SUI FW laatste versie

mhoutman

Stromeur schreef: 29 sep 2017, 23:20 Deze contactgegevens staan ook op de Stromer website ;) :

https://www.stromerbike.com/nl_NL/unter ... ntakt.html

De openingstijden van support zijn binnenkort vanaf 08;00-17:00 uur. Op de website staat hier https://www.stromerbike.com/nl_NL/customer-service.html onderaan zelfs nog dat ze tot 19:00 uur bereikbaar zijn maar dat is momenteel dus nog tot 18:00 uur.

Direct e-mailadres voor ST2 support: ST2Support@stromerbike.com
mhoutman

satbird schreef: 30 sep 2017, 11:37 aanvullend: kies in het spraakmenu voor technical support en engelstalig dan krijg je een NL medewerker van Stromer aan de lijn.
Naar mijn weten werkt er momenteel 1 Nederlander bij Sromer en dat is Martijn ter Hart. Hij is ook Duits- en Engelstalig.
Marco66
Rookie
Rookie
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 sep 2017, 16:44

Naar aanleiding van mijn issue met de software dus even contact opgenomen met de helpdesk, prima geholpen heb een nieuwe versie gekregen 3.4.1.45413 en probleem met de stomer die niet meer uit wil is opgelost.

Maar........ wel het verzoek gekregen om in het vervolg eerst contact met de dealer op te nemen
Zijn bij de helpdesk niet heel blij als iedereen direct contact zoekt geloof ik.
mhoutman

Marco66 schreef: 06 okt 2017, 16:29 Naar aanleiding van mijn issue met de software dus even contact opgenomen met de helpdesk, prima geholpen heb een nieuwe versie gekregen 3.4.1.45413 en probleem met de stomer die niet meer uit wil is opgelost.

Maar........ wel het verzoek gekregen om in het vervolg eerst contact met de dealer op te nemen
Zijn bij de helpdesk niet heel blij als iedereen direct contact zoekt geloof ik.
Wie had je aan de lijn het is mij nl. nog nooit verteld ? (maar goed, de ene persoon is soms wat "knorriger"" dan de andere)

Hier https://www.stromerbike.com/nl_NL/kunde ... t/st2.html staat toch duidelijk een verwijzing naar een supportafdeling en weten nu eenmaal dat zelf bellen vaak veel sneller gaat dan dat een dealer dat moet gaan doen :)
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Het beleid van Stromer hierin is niet helder. De dealer is natuurlijk je eerste aanspreekpunt, dat is de partij waar je een overeenkomst mee hebt gesloten toen je de Stromer kocht.

Dat Stromer daarnaast een eigen support afdeling heeft, vind ik persoonlijk niet meer dan normaal en passen bij een high-end merk. En inderdaad: de gegevens staan gewoon op de website, er zitten mensen die meerdere talen spreken en op de site van Stromer wordt niet vermeld waar je wel of niet contact over op mag nemen.

Ik denk dat ze het bij Stromer, dus ook op de support afdeling, steeds drukker krijgen en misschien daarom mensen sneller terugverwijzen naar de dealer.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
muzikant
Pro
Pro
Berichten: 28
Lid geworden op: 02 jun 2017, 18:55

na nieuwe update heb ik aan stromer de vraag gesteld wat de update inhoud,
antwoord:Met deze software versie heeft met name de sensor een verbetering gekregen met betrekking tot het kalibreren.

Na het installeren van de update raad ik u aan 1 malig de sensor te kalibreren (zonder op de fiets te zitten)
Gebruikersavatar
AmPeer
Expert
Expert
Berichten: 270
Lid geworden op: 17 aug 2017, 19:11
Locatie: ALMERE

Gister een trainingsrondje op stand 2 gereden (accu 100% )waarbij het wel leek of ik iemand achter op had zitten

Stand 3 hielp wel maar toch zo leek het allemaal wel een pak minder en ervoer ook onregelmatigere ondersteuning dan ik tot nu toe gewend was.

Voor de goede orde tussen de laatste rit en de rit van gister, heb ikzelf geen instellingen gewijzigd.

Hoewel het natuurlijk ook aan de "slechte benen" van de dag kan liggen toch maar het forum op om te checken of dit soort Stromer gedrag eens eerder gemeld is.

Hangende Remsensor ? Drupje olie ?

Ook vandaag de firmware eens gecheckt.
Die liep hopeloos achter (zie foto)
Stromer CH gebeld en met 5 min de laatste versie van David binnen gekregen

Vandaag is het niet echt mijn fietsweer, maar hoop morgen een testrit te maken
Zal de laatste tip om 1x te kalibreren ook nog even doen.

Will keep you posted

PS
ik had altijd begrepen dat updates automatisch op of naar de fiets gestuurd worden ?
Voor de toekomst .... hoe weet een Stromer rijder nou dat er een nieuwe firmware update is ?
Bijlagen
9681FD25-203D-4AB6-9FC3-0E31F6B490AF.jpeg
9681FD25-203D-4AB6-9FC3-0E31F6B490AF.jpeg (607.32 KiB) 3507 keer bekeken
sinds 02 sept 2017 St2S - spurcycle bel - bodyfloat - shockstop 30 gr- Ortlieb back-roller pro plus
satbird
Pro
Pro
Berichten: 62
Lid geworden op: 25 jul 2017, 09:30
Locatie: Lingewaard

https://www.stromerbike.com/nl_NL/kunde ... eases.html

daar vindt je de laatste fw versie. af en toe kijken :D . :cool2:
Laatst gewijzigd door satbird op 15 nov 2017, 21:58, 1 keer totaal gewijzigd.
+Stromer- ST2s my "Grey Venge". :cool2:
dvdk
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 126
Lid geworden op: 02 aug 2017, 18:56
Locatie: België

AmPeer schreef: 15 nov 2017, 14:01
Ik had altijd begrepen dat updates automatisch op of naar de fiets gestuurd worden ?
Voor de toekomst .... hoe weet een Stromer rijder nou dat er een nieuwe firmware update is ?
Ook in mijn ST2 fietscontroller zit de firmware V3.0.4.5 :bh:
Mij blijft onduidelijk met welk ritme worden de updates verstuurd ? :?: Ik fiets iedere dag meer dan 2 uur. Het kan toch niet dat iedereen een e-mail naar Stromer moet sturen voor een update te ontvangen ?

Meer dan één maand geleden heb ik mijn dealer, per mail, hierover aangesproken. Echter nooit een reactie ontvangen :dwarf: De update 3.4.1.4 dateert intussen van 25 august 2017. Dat is is bijna 2 maanden geleden !

Ben ik nu de enige met dit probleem ? Zo niet, dan wordt dit mijn vraag naar de nieuwe CO ! :aq
Gebruikersavatar
AmPeer
Expert
Expert
Berichten: 270
Lid geworden op: 17 aug 2017, 19:11
Locatie: ALMERE

In deze tijd van app's en social media dat er vanuit Stromer dan niet een notification aan haar high end gebruikers gestuurd kan worden vind ik persoonlijk bizar

Als er voor mijn iPhone of voor het computer's besturingssysteem een update klaar staat, kan en werkt het wel zo.

enfin we zullen het er mee moeten doen
sinds 02 sept 2017 St2S - spurcycle bel - bodyfloat - shockstop 30 gr- Ortlieb back-roller pro plus
Plaats reactie