Scheuren velg

Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Topic geopend over Eurobike, laten we daar maar verder gaan:

viewtopic.php?f=5&t=2649&p=58871#p58871
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Stromeur schreef: 23 mei 2019, 22:26 Heb je meteen de grootste fietsbeurs van Europa te pakken. Geloof me: je weet NIET wat je meemaakt. Je moet er echt met een plan heen gaan, want het is redelijk overdonderend.
Kan me er iets bij voorstellen, ik ben een paar keren bij Photokina geweest, ook redelijk kansloos zonder plan...
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

@stromeur: ik zei toch ‘rustig en overwogen’ ;)
No worries, ik weet heel goed hoe het werk. Enne, ik ben nog mild als ik sommigen op bijv de Stromer FB pagina zie :bu:
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

FB is echt verschrikkelijk. Of tenminste, dat vind ik. Ik heb geen probleem met ongezouten kritiek, maar die ononderbouwde derrie op FB, daar bemoei ik me niet meer mee. De meeste mensen die zeiken op FB willen geen oplossing, die willen alleen publiek voor hun gezeik. (En dat is jammer, want soms zullen ze best weleens gelijk hebben, maar dat interesseert me toch meteen een stuk minder als met iemand niet normaal te praten valt.)
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

Een foutje is direct nieuwe fiets eisen!! Zit het echt met verbazing te lezen. Ook nog een figuur die het forum een trap na geeft omdat hij geen gelijk kreeg hier.

Dan val ik best mee toch ;p
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Oh prima, mensen die blijer worden van zoveel mogelijk mee-jouwers (likes) dan van inhoudelijk meedenken of een reële oplossing, die zullen gelukkiger worden op FB dan in deze community. Ieder z'n ding.

En ja, lieve Daniel11975. Jij valt best mee, maar je bent wel een mopperkont ;p
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

Soms wel ja :bh:

:aq
Wiebe
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1030
Lid geworden op: 06 dec 2017, 21:50
Locatie: Gouda
Merk SP: Klever N Rogue
Km-stand: 7000

:bj :bj :bj
Stromer St1X dec 2017 22" Orange, 814 Wh, 32 km enkel, 43506 and not counting anymore.
Klever N Rogue 2023 L Titan, 1200 Wh, 32 km enkel, 4000+ and counting.
WFVst5
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1238
Lid geworden op: 17 jul 2018, 23:57
Locatie: Noord Holland

Alexrims zou mijn eerste keus zeker niet, is idd. goedkope meuk.
DT en de duurdere Ambrosio wel.
Toch zie ik veel corrosie op de fotootjes hoor als dit mijn wielen zouden zijn zou ik er al een paar jaar geleden afstand van gedaan hebben.
Gelukkig olie ik de spaaknippels altijd in (nachtje laten intrekken) voordat een fiets bij mij de weg op gaat dan afvegen en je hebt er veel minder last van sowieso voor de winter/pekel op de weg komt.
Ik onderhoud de ligfietsen van een paar Velonauten hier in het NoordHollandse dit zijn fietsen van forenzende kilometervreters die vaak geen tijd en verstand hebben voor onderhoud of preventief behandelen tegen corrosie. na drie of vier jaar zien hun wielen er ook zo uit, vooral de 20" voorwielen krijgen veel te verduren met snel bochtenwerk als ik de naven overspaak met nieuwe nippels gaat er altijd wat olie tussen de nippels en bussen dan gaan ze weer jaren mee.
Vergeet even niet dat er zelfs zonder pekelwater veel galvanische werking is tussen RVS spaken, geanodiseerd ALU en de RVS spaaknippels waar de bussen van gemaakt zijn verschilt per merk.
De kwaliteit van het gebruikte RVS is ook heel belangrijk, nogmaals dit zal mij niet gebeuren en van een FM die dit zover laat komen zou ik gauw afscheid nemen.
Downwind is allways faster&easyer....but beware of the gybe⛵️💨💨
WFVst5
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1238
Lid geworden op: 17 jul 2018, 23:57
Locatie: Noord Holland

Daniel1975 schreef: 24 mei 2019, 11:52 Een foutje is direct nieuwe fiets eisen!! Zit het echt met verbazing te lezen. Ook nog een figuur die het forum een trap na geeft omdat hij geen gelijk kreeg hier.

Dan val ik best mee toch ;p
like ;p
Downwind is allways faster&easyer....but beware of the gybe⛵️💨💨
Plaats reactie