Wachten op ST1X

Plaats reactie
Tozmonaut
Rookie
Rookie
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 aug 2019, 20:44

Half juni heb ik ook de ST1X besteld. 22 inch, charcoal, met de grootste batterij. Hij was op voorraad en ik zou hem na 10 dagen kunnen afhalen. Na 14 dagen nog geen bericht, dus zelf gebeld naar fm. Het zou nog 14 dagen duren. Half juli belde de fm zelf, de fiets staat in Duitsland, maar de leverancier van batterijen kan niet volgen. Ik zou hem kunnen krijgen met een kleinere batterij, maar ik besloot te wachten op de grotere batterij. Fm ging eind juli 2 weken dicht. Momenteel nog geen bericht gehad van fm. Ik ga eerstdaags bellen naar fm maar wilde hier eens horen of er nog zijn die weet hebben van leverproblemen van de grootste batterij?
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22959
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Onlangs bood iemand hier een nieuwe 814Wh accu te koop aan omdat zijn Stromer alleen nog leverbaar was met 814Wh accu, en niet met de 983Wh accu. (Dus die wil hij nu verkopen en daarna los een grote accu aanschaffen).) Deze accu-upgrade is een fabrieksoptie, geen dealeroptie.

Dus ja, ik denk dat het klopt dat Stromer door de blauwtjes heen aan het raken is en dat ga je dan als eerste merken bij niet-voorraadhoudende dealers.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Ena1968
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 277
Lid geworden op: 28 jul 2019, 14:28

Ik heb afgelopen week een ST1X Ocean besteld, ook met de grootste batterij. FM zei tegen mij dat die op stock was. 10 dagen wachten. Ik heb mee kunnen kijken en van de Charcoal stond alleen een maat 17 op stock. Was wel in België.
Opzij, opzij, opzij, we hebben ongelooflijk veel haast. :cool2:
Tozmonaut
Rookie
Rookie
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 aug 2019, 20:44

De charcoal was er toen nog wel op voorraad. De fiets staat klaar, enkel de batterij dus niet. Ik ben ook van België trouwens.
Ena1968
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 277
Lid geworden op: 28 jul 2019, 14:28

Dan hoop ik maar dat ze voor de mijne wel een batterij hebben 😎😁.
Opzij, opzij, opzij, we hebben ongelooflijk veel haast. :cool2:
UVB
Runner-up
Runner-up
Berichten: 12
Lid geworden op: 08 jul 2019, 10:01

Dat duurt lang. Ik heb op 12 juli een ST1X besteld met 1kwh batterij en de 18e geleverd gekregen. Maar goed, misschien was dat een voorraad fiets.
Ik hoop dat jouw fiets snel geleverd wordt.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22959
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Als de voorraad 984Wh accu's opdroogt, dan zal het gaan afhangen van model, uitvoering en kleur welke varianten als eerste niet meer met de grootste accu leverbaar zijn. Al kan Stromer ze natuurlijk ook "omkatten", maar ik weet niet of hun voorraad-tactiek zo flexibel is, en of ze dat überhaupt willen.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Tozmonaut
Rookie
Rookie
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 aug 2019, 20:44

Heb gebeld met fm, hij zou gisteren ochtend bericht hebben gehad dat hij verzonden is. Dus in de loop van volgende week zal hij klaarstaan :cool2:
Tozmonaut
Rookie
Rookie
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 aug 2019, 20:44

Ik heb hem vandaag kunnen afhalen.eerste ritje naar huis ging vlot 😁
Plaats reactie