Temperatuur Omni App

Het beste van twee werelden: een cross-over tussen de ST1 en de ST2.
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter

Re: Temperatuur Omni App

Bericht door Stromeur » 09 feb 2019, 15:18

FreddyH schreef:
09 feb 2019, 10:41
Daarnaast is in elk geval de motor beschermd tegen oververhitting, dat is ook de reden dat er een temperatuursensor in zit: als die het te warm krijgt dan gaat hij automatisch vermogen terugschroeven.
Ik weet niet of de temperatuursensor in de Stromer motor daadwerkelijk het vermogen terugschroeft, maar zou zeker kunnen. Wat ik van Stromers wel weet is dat bij een te hoge temperatuur een waarschuwing in de OMNI display verschijnt, en dat de motor automatisch wordt uitgeschakeld wanneer hij in overtemp gaat.

Ook goed om te weten is ook dat je de behuizing van de motor na een flinke,warme rit beter niet meteen kunt aanraken.
Stromer ST2 S 2017. Mods & Excessen: OMNI Interface C, Stromer/Suntour geveerde voorvork, BodyFloat, Ergotec M88, GoPro Hero4, Rokform Pro, Ergon GP3, SKS spatlap, Spurcycle, Ortlieb Back-Roller High Visibility.

Gratov
Rookie
Rookie

Re: Temperatuur Omni App

Bericht door Gratov » 09 feb 2019, 21:38

Stromeur schreef:
09 feb 2019, 15:18
Wat ik van Stromers wel weet is dat bij een te hoge temperatuur een waarschuwing in de OMNI display verschijnt, en dat de motor automatisch wordt uitgeschakeld wanneer hij in overtemp gaat.
Dit gebeurt op 108°C wist mijn fm me te vertellen

Plaats reactie