Accu loopt leeg

Plaats reactie
Jos67
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 46
Lid geworden op: 12 jan 2019, 13:52
Locatie: Leek

Op T werk zet ik m’n stromer altijd aan de ketting en daarnaast digitaal op slot.

Vorige week kreeg ik het idee dat m’n accu leegloopt tijdens de dag. Ik had nauwelijks voldoende over voor de thuisrit.

Tot vorige week had ik dit niet. Vandaag getest en inderdaad: tussen 8 en 14 uur bijna 10% verlies.

De FM gebeld: die zegt dat digitaal slot veel stroom vreet. Hij zoekt dan steeds contact nl. Beter helemaal uitzetten

Ok, maar waarom vorige week dan ineens anders dan daarvoor.

Herkent iemand dit??
ST3-Pinion met geveerde voorvork/Zwart/ v Zijp/ Ortlieb Voorheen: ST2-2022/blauw/983WH/Daarvoor: ST1-X 2018 /Mat anthraciet[/b]/983 Wh/s / -Santos tandem met Pendix voor de vakanties-
Richard_1980L
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 44
Lid geworden op: 08 jun 2019, 19:24

Die van mij heeft dat ook, gaat idd vrij snel. 1 tot 3 procent per uur soms.....
Ik zet hem helemaal uit.
Dat op elektrische slot zetten heeft volgens mij toch niet veel meerwaarde.
De mensen die zo'n fiets mee willen hebben zetten hem toch in een busje oid.
Plus dat de exacte locatie bij mij vaak echt heel ver afwijkt.
Ook krijg ik vrijwel geen contact/verbinding wanneer de fiets meer dan een meter of 20 bij me vandaan staat.
Misschien kan je de Bluetooth uitzetten?
Stromer St1x 2019 Ocean blue, bodyfloat, ortlieb, Giro bexley
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Dat elektronisch slot biedt inderdaad niet meteen een meerwaarde ... BT evenmin.
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Jos67
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 46
Lid geworden op: 12 jan 2019, 13:52
Locatie: Leek

Vandaag de fiets niet “op slot”. Maar “uit” gezet. 5% acculading tussen 8 en 16 uur.
Nu Bluetooth uitgezet, morgen nog eens testen. Blijf T vreemd vinden zo ineens.
ST3-Pinion met geveerde voorvork/Zwart/ v Zijp/ Ortlieb Voorheen: ST2-2022/blauw/983WH/Daarvoor: ST1-X 2018 /Mat anthraciet[/b]/983 Wh/s / -Santos tandem met Pendix voor de vakanties-
Plaats reactie