Knipperend dagrijlicht

Plaats reactie
JoopS
Pro
Pro
Berichten: 35
Lid geworden op: 22 jun 2017, 09:54
Locatie: Altena

Vanmorgen, toen ik mijn Stromer in m'n garage verplaatste, viel mij op dat het dagrijlicht begon te knipperen/flitsen. Ik kan dit in de handleidingen niet terug vinden.
Hoort dit zo?
Maakt het deel uit van het antidiefstal gebeuren? Ik had de fiets op slot staan.
Stromer St2
Gebruikersavatar
Louis_ST2
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 296
Lid geworden op: 03 sep 2017, 21:28
Locatie: Langeraar

Ja. Onderdeel van diefstalmodus.

Theft mode is activated if a locked ST2 is moved or pushed for an extended period of time. The theft mode works as follows:
  • The motor is blocked, making the bike virtually impossible to ride.
  • The position of the stolen vehicle is recorded if a cell network connection is available.
  • The lights flash.
  • The owner receives a text message on the cell phone number registered upon activation.
Na een ST2 is het nu een zwarte ST2+1 geworden. ww 30 km enkele reis. BF, Winter Contis erop
Gebruikersavatar
Zebbernaut
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 770
Lid geworden op: 04 okt 2017, 19:15
Locatie: Mechelen (België)
Merk SP: Stromer ST2
Km-stand: 20000

Ik denk dat hij iets anders bedoeld, als je je bike gewoon locked zoals mij op het werk zie je inderdaad een 5 tal minuten telkens om de 5 seconden een korte flash van het dagrijlicht, dit stopt bij mij wel na een 5tal minuten, ik denk dat het om visueel te maken is dat hij gelocked is bij het weglopen.

Als ik de fietsenstalling verlaat op het werk kijk ik altijd even om en dan knippert hij nog is naar mij :cool2:
JoopS
Pro
Pro
Berichten: 35
Lid geworden op: 22 jun 2017, 09:54
Locatie: Altena

Het viel mij gister op na het verplaatsen, dus ik denk idd de anti dfst modus. Vandaag ook even opgelet bij het locken en idd knippert hij dan ook even.........
Maar t is allemaal zoals het hoort. Altijd ff wennen, zo'n nieuw fietsje ......
Stromer St2
Gebruikersavatar
Zebbernaut
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 770
Lid geworden op: 04 okt 2017, 19:15
Locatie: Mechelen (België)
Merk SP: Stromer ST2
Km-stand: 20000

JoopS schreef: 26 okt 2017, 15:26 Het viel mij gister op na het verplaatsen, dus ik denk idd de anti dfst modus. Vandaag ook even opgelet bij het locken en idd knippert hij dan ook even.........
Maar t is allemaal zoals het hoort. Altijd ff wennen, zo'n nieuw fietsje ......
Klopt volledig, als ik hem lock knippert hij een tijdje en op het omni schermpje staat dan locked, ook de knopjes op het stuur blijven een tijdje verlicht. Eerste keer dat ik hem achterliet toch ook niet helemaal gerust in maar blijkt normaal te zijn :cool2:
Plaats reactie