Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Evert schreef: ↑22 sep 2019, 13:27
ik had van mijn FM begrepen dat de Seatpost wordt geleverd met meerdere veren op meerdere 'spanningen', zodat je zelf nog wat kan kiezen/aanpassen. Misschien kan je eens navragen?
Dat is in ieder geval wel zo als je de Kinekt Seatpost los koopt. Maar tegenwoordig is-ie ook leverbaar vanuit Stromer als fabrieksoptie en dan weet ik niet of die extra veren erbij zitten.
Evert schreef: ↑22 sep 2019, 13:27
m.b.t. die 'wettelijke' zijreflectoren, ik weet niet hoe dat precies zit (in BE).
Wettelijk (dus zonder aanhalingstekens) verplicht in de hele EU.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Evert schreef: ↑22 sep 2019, 13:27
m.b.t. die 'wettelijke' zijreflectoren, ik weet niet hoe dat precies zit (in BE). Ik heb wel van die spaakreflectoren gekocht. Is dat meteen dan ook een 'wettelijk' alternatief?
In NL niet. Je hebt verplicht 2 oranje reflectoren op je voorvork, andere reflectie (op band en in spaken) mag niet.
Dat gezegd hebbende: ik heb reflectie op mijn banden en die op mijn voorvork ben ik denk ik ooit kwijtgeraakt
There was never a good war, or a bad peace
[Benjamin Franklin]
Evert schreef: ↑22 sep 2019, 13:27
ik had van mijn FM begrepen dat de Seatpost wordt geleverd met meerdere veren op meerdere 'spanningen', zodat je zelf nog wat kan kiezen/aanpassen. Misschien kan je eens navragen?
Dat is in ieder geval wel zo als je de Kinekt Seatpost los koopt. Maar tegenwoordig is-ie ook leverbaar vanuit Stromer als fabrieksoptie en dan weet ik niet of die extra veren erbij zitten.
Ik heb de zwaarste = oranje veren, die tot 118 KG ondersteuning zouden bieden, ik zit daar met mijn gewicht nog ruim onder. Mijn FM heeft ook bevestigd dat welke veren ik heb, de zwaarste veren zijn. Dat hadden we ook zo bij de bestelling afgestemd.
Overigens zijn die van mij grijs als basis met oranje "vlekken" er op (beetje lastig uit te leggen). Als je op de site van kinekt kijkt zie je nog de fullcolour oranje/wit/paars versies. Als iemand een foto wil zien zet ik die graag in dit topic.
Spatbordverlenger ST1X/ST2 met SKS spatlap (van Zijp Techniek)
Peet schreef: ↑23 sep 2019, 19:44
Overigens zijn die van mij grijs als basis met oranje "vlekken" er op (beetje lastig uit te leggen). Als je op de site van kinekt kijkt zie je nog de fullcolour oranje/wit/paars versies. Als iemand een foto wil zien zet ik die graag in dit topic.
Bij de BodyFloat had je veren die volledig in kleur waren (bijvoorbeeld: volledig oranje). Bij de nieuwe Kinekt zijn de veren grijs met een stip in de kleur. Blijkbaar hebben mensen geklaagd dat je van veraf kunt zien hoe zwaar iemand is
There was never a good war, or a bad peace
[Benjamin Franklin]
FreddyH schreef: ↑23 sep 2019, 20:03
Bij de BodyFloat had je veren die volledig in kleur waren (bijvoorbeeld: volledig oranje). Bij de nieuwe Kinekt zijn de veren grijs met een stip in de kleur. Blijkbaar hebben mensen geklaagd dat je van veraf kunt zien hoe zwaar iemand is
Ook zonder de kleur van de veren zie je wel dat ik geen lichtgewicht ben
Spatbordverlenger ST1X/ST2 met SKS spatlap (van Zijp Techniek)
Veel plezier, erg mooie fiets, we hebben zo goed als dezelfde uitvoering .
Nog een kleine tip, let even op je sleutelbos, de extra sleutel(s) tikt tegen je fiets/slot aan en dat gaat allemaal wat harder op die hoge snelheid. Ik heb een elastiekje om de sleutelhanger en de andere sleutel gedaan om getik en lakschade te voorkomen.
Spatbordverlenger ST1X/ST2 met SKS spatlap (van Zijp Techniek)
Ik heb een andere reden: ik wordt helemaal gek van het gerammel en soms kom je ook nog met je enkel tegen die sleutelbos.
Ik doe hetzelfde met mijn autosleutel: daar raak ik ook compleet overprikkeld door dat gerammel en constant die sleutels tegen mijn knie
There was never a good war, or a bad peace
[Benjamin Franklin]