Display te klein

Plaats reactie
Snelle Jelle
Pro
Pro
Berichten: 87
Lid geworden op: 08 feb 2019, 14:39
Locatie: Nieuw-Vennep

Vandaag de 8000 km grens doorbroken.
Nu reset ik mijn trip teller niet dus die geeft inmiddels ruim 200 uur op de fiets aan.
Alleen passen de seconden nu niet helemaal meer op de display.

Is dat een bekend issue of is het display gewoon te klein voor die grote getallen en moet ik 'm gewoon resetten?
ST2 Sport 2018, 22", 983 kWh, matt zwart + Schwalbe Big Ben + Kinekt 2.1 + van Zijp 100mm spatbordverlenger + Ortlieb back-roller plus set granite black.
33 km enkel woon-werk
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Trip teller resetten. Die is ook helemaal niet bedoeld voor totaalgegevens (daar heb je je totaalteller immers al voor).
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Raar. In een eerder bericht werd gemeld dat de rit teller na 6553,6 km zichzelf resette. Dat was een ST3, op een ST2 was dit dus anders geimplementeerd... Heb jij een OMNI of een OMNI-C?

Anyway: dit is duidelijk iets geweest waar Stromer in hun software ontwerp geen rekening mee heeft gehouden. De gedachte is op zich niet vreemd: "wie maakt er nou een 'rit' van 8000 km, niemand toch?", alleen hebben ze blijkbaar niet beseft dat het resetten van die trip counter een aktie van de gebruiker vereist en dat niet iedereen daar zin in heeft.

Gewoon de trip counter een keer resetten en geen aandacht aan schenken, althans: het lijkt mij niet belangrijk genoeg om je er druk om te maken.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Plaats reactie