Goedenavond,
We hebben 2 jaar geleden 2 stromer ST1 X gekocht bij Mango Mobility.
Mango Mobility haalde de fietsen even daarna uit het assortiment en daar stonden we dan zonder dealer.
Beide fietsen waren gekoppeld aan 1 mail account, en eea is niet correct geconfigureerd waardoor de gegevens die in de omni app worden geregistreerd niet kloppen.
Weet iemand of ik beide fietsen aan een eigen account kan koppelen of kan dat alleen door een dealer gedaan worden ?
Groet,
Rene Rijnbergen
Omni account problemen
-
- Rookie
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 09 feb 2020, 19:07
- Locatie: bussum
- Merk SP: Stern
- Km-stand: 2650
- Stromeur
- Admin | Forum Supporter
- Berichten: 22995
- Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
- Locatie: Friesland
- Merk SP: Stromer ST3 PINION SE
Dat kan alleen gedaan worden door de Stromer dealer waar de Stromers nu zijn ingeschreven. Of door Stromer zelf.
Als je nu geen Stromer dealer hebt en Mango kan jullie niet helpen, stuur Stromer dan even een hulpvraag hierover via de OMNI app.
Als je nu geen Stromer dealer hebt en Mango kan jullie niet helpen, stuur Stromer dan even een hulpvraag hierover via de OMNI app.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
-
- Rookie
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 09 feb 2020, 19:07
- Locatie: bussum
- Merk SP: Stern
- Km-stand: 2650
Dank voor de tip.
Mango was niet meer bereikbaar.
Ik stuur een mail naar Stromer dat in de App staat vermeld.
Groet,
Rene
Mango was niet meer bereikbaar.
Ik stuur een mail naar Stromer dat in de App staat vermeld.
Groet,
Rene