:03 Erg leuk als er geen wind is als weekendbesteding, want mijn grootste hobby is kitesurfen.
Stoer! Wordt hier ook veel gedaan, vooral bij Kornwerderzand aan de Afsluitdijk.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Calimero
Expert
Expert
Berichten: 190
Lid geworden op: 24 mei 2017, 08:45

Alleen vanuit het midden van het land is dat net weer effe iets te ver rijden..
Stromer St1x sport charcoal/983wh/22"/Body Float/Redshift Shockstop/11-28 ultegra/Quad lock/2x Ortlieb back roller high visibility/Continental Top Contact II/bbb spd combi pedalen bla bla bla... :cool2:
Plaats reactie