Golvas schreef: ↑05 apr 2021, 13:09
Ik werd ondertussen gecontacteerd door mijn FM ... men wist me te vertellen de onderdelen die besteld werden nav mijn ongeval reeds een tijdje geleverd waren, maar dat ze moesten toegeven dat ze - door de hectische COVID periode - vergeten waren me te verwittigen ... kan gebeuren.
Ik ken dat gevoel wel. Toen er speling op mijn achterwiel is vastgesteld ook bijna 4 maand gewacht. Bleek er toch ergens iets fout te zijn gegaan in de afhandeling/communicatie, en heeft mijn FM zich ook verontschuldigd voor het veroorzaakte ongemak. Ik kon toen nog wel doorfietsen aangezien de speling nogal meeviel. Maar het werd natuurlijk wel erger naarmate de periode vorderde.
Ergens idd wel te begrijpen vanuit de FM hun standpunt bekeken.
Als je hoort, en leest in de media, hoe de fietswereld tijdens de Covid periode is geboomd. De verkopen (zouden) enorm zijn gestegen, fabrikanten kunnen niet meer volgen, ook al door de slechte toeleveringen,......... En ga zo maar door.
En dan moet je nog weten dat een FM uiteraard niet één merk onder zijn/haar dak heeft. Als je dat voor al die merken moet managen en opvolgen. Ik denk dat het als FM niet echt makkelijke tijden zijn.
Maar dat neemt niet weg dat ik ook wel mijn twijfels heb bij de methode die Stromer hanteert.
Enerzijds hebben zij van elke Stromer klant alle gegevens (hetzij via de chassisnummer of het account), en een mailtje sturen als je garantie bijna verloopt lukt wel. Waarom dan niet via een "no reply adres" even de klant informeren over de status?
Ik weet niet hé, maar de connectiviteit en ID van de klant/eigenaar zijn volgens mij nu eenmaal de sterke punten waar Stromer mee kan scoren. Net zoals de mogelijkheid met de tracker voor diefstal(preventie).
Ik zie het misschien te eenvoudig, maar voor een premium product (of wat je van Stromer zou mogen verwachten) valt het me soms ook wat tegen. Hoewel ik met mijn ST1-X nog niet echt mag klagen.
Maar ik begrijp anderzijds ook wel wat Stromeur aangeeft, hoe Stromer dit zelf organiseert/bekijkt, en dus enkel via de dealer rechtstreeks wil communiceren.
Ik hoop dat alles in orde komt