Ik heb half januari een Stomer ST1X gekocht bij mijn dealer, na ca. 1 maand na mijn aankoop gaf de FM aan dat hij geen officiële dealer meer is maar een sub dealer. Hij mag/kan dan nog wel het onderhoud doen en de garantie gevallen behandelen dus voor mijn geen probleem. Ik heb toen gelijk een extra acculader besteld en na twee maanden fietsen zat er een ook kraakje in de voorvork, na een bezoek aan de FM zou die onder garantie vervangen worden was iets met een las die niet goed was. De nieuwe voorvork werd na ca. 6 weken pas geleverd en gelijk met acculader (na 2 maanden), er waren allerlei problemen met leveringen en ze moesten de onderdelen vooruit betalen. Maar goed deze is netjes vervangen. En toen ook een discussie gehad dat zo'n lange levertijd voor een voorvork niet zo'n probleem is want ik kon fietsen, maar als er een storing is dat zo'n lange levertijd niet acceptabel is. Dit was opgelost met Stromer zei de FM. Nu is er na de eerste servicebeurt een spaak gebroken, terug geweest maar ze hebben niet de juiste spaak maar die zou besteld worden. We zijn nu 6 weken verder en de spaak is er nog niet (zit noodspaak in) vandaag maar weer eens gebeld en er werd nu aangegeven dat ze geen onderdelen meer bij stromer kunnen bestellen omdat ze geen officiele dealer zijn


