Trapsensor ST1X
Jammer dat het beleid hier is om geen namen te noemen. Daarmee zou je voor anderen deze ellende kunnen voorkomen.
Peter Polling
motorloze Gaastra 4.14 voor recreatie en vakanties;
Bulls Lacuba E45 (Brose middenmotor) voor WW-verkeer
motorloze Gaastra 4.14 voor recreatie en vakanties;
Bulls Lacuba E45 (Brose middenmotor) voor WW-verkeer
Namen noemen hoeft niet denk ik dan ... je kan het in je betoog perfect hebben over je dealer uit (bijvoorbeeld) New Delhi.
Hoorde gisteren dat mijn fiets is nagezien en dat hij morgen terug komt.
Ze hebben de controller vervangen door een nieuw type dat beter waterbestendig is en krimkousjes zouden niet meer nodig zijn? en nu zou het probleem met ondersteuning verholpen moeten zijn (resetten na elk stoplicht omdat de ondersteuning ineens 10x minder is.
Te zien op de app hebben ze een "uitgebreide"... testrit gedaan van 4 km
Dus ben benieuwd...
Zit nu al bijna een maand zonder fiets.........
Ze hebben de controller vervangen door een nieuw type dat beter waterbestendig is en krimkousjes zouden niet meer nodig zijn? en nu zou het probleem met ondersteuning verholpen moeten zijn (resetten na elk stoplicht omdat de ondersteuning ineens 10x minder is.
Te zien op de app hebben ze een "uitgebreide"... testrit gedaan van 4 km
Dus ben benieuwd...
Zit nu al bijna een maand zonder fiets.........
- Zebbernaut
- Veteraan
- Berichten: 770
- Lid geworden op: 04 okt 2017, 19:15
- Locatie: Mechelen (België)
- Merk SP: Stromer ST2
- Km-stand: 20000
De nieuwe controllers waren idd specifiek voorzien van mee sealing dacht ik tegen het water, de krimpkousjes zijn volgens mij nog wel nodig of de connectoren onderin zouden ineens weg zijn maar dat lijkt me sterk
Ja ik had al zo'n vermoede indd.... Ben benieuwd of het geholpen heeft...
De torgue sensor hebben ze niks aan gedaan dus wie weet.. Misschien check ik binnenkort is de controller hoe dit eruit ziet zonder krimpkousjes bij het nieuwe type.
De torgue sensor hebben ze niks aan gedaan dus wie weet.. Misschien check ik binnenkort is de controller hoe dit eruit ziet zonder krimpkousjes bij het nieuwe type.
- Stromeur
- Admin | Forum Supporter
- Berichten: 22986
- Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
- Locatie: Friesland
- Merk SP: Stromer ST3 PINION SE
Foto's van de nieuwe controller (overigens met krimpkous om de connectoren):
viewtopic.php?f=15&t=532&p=20027#p20012
viewtopic.php?f=15&t=532&p=20027#p20012
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Vandaag eindelijk mijn stromer terug gekregen..
Ik had al bar weinig vertrouwen in mijn"reparatie"service maar had toch een beetje hoop...
Na letterlijk 10 meter...drive error..... en stromer valt stil.
Kijk naar mijn achterwiel...motor draden om as heen gedraaid.....
Achterwiel eruit gehaald en toen schrok ik me helemaal het apenzuur.
Hele binnenkant van het frame beschadigd, de bus is letterlijk door mijn frame/achterbrug heen gedrukt tijden vastzetten van het wiel! Ronde kant boven hadden ze waarschijnlijk nog nooit van gehoord!
Gelijk gebeld met foto`s erbij
Volgens mij heb ik ook geen aangepast bus erop zitten klopt dit?
Ik had al bar weinig vertrouwen in mijn"reparatie"service maar had toch een beetje hoop...
Na letterlijk 10 meter...drive error..... en stromer valt stil.
Kijk naar mijn achterwiel...motor draden om as heen gedraaid.....
Achterwiel eruit gehaald en toen schrok ik me helemaal het apenzuur.
Hele binnenkant van het frame beschadigd, de bus is letterlijk door mijn frame/achterbrug heen gedrukt tijden vastzetten van het wiel! Ronde kant boven hadden ze waarschijnlijk nog nooit van gehoord!
Gelijk gebeld met foto`s erbij
Volgens mij heb ik ook geen aangepast bus erop zitten klopt dit?