Omni App defect op Android
Geplaatst: 01 mei 2021, 17:44
Beste forumleden,
Sinds een paar dagen heb ik problemen met de Omni App om mijn smartphone (een OnePlus 7 Pro, Android). De app geeft bij het opstarten direct aan dat er geen internetverbinding is. Die is er overigens wel degelijk. Daarop heb ik de cache van de app verwijderd en de telefoon herstart, maar helaas: het probleem blijft.
Nu heb ik de App helemaal van m'n telefoon verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Ik moet dan opnieuw inloggen met m'n Stromer account. Als ik dat doe (inlognaam, wachtwoord, vinkje om door te gaan), zie ik na de tekst "Grüezi" een volledig wit scherm. De app komt vervolgens niet verder.
Heeft iemand hier ervaring mee en een tip hoe ik dit op kan lossen?
Bij voorbaat bedankt voor jullie reacties!
Sinds een paar dagen heb ik problemen met de Omni App om mijn smartphone (een OnePlus 7 Pro, Android). De app geeft bij het opstarten direct aan dat er geen internetverbinding is. Die is er overigens wel degelijk. Daarop heb ik de cache van de app verwijderd en de telefoon herstart, maar helaas: het probleem blijft.
Nu heb ik de App helemaal van m'n telefoon verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Ik moet dan opnieuw inloggen met m'n Stromer account. Als ik dat doe (inlognaam, wachtwoord, vinkje om door te gaan), zie ik na de tekst "Grüezi" een volledig wit scherm. De app komt vervolgens niet verder.
Heeft iemand hier ervaring mee en een tip hoe ik dit op kan lossen?
Bij voorbaat bedankt voor jullie reacties!