voor Galvas
System Crash - ST2
Dankjewel ! Heeft dat andere motormerk dan ook andere Europese goedkeuring (op zijn COC) als gevolg ?
Golvas V2.0
S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Hier ook terug wat problemen met de stromer st2 2018. Deze morgen naar het werk vertrokken en na 100 meter gaf de fiets een sensorfout aan... Enkele keren 'kalibratie' maar geen gevolg dus de fiets terug thuis afgezet en de auto genomen.
De laatste tijd ook enkele keren het autonoom rijden meegemaakt alsook de olifant die wordt meegesleurd met de fiets. Maar hierna herpakt hij zich telkens en lukt het na kalibreren en/of batterij uithalen terug.
Nu 3500 km op de teller. Deze namiddag naar FM in de hoop dat het probleem kan opgelost worden!
De laatste tijd ook enkele keren het autonoom rijden meegemaakt alsook de olifant die wordt meegesleurd met de fiets. Maar hierna herpakt hij zich telkens en lukt het na kalibreren en/of batterij uithalen terug.
Nu 3500 km op de teller. Deze namiddag naar FM in de hoop dat het probleem kan opgelost worden!
Een TMM4 sensor en Stromer is precies een minder goede combinatie. Bij ons op het werk rijden 3 Klevers met TMM4 sensor en niemand heeft ooit een calibratie gedaan, accu moeten uitnemen, reset of wat dan ook. Of dat calibreren/offset gebeurd automatisch (bij opstarten?) en/of het moet softwarematig zijn. Er zullen ook wel plaatsen zijn waar er 3 Stromers zonder TMM4 problemen rijden dus de vergelijking is niet per definitie in verhouding.
- Stromeur
- Admin | Forum Supporter
- Berichten: 22959
- Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
- Locatie: Friesland
- Merk SP: Stromer ST3 PINION SE
Dat denk ik ook wel. O.a. hier: www.stromerforum.nl
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023