Pagina 1 van 1

Omni App defect op Android

Geplaatst: 01 mei 2021, 17:44
door Julian
Beste forumleden,

Sinds een paar dagen heb ik problemen met de Omni App om mijn smartphone (een OnePlus 7 Pro, Android). De app geeft bij het opstarten direct aan dat er geen internetverbinding is. Die is er overigens wel degelijk. Daarop heb ik de cache van de app verwijderd en de telefoon herstart, maar helaas: het probleem blijft.

Nu heb ik de App helemaal van m'n telefoon verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Ik moet dan opnieuw inloggen met m'n Stromer account. Als ik dat doe (inlognaam, wachtwoord, vinkje om door te gaan), zie ik na de tekst "Grüezi" een volledig wit scherm. De app komt vervolgens niet verder.

Heeft iemand hier ervaring mee en een tip hoe ik dit op kan lossen?

Bij voorbaat bedankt voor jullie reacties!

Re: Omni App defect op Android

Geplaatst: 01 mei 2021, 18:06
door Bastiaan
Kijk even wat er geupdate is op je telefoon op het moment dat het mis ging. Het kan zo zijn dat een andere app de oorzaak van de storing is.

Re: Omni App defect op Android

Geplaatst: 01 mei 2021, 18:58
door Julian
Dank je wel voor je reactie. Raar maar waar: ik probeerde het op de telefoon van m'n vriendin en dat werkte; en direct daarna werkte de app ook weer op m'n eigen telefoon. Ik kan het niet verklaren, maar hij doet het tenminste weer gelukkig!

Re: Omni App defect op Android

Geplaatst: 01 mei 2021, 20:15
door Bastiaan
Prima oplossing toch? :-)

Re: Omni App defect op Android

Geplaatst: 04 mei 2021, 10:59
door TomSP
Hier hetzelfde probleem (gehad?).. Ook op een Oneplus, maar dan de 7T.
Gebruik de Stromer App niet dagelijks, maar viel me afgelopen week wel eens op dat de data niet doorkwam of de app niks weer wilde geven. Melding dat er geen internetverbinding is..

Laatste paar dagen lijkt het allemaal weer goed de functioneren. Gisteren de update naar Android 11 (Oxygen OS 11.0.0.0.HD65BA) gehad waarna een paar apps geüpdatet zijn, maar de Omni app niet. Werkt nu in elk geval weer goed.