Omni App defect op Android

Plaats reactie
Julian
Rookie
Rookie
Netherlands
Berichten: 8
Lid geworden op: 11 jan 2021, 16:20

Beste forumleden,

Sinds een paar dagen heb ik problemen met de Omni App om mijn smartphone (een OnePlus 7 Pro, Android). De app geeft bij het opstarten direct aan dat er geen internetverbinding is. Die is er overigens wel degelijk. Daarop heb ik de cache van de app verwijderd en de telefoon herstart, maar helaas: het probleem blijft.

Nu heb ik de App helemaal van m'n telefoon verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Ik moet dan opnieuw inloggen met m'n Stromer account. Als ik dat doe (inlognaam, wachtwoord, vinkje om door te gaan), zie ik na de tekst "Grüezi" een volledig wit scherm. De app komt vervolgens niet verder.

Heeft iemand hier ervaring mee en een tip hoe ik dit op kan lossen?

Bij voorbaat bedankt voor jullie reacties!
Gebruikersavatar
Bastiaan
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 80
Lid geworden op: 08 mar 2020, 15:59
Locatie: Berkel en Rodenrijs

Kijk even wat er geupdate is op je telefoon op het moment dat het mis ging. Het kan zo zijn dat een andere app de oorzaak van de storing is.
Oceaanblauwe ST1X met geveerde vork en Kinect zadelpen
Julian
Rookie
Rookie
Netherlands
Berichten: 8
Lid geworden op: 11 jan 2021, 16:20

Dank je wel voor je reactie. Raar maar waar: ik probeerde het op de telefoon van m'n vriendin en dat werkte; en direct daarna werkte de app ook weer op m'n eigen telefoon. Ik kan het niet verklaren, maar hij doet het tenminste weer gelukkig!
Gebruikersavatar
Bastiaan
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 80
Lid geworden op: 08 mar 2020, 15:59
Locatie: Berkel en Rodenrijs

Prima oplossing toch? :-)
Oceaanblauwe ST1X met geveerde vork en Kinect zadelpen
Gebruikersavatar
TomSP
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 247
Lid geworden op: 15 sep 2019, 19:49
Merk SP: Stromer ST3 Pinion
Km-stand: 23276

Hier hetzelfde probleem (gehad?).. Ook op een Oneplus, maar dan de 7T.
Gebruik de Stromer App niet dagelijks, maar viel me afgelopen week wel eens op dat de data niet doorkwam of de app niks weer wilde geven. Melding dat er geen internetverbinding is..

Laatste paar dagen lijkt het allemaal weer goed de functioneren. Gisteren de update naar Android 11 (Oxygen OS 11.0.0.0.HD65BA) gehad waarna een paar apps geüpdatet zijn, maar de Omni app niet. Werkt nu in elk geval weer goed.
10-2019 - 10-2022 Stromer ST1x Ocean - 14417 km
10-2022 - ... Stromer ST3 Pinion Deep Black - 8864km and counting
Plaats reactie