Voortandwiel vervangen

WFVst5
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1238
Lid geworden op: 17 jul 2018, 23:57
Locatie: Noord Holland

Ik zou dan proberen er een CeramicSpeed setje in te monteren vanaf €250 maar.....gaat een fietsleven mee en draait supervol.
Ik wil voor de racefiets minmaal Ultegra kwaliteit, los tandwiel ook rond de €80-€90 als je dan een complete lagerset met cranks en tandwiel bij stromer voor €200 kan krijgen wist ik het wel .
Misschien dat er betere kwaliteit tandwielen voor de stromer te krijgen zijn? TA en Miche redelijke kwaliteit voor weinig.
Aan de andere kant zijn de tandwielen nog zo slecht niet dus....goedkoop is meestal duurkoop in de grotemensenwereld :ck:
Downwind is allways faster&easyer....but beware of the gybe⛵️💨💨
Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

Voor €100 kun je prima je BB en een kettingwiel vervangen. Dan hoeft er echt geen zwaar overpriced CS setje in.

En Ultegra komt er bij mij nooit op. De ultieme grijzemuizengroep :dwarf:
(Maar das een andere discussie)
Gebruikersavatar
Henry
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 2190
Lid geworden op: 30 jul 2017, 11:22
Locatie: Almere

Topic starter heeft inmiddels zijn tandwiel ontvangen (informatie afkomstig van FB). Ik hoop dat we hier ook een update krijgen.
Witte ST3 van maart 2019
WFVst5
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1238
Lid geworden op: 17 jul 2018, 23:57
Locatie: Noord Holland

Daniel1975 schreef: 12 okt 2019, 08:21 Voor €100 kun je prima je BB en een kettingwiel vervangen. Dan hoeft er echt geen zwaar overpriced CS setje in.

En Ultegra komt er bij mij nooit op. De ultieme grijzemuizengroep :dwarf:
(Maar das een andere discussie)
Voor woon werk mooi zat (grijzemuizenritjes) voor de fun sramred of Dura-Ace sowieso nooit meer Campa al krijg ik het gratisjnie :bc
Downwind is allways faster&easyer....but beware of the gybe⛵️💨💨
Plaats reactie