Pagina 1 van 1

Controller stuk lange wachttijden

Geplaatst: 04 dec 2019, 20:38
door RUDIBOUCKENOOGHE
:x Na net geen 2jaar en 26000km mijn eerste grote breuk controller stuk gelukkig onder garantie ,stuk moest eerst opgestuurd worden voor het vervangen kon worden resultaat 3 weken al zonder fiets jammer ga ik dit jaar net mijn 13000km woon werk verkeer niet halen niettegenstaande wat ben ik blij met mijn st2s hopelijk heb ik hem dit weekend terug

Re: Controller stuk lange wachttijden

Geplaatst: 04 dec 2019, 20:44
door Stromeur
Blijkbaar wil Stromer de controller eerst onderzoeken om te bepalen of deze onder garantie valt, anders had je dealer hem direct kunnen vervangen. Hij is gebroken zeg je? Dat is knap. Waar? Hoe?

PS: Kun je je berichten van interpunctie en hoofdletters voorzien daar waar nodig? Dat verhoogt de leesbaarheid enorm.

Re: Controller stuk lange wachttijden

Geplaatst: 04 dec 2019, 21:39
door WFVst5
Beetje omslachtig, wij repareren eerst en proberen dan garantie te claimen (ontzorgen door zo min mogelijk stilstand) bij coulance gevallen overleg ik dit eerst met de klant dat zij mogelijk een rekening krijgen dan is de keus aan de klant.

Bij echte sneue gevallen dragen wij altijd een deel van de kosten, dit is meestal het grootste deel zodat de klant toch een "tevreden" gevoel heeft of het voordeel van de twijfel heeft :P
Zo'n Omni zal niet zomaar breken, of het printboard moet gebroken zijn dat kan ook kapot trillen of verkeerd(onder te veel spanning) gemonteerd zijn.

Re: Controller stuk lange wachttijden

Geplaatst: 04 dec 2019, 21:47
door FreddyH
Ik lees: "eerste grote breuk, controller stuk". Ofwel: breuk als synoniem voor pech oid. Controller gebroken zou wel heel erg straf zijn, in dat geval zou ik als Stromer ook willen weten hoe dat heeft kunnen gebeuren.

Off topic: ik moet spontaan even denken aan een boekje van Lynn Truss dat ik ooit las: Eats, shoots and leaves. Verhaal op de achterkant:
A panda walks into a café. He orders a sandwich, eats it, then draws a gun and proceeds to fire it at the other patrons.

"Why?" asks the confused, surviving waiter amidst the carnage, as the panda makes towards the exit. The panda produces a badly punctuated wildlife manual and tosses it over his shoulder.

"Well, I'm a panda," he says. "Look it up."

The waiter turns to the relevant entry in the manual and, sure enough, finds an explanation. "Panda. Large black-and-white bear-like mammal, native to China. Eats, shoots and leaves."
Leuk boekje om te lezen :)
https://en.wikipedia.org/wiki/Eats%2C_Shoots_%26_Leaves

Re: Controller stuk lange wachttijden

Geplaatst: 05 dec 2019, 10:16
door RUDIBOUCKENOOGHE
Lees maar pech dan :bi

Re: Controller stuk lange wachttijden

Geplaatst: 15 dec 2019, 08:32
door Stromend
Toch snap ik het niet geheel want de ST2S heeft toch gewoon 3 jaar garantie en daar zat je nog lang niet aan?
Sterkte met de afhandeling.

Re: Controller stuk lange wachttijden

Geplaatst: 21 dec 2019, 23:21
door Stromeur
Topic opgeschoond. Het modereren graag aan de Moderator overlaten. Bedankt.