Pagina 5 van 6

Re: Omni verbinding

Geplaatst: 19 apr 2018, 22:08
door Elsje
Lijkt me ook niet dat de dealer er veel aan kan doen. Ik heb niet eerder een mailtje naar Stromer gestuurd. Eens moet de eerste keer zijn :)

Re: Omni verbinding

Geplaatst: 18 mei 2018, 17:33
door Smitty81
In heb vandaag mijn nieuwe ST2 - 2018 opgehaald en heb hetzelfde probleem.
In de app krijg ik de melding:

Positie niet actueel
Er is geen actuele positie van uw Stromer beschikbaar. Probeert u het later nog een keer.

Ik kan mijn fiets dus niet benaderen, om een pin in te stellen, Bluetooth in te stellen, te locken, noem maar op.

Is hier al een oplossing voor? Heb de dealer ook al gebeld...

Re: Omni verbinding

Geplaatst: 18 mei 2018, 17:41
door Smitty81
Verder lezend zou het ook de afwezigheid van GPRS verbinding kunnen zijn.
Hoe zie ik dit op het OMNI display?

Staat bij mij enkel een signaalsterkte (2 bars) en een bluetooth teken (lijkt niet actief)

Re: Omni verbinding

Geplaatst: 18 mei 2018, 18:29
door Stromeur
Smitty81 schreef: 18 mei 2018, 17:33 Heb de dealer ook al gebeld...
Volgens mij is dit issue bij Stromer in beeld. Wat zegt je dealer erover?

Re: Omni verbinding

Geplaatst: 18 mei 2018, 18:33
door Smitty81
Dealer geeft aan dat het waarschijnlijk een instabiel gps signaal is.
Ik zie het gps logo ook af en toe maar verschijnen.

Morgen maar even een stuk fietsen en af en toe kijke of het gps signaal gevonden wordt...

Re: Omni verbinding

Geplaatst: 23 mei 2018, 20:18
door Rob77
Smitty81 schreef: 18 mei 2018, 17:33 In heb vandaag mijn nieuwe ST2 - 2018 opgehaald en heb hetzelfde probleem.
In de app krijg ik de melding:

Positie niet actueel
Er is geen actuele positie van uw Stromer beschikbaar. Probeert u het later nog een keer.

Ik kan mijn fiets dus niet benaderen, om een pin in te stellen, Bluetooth in te stellen, te locken, noem maar op.

Is hier al een oplossing voor? Heb de dealer ook al gebeld...
Vandaag is mijn nieuwe ST2 2018 geleverd en ik had even hetzelfde probleem. Ik weet het niet helemaal zeker maar denk dat het volgende mijn probleem heeft opgelost. Check de lokatievoorzieningen op je telefoon eens voor de omni app? Toen ik de app specifiek toestemming gaf om de gps van de telefoon te gebruiken begon de boel te werken.

Re: Omni verbinding

Geplaatst: 18 jun 2018, 19:17
door satbird
Het probleem om de fiets te benaderen is weer terug gekeerd na de laatste update van juni.
na 3 dagen de fiets gelockt, is er geen verbinding meer mogelijk tenzij je de fiets handmatig unlockt.

in de laatste update is de bug weer terug. :cry: :roll: :roll:
ga maar weer eens de dealer bellen. :roll:

Re: Omni verbinding

Geplaatst: 18 jun 2018, 21:45
door Smitty81
Bij mij is het probleem inmiddels opgelost.
Het bleek een fout bij Stromer zelf te zijn. Ze hadden het display en dus de fiets onder een verkeerd nummer aangemeld, dus geen verbinding mogelijk.
De dealer heeft dit met Stromer opgelost (Stromer heeft haar eigen fout hersteld dus) en het werkt nu als een zonnetje.

Misschien de moeite waard om dit ook te proberen?

Re: Omni verbinding

Geplaatst: 18 jun 2018, 21:54
door satbird
zie eerste post van dit topic, het probleem was opgelost voor een aantal maanden.
2 weken terug kreeg ik een tnt update sindsdien is het probleem weer terug . de nieuwe update van 18 juni staat er nog op. Mogelijk kan dat een oplossing biede.

Re: Omni verbinding

Geplaatst: 18 jun 2018, 21:56
door satbird
satbird schreef: 15 nov 2017, 19:14 Er is nieuws, vanuit Stromer een TNT update gekregen. versie 3.5 0140115 is de huidige versie. Hopelijk is het nu verholpen. ben alleen benieuwd of er meerdere st2s rijders zijn met dezelfde TNT versie.
dit was de oplossing